Wie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht dat je die transformerhomo was joh
Ok
Nee
Pinmanquote:
Ik weet wel wie het is homoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht dat je die transformerhomo was joh
Ok
Nee
Die transformerhomoquote:
Hoe is de leef bij jou, Dimaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil een flaske RVS 1000ml drinkfles halen maar ik weet niet wat voor printje ik wil
marmer, wit of gewoon naakt RVS
Jij bent drie drinkflessen lang toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil een flaske RVS 1000ml drinkfles halen maar ik weet niet wat voor printje ik wil
Zo voelde me aangesproken omdat we aan onze derde fles zitten hahahahquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent drie drinkflessen lang toch?
Gewoon als een echte man zeggen; ik ben MAHLquote:
Heb je toevallig picsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Verrassendquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:25 schreef Azula het volgende:
[..]
Zo voelde me aangesproken omdat we aan onze derde fles zitten hahahah
Mwah, maar mensen weten teveel van MAHL, ik blijf liever nog enigszins anoniem als Tlaloc.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon als een echte man zeggen; ik ben MAHL
en dan iedereen ooooh jij BERT en het respect komt je aanvliegen
Zo gaat dat wel helpen jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Mwah, maar mensen weten teveel van MAHL, ik blijf liever nog enigszins anoniem als Tlaloc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |