Ik heb al een TR gezet maatquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:13 schreef Solotovski het volgende:
Kneus met je tt's
Waardeloze flopmod
Je hoerenmoederquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:13 schreef Solotovski het volgende:
Kneus met je tt's
Waardeloze flopmod
Oohhhhhhhhhh dat ga ik tegen mama zeggenquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oohhhhhhhhhh dat ga ik tegen mama zeggen
JA GOED HOOR HAAGS BEDANKTquote:
niet gelezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:58 schreef Rozevla het volgende:
Kut TT
Kut OP
Maar ik had niet anders verwacht van zo’n clown
hopelijk stroomt het naar Amsterdamquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:33 schreef Rozevla het volgende:
Rioolwater in zee: poedelen in de poep bij Scheveningen
DEN HAAG - Zwemmen bij het Noorder- en Zuiderstrand in Den Haag wordt ernstig afgeraden. Reden is dat er maandagavond afvalwater ongezuiverd in zee is geloosd, zo meldt Omroep West.
Hahaaaatjes !!!
Altijd al schijt volk gevonden die hagenezen
Heb je salami op je bammetjesquote:
Lekker dat krijg je als je zo debiel doet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:33 schreef Rozevla het volgende:
Rioolwater in zee: poedelen in de poep bij Scheveningen
DEN HAAG - Zwemmen bij het Noorder- en Zuiderstrand in Den Haag wordt ernstig afgeraden. Reden is dat er maandagavond afvalwater ongezuiverd in zee is geloosd, zo meldt Omroep West.
Hahaaaatjes !!!
Altijd al schijt volk gevonden die hagenezen
Denken dat ik mijn gevoelige delen zou aanraken met iets waar moslims kusjes op geven gaat ‘ie ff gatverdamme.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij wc papier al vloei ??
Hahaaatjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:24 schreef Azula het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn gevoelige delen zou aanraken met iets waar moslims kusjes op geven gaat ‘ie ff gatverdamme.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:41 schreef Fugue het volgende:
Ahhaha ze lopen ook allemaal met schoenen aan door hun huis en ze aaien de hond en gaan dan eten koken zonder de rijst eerst te wassen
![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:59 schreef Azula het volgende:
“Spoel je de aardappels niet na het schillen?”
Nee joh ze koken toch dan gaat het eraf.
Afwassen met een afwasborstel en van die uit elkaar vallende sponzen. Vlees in de wasbak neerleggen. Mes aflikken en dan in de pot stoppen echt brrrrrrrrrrrrrrrrr of uit de pan proeven van de lepel waar ze mee koken en bij toetjes ofzo eerst die lepel zelf in hun mond afnemen en daarna aan kind geven. Of of of of omg vinger in je baby’s mond proberen te stoppen WhaHuhHuwhhUhAheuajUw kindermonden afnemen met een Gore vaatdoek
Goed idee wel maar dit zijn dingen die gewoon terwijl ik boodschappen doe door mijn hoofd gaan nglquote:
Lekker hoor, heb je ook gezien dat ik rekening heb gehouden met huidskleur bij dat gifjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Goed idee wel maar dit zijn dingen die gewoon terwijl ik boodschappen doe door mijn hoofd gaan ngl
Nee ben altijd super beschaafd in de gemeenschappelijke ruimte. Juist vanwege mijn huidskleur. Je staat toch een streepje achter hè. Voor je het weet trek ik je pinpas leeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb je ook gezien dat ik rekening heb gehouden met huidskleur bij dat gifje
Ach, zolang je ze niet uitkraamt tijdens het afrekenen
Houd je daar serieus rekening mee ja. Zou er geen problemen mee hebben dat je me leegtrekt hehequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee ben altijd super beschaafd in de gemeenschappelijke ruimte. Juist vanwege mijn huidskleur. Je staat toch een streepje achter hè. Voor je het weet trek ik je pinpas leeg.
Wist niet dat jij voetbal keek. Vind dat wel prima eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Tlaloc het volgende:
Die neppe stadiongeluiden![]()
Maar aan de andere kant, zonder geluid is het ook drie keer niks.
Ja, voor de kijkbeleving is het wel prima, maar tegelijkertijd is het zo raar als je naar de lege stoelen kijkt. Is een beetje hetzelfde als de lachband op een sitcom, als je er op gaat letten is het cringe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wist niet dat jij voetbal keek. Vind dat wel prima eigenlijk.
Echt hequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Tlaloc het volgende:
Die neppe stadiongeluiden![]()
Maar aan de andere kant, zonder geluid is het ook drie keer niks.
Gewoon hele eerste ring volplempen met hologrammenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:21 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja, voor de kijkbeleving is het wel prima, maar tegelijkertijd is het zo raar als je naar de lege stoelen kijkt. Is een beetje hetzelfde als de lachband op een sitcom, als je er op gaat letten is het cringe.
Of FIFA spelen voor het ultieme voetbalbeleving.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon hele eerste ring volplempen met hologrammen
Nee ik ben gewoon opgevoed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd je daar serieus rekening mee ja. Zou er geen problemen mee hebben dat je me leegtrekt hehe
Je moet ook op de bal letten hequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:21 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja, voor de kijkbeleving is het wel prima, maar tegelijkertijd is het zo raar als je naar de lege stoelen kijkt. Is een beetje hetzelfde als de lachband op een sitcom, als je er op gaat letten is het cringe.
Ik denk dat ze panisch werden omdat de anderhalve meter maatregel niet in acht genomen werd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:25 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon opgevoed.
Maar na een paar keer achter van die oude blanke wijven die opsporing verzocht kijken te hebben gestaan die dan helemaal spastisch werden houd ik wel een beetje afstand.
1 keer opmerking gemaakt omdat ze allemaal Euroshopper op de band had liggen :’) dat ik geen interesse heb in de 3,80 die ze op haar rekening heeft staan.
Wat een opmerkingquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:25 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon opgevoed.
Maar na een paar keer achter van die oude blanke wijven die opsporing verzocht kijken te hebben gestaan die dan helemaal spastisch werden houd ik wel een beetje afstand.
1 keer opmerking gemaakt omdat ze allemaal Euroshopper op de band had liggen :’) dat ik geen interesse heb in de 3,80 die ze op haar rekening heeft staan.
Neppequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:27 schreef Azula het volgende:
Zo komen we er eindelijk achter dat voetbal geen kut aan is ja?
Of met coronapatiënten, die mensen een leuk dagje uit en elkaar besmetten kan toch nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon hele eerste ring volplempen met hologrammen
Wat denk je van de voetballers?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:29 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Of met coronapatiënten, die mensen een leuk dagje uit en elkaar besmetten kan toch niet
Voetbal is zoveel meer dan de bal. Positionering, looplijnen. Het spel zonder bal is nog belangrijker dan het spel met bal, eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet ook op de bal letten he
Die zitten toch op meer dan 1,5m afstand.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat denk je van de voetballers?
Ik vind er nog steeds geen bal aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:32 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Voetbal is zoveel meer dan de bal. Positionering, looplijnen. Het spel zonder bal is nog belangrijker dan het spel met bal, eigenlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:32 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Voetbal is zoveel meer dan de bal. Positionering, looplijnen. Het spel zonder bal is nog belangrijker dan het spel met bal, eigenlijk.
[ afbeelding ]
Niet alleen dat. Dit exemplaar deed letterlijk van “T!!!” Zo’n tjoerie weet je wel van wtf kijk je mee joh (ik was in dromenland ergens aan het wachten tot ze klaar was maargoed) Ja rot op zeg met je Kruidvatverpakking haarkleuring.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een opmerkingKeken ze je vuil aan dan of hoe moet ik dat zien.
Dan nogquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:33 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Die zitten toch op meer dan 1,5m afstand.
Lol ben jij hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:41 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Gaat om afstand toch?
Werk je trouwens nog op industrieterrein?
Kansloze tokkiesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:38 schreef Azula het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Dit exemplaar deed letterlijk van “T!!!” Zo’n tjoerie weet je wel van wtf kijk je mee joh (ik was in dromenland ergens aan het wachten tot ze klaar was maargoed) Ja rot op zeg met je Kruidvatverpakking haarkleuring.
hihiquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:54 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja. Je kunt best ver gaan bij mij maar deze was ietsje teoeps.
Publiek geheim toch.quote:
Oh ja had ook gekund ja 🤪 nee is twee jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik denk dat ze panisch werden omdat de anderhalve meter maatregel niet in acht genomen werd.
Dacht dat je die transformerhomo was johquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Publiek geheim toch.
Jazeker, maar ook af en toe andere locatie en thuis.
Zie je cachet nog wel eens?
Wie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht dat je die transformerhomo was joh
Ok
Nee
Pinmanquote:
Ik weet wel wie het is homoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht dat je die transformerhomo was joh
Ok
Nee
Die transformerhomoquote:
Hoe is de leef bij jou, Dimaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil een flaske RVS 1000ml drinkfles halen maar ik weet niet wat voor printje ik wil
marmer, wit of gewoon naakt RVS
Jij bent drie drinkflessen lang toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil een flaske RVS 1000ml drinkfles halen maar ik weet niet wat voor printje ik wil
Zo voelde me aangesproken omdat we aan onze derde fles zitten hahahahquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent drie drinkflessen lang toch?
Gewoon als een echte man zeggen; ik ben MAHLquote:
Heb je toevallig picsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Verrassendquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:25 schreef Azula het volgende:
[..]
Zo voelde me aangesproken omdat we aan onze derde fles zitten hahahah
Mwah, maar mensen weten teveel van MAHL, ik blijf liever nog enigszins anoniem als Tlaloc.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon als een echte man zeggen; ik ben MAHL
en dan iedereen ooooh jij BERT en het respect komt je aanvliegen
Zo gaat dat wel helpen jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Mwah, maar mensen weten teveel van MAHL, ik blijf liever nog enigszins anoniem als Tlaloc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |