Soooww Fancy alles ben onder de indruk kom biosquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zeker
Wit
[ afbeelding ]
Marmer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naakt RVS
[ afbeelding ]
Ice (alleen 500ml)
[ afbeelding ]
is goedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Soooww Fancy alles ben onder de indruk kom bios
Misschien omdat er een kk enge ooglidloze kikker in je plaatje staat weenie of wtf heeftie sicpack op z’n voorhoofd. Het is niet oké iig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ach gaat wel
Hoezo fucked dan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:13 schreef Azula het volgende:
[..]
Misschien omdat er een kk enge ooglidloze kikker in je plaatje staat weenie of wtf heeftie sicpack op z’n voorhoofd
Myrr maar dat zegt jou vast weinigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie ben jij eigenlijk, wollah ofzo?
Ik zou denk ik zelf voor Ice gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zeker
Wit
[ afbeelding ]
Marmer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naakt RVS
[ afbeelding ]
Ice (alleen 500ml)
[ afbeelding ]
kan met fulltime werken mijzelf geen onderdak veroorlovenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ach gaat wel
Hoezo fucked dan
[ afbeelding ]
Goede motivatie dit. Zou zelf geen een nemen want ICE is net te saai en zie ook geen goede intensieve schoonmaakmogelijkheden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zelf voor Ice gaan.
Wit te saai, marmer best vet maar te overdreven, naakt RVS is lelijk en Ice is perfect in balans.
haha ice had ik zojuist gevonden en die had gelijk mijn voorkeur maar die is alleen maar in 500ml verkrijgbaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zelf voor Ice gaan.
Wit te saai, marmer best vet maar te overdreven, naakt RVS is lelijk en Ice is perfect in balans.
Herkenbaar maar dan met kind en nee geen urgentie en bijstand dat gaat niet op voor mij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan met fulltime werken mijzelf geen onderdak veroorloven
kan geen kant op, alles onbetaalbaar
ik behoor tot de verloren generatie
Ja dat heb ik dus met jou. Prima toch. Je zou maar een kree of possetje of geenidee12345 zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Qua naam wel iets, maar verder niet zoveel.
koop bitcoinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:18 schreef Azula het volgende:
[..]
Herkenbaar maar dan met kind en nee geen urgentie en bijstand dat gaat niet op voor mij.
Werk je wel fulltime nu dan? Hbo niveau? Dan toch gewoon tijdje bij ouders blijven wonen en sparen. Beter dan ¤ 900 p.m. weggooien aan huur.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan met fulltime werken mijzelf geen onderdak veroorloven
kan geen kant op, alles onbetaalbaar
ik behoor tot de verloren generatie
Jij bent een vrouw of nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:17 schreef Azula het volgende:
[..]
Goede motivatie dit. Zou zelf geen een nemen want ICE is net te saai en zie ook geen goede intensieve schoonmaakmogelijkheden.
Ja vroeger gedaan ben kwijt. Maar we zitten wel prima hoor. Huisgenoten zonder ergernissen aan elkaar is ook al chill 2k20.quote:
ja al paar jaar werk ik fulltimequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:19 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Werk je wel fulltime nu dan? Hbo niveau? Dan toch gewoon tijdje bij ouders blijven wonen en sparen. Beter dan ¤ 900 p.m. weggooien aan huur.
Als je ermee gaat zeulen als een bidon dan is een 750ml het fijnst, 1 liter is te lomp en 500 te weinigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha ice had ik zojuist gevonden en die had gelijk mijn voorkeur maar die is alleen maar in 500ml verkrijgbaar
500ml dat zijn 2 slokjes ofzo?
Hoeveel spaargeld dan? Paar jaar werken, minimaal ¤ 1.000 per maand sparen en vast contract moet je toch wel hypo voor kunnen krijgen voor appartementje ergens?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja al paar jaar werk ik fulltime
heb wel wat spaargeld maar kom ik nog steeds niet ver mee
inmiddels 30 jaar... hoelang nog thuiswonen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |