Partyyyyyyyquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:16 schreef hollandia02 het volgende:
Nog 12 posts en heb er 10.000 heuj

Eerst was ik Fan van het eerste uur...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:07 schreef hollandia02 het volgende:
Fan van het laatste uur online om 10 over 5 is wel typisch hahaha

Dan wel. Ik hoop alleen niet dat ze te veel gaan haasten en de bijwerkingen erger dan de kwaal blijken te zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zodra meerdere vaccins in de laatste testfase groen licht krijgen gaat het rete snel..

Ik vrees er voor..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan wel. Ik hoop alleen niet dat ze te veel gaan haasten en de bijwerkingen erger dan de kwaal blijken te zijn.

Gestopt omdat je geen zin meer had of omdat 16K een mooi aantal posts is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eerst was ik Fan van het eerste uur...
fanvanheteersteuur

Nog 41 min en je kan daar weer inloggenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
fanvanheteersteuur

Scherpquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:18 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nog 41 min en je kan daar weer inloggen

maandag 5 februari 2007 @ 01:47quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
fanvanheteersteuur

Loopsequote:

ik geloof niet eens dat dat nog kanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:18 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nog 41 min en je kan daar weer inloggen
 weet ik eigenlijk niet..
  weet ik eigenlijk niet..   

2003quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maandag 5 februari 2007 @ 01:47
2007!
da's wel lang dat ik het al ben

Vragen aan Haagsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik geloof niet eens dat dat nog kanweet ik eigenlijk niet..

Ik zat al op fok voor dat sommige nieuwe users geboren warenquote:
 En toen vond ik dat sommige al erg lang op fok zaten
 En toen vond ik dat sommige al erg lang op fok zaten  Terwijl fok uit 1999 komt
 Terwijl fok uit 1999 komt

Op jouw aanmaking was ik ongeveer een jaar een 3 weken.quote:

Mooi he, de winter komt er aanquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:25 schreef hollandia02 het volgende:
Zonsop en ondergang komen trouwens weer in rap tempo dichter bij elkaar

En nu ben je oud genoeg om een colaatje te bestellen op een terrasjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Op jouw aanmaking was ik ongeveer een jaar een 3 weken.

Tis een beetje een verslaving... ''effe kijken op Fok'''en dan blijf je weer hangen... zoals nu dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat al op fok voor dat sommige nieuwe users geboren warenEn toen vond ik dat sommige al erg lang op fok zaten
Terwijl fok uit 1999 komt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |