en hoe laat moet je werken dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:16 schreef Rob het volgende:
[..]
heb eigenlijk wel trek in koffie..
Maar straks weer werkdag
Rob drinkt eigenlijk alleen maar caffeine vrije koffie met hazelnoot smaakquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en hoe laat moet je werken dan?dan moet je wel gaan slapen dan
ah.... klinkt best lekker...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Rob drinkt eigenlijk alleen maar caffeine vrije koffie met hazelnoot smaak
Ik maak nog wel eens caffeine vrije coldbrew. Maar die hazelnoot koffie is echt viesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.... klinkt best lekker...![]()
caffeine vrije koffie heb ik ook, is misschen een beter idee... ga ik ook even maken...
ga ik zo effe luisteren.. eerst koffie!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
Nu we het toch over Jarre hadden...
(ook van voor mijn tijd maar ken het wel)
Ik vind het altijd leuk om remixen en zo te luisteren van bekende nummers. Vaak veel troep tussen en soms leuke versies. Dus ga nu deze even luisterenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga ik zo effe luisteren.. eerst koffie!
Ey devtigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om remixen en zo te luisteren van bekende nummers. Vaak veel troep tussen en soms leuke versies. Dus ga nu deze even luisteren
Las ik nou dat je je huis op de markt gaat doen? Je gaat toch niet richting utrecht of zo verhuizen?quote:
Ik twijfel heel erg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Las ik nou dat je je huis op de markt gaat doen? Je gaat toch niet richting utrecht of zo verhuizen?
Kan ik me voorstellen. Maar kom op man, utrecht. Kun je niet in Amsterdam gaan wonen, kortere tripquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil af van dat vroeg opstaan
Hahah ik ga niet wonen in Kanaleneiland of zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar kom op man, utrecht.
Je wilt niet naast sos gaan wonen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahah ik ga niet wonen in Kanaleneiland of zo
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Je wilt niet naast sos gaan wonen?
Niet gekliktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |