Ja, is bij mij onmogelijk (dus auto), maar ja. Vind het nu met school geen probleem, moet elke dag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou jij je hele leven blijven reizen met trein (soms auto)?

Je woonde toch op George Maduroplein 1? Of krijg ik (weer) een note omdat ik je huisadres verraadtquote:

Ja je bent nog jong. Ik ook wel en voor nu is het ook niet erg of zo maar op lange termijn. Ik word al moe bij de gedachte.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja, is bij mij onmogelijk (dus auto), maar ja. Vind het nu met school geen probleem, moet elke dag.

😂😂😂quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Je woonde toch op George Maduroplein 1? Of krijg ik (weer) een note omdat ik je huisadres verraadt

Ben ik afgelopen zaterdag geweest, hele leuke binnenstadquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:43 schreef hollandia02 het volgende:
Je kan ook in Gouda wonen, zit je centraal.

Maar je zult niet altijd zoveel tijd in Utrecht kwijt zijn. Of zal het meer dan 5 jaar zijn?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je bent nog jong. Ik ook wel en voor nu is het ook niet erg of zo maar op lange termijn. Ik word al moe bij de gedachte.

Nice !quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om remixen en zo te luisteren van bekende nummers. Vaak veel troep tussen en soms leuke versies. Dus ga nu deze even luisteren

Die note is trouwens niet door mij gezet he hahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Je woonde toch op George Maduroplein 1? Of krijg ik (weer) een note omdat ik je huisadres verraadt

Jazeker wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je zult niet altijd zoveel tijd in Utrecht kwijt zijn. Of zal het meer dan 5 jaar zijn?

quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ff die vlag weghalen

Nee, jij zou wel weten wat daar wel isquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die note is trouwens niet door mij gezet he haha

Gouda zeer leuke stad inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik afgelopen zaterdag geweest, hele leuke binnenstad

Hoe kom je er ook opquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, jij zou wel weten wat daar wel is

quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft @:limoentjuh daar neer gehangen

Ik ben daar geboren, maar amper gewoond.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gouda zeer leuke stad inderdaad.

Ja hoor alleen het tentje waar ik mijn lunch verorberd heb vond ik niet prima.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gouda zeer leuke stad inderdaad.

Kom terug naar Nederland joh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben daar geboren, maar amper gewoond.

Nee, het is mijn act.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je hekel aan Amsterdam ?

Over tetje gesproken, ik moest bij een tentje op het plein in DH(Cloos vgm) mijn ID laten zien voor een glas Cola Zero...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor alleen het tentje waar ik mijn lunch verorberd heb vond ik niet prima.

quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Over tetje gesproken, ik moest bij een tentje op het plein in DH(Cloos vgm) mijn ID laten zien voor een glas Cola Zero...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |