haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier![]()
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2565726/13/25#p194611720]dinsdag 18 augustus 2020 04:07[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/68732]devzero[/url] het volgende:
Zeker weer "haagsgod" TT in gedachtenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:08 schreef Rob het volgende:
[..]
hehehe ik wel maar jij was net even sneller
quote:
hehehehe zoiets..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeker weer "haagsgod" TT in gedachten
Google weet allesquote:De groep bestond uit Demis Roussos (zang, bas), Vangelis Papathanasiou (toetsen), Loukas Sideras (drums) en Anargyros Koulouris (gitaar), laatstgenoemde alleen lid van de groep voor vertrek uit Griekenland en op het laatste album 666
Slaap ze Floryquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:11 schreef Flory het volgende:
Slapen![]()
Trusten Fann en late night heren van Dts
welterustenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:11 schreef Flory het volgende:
Slapen![]()
Truste Flory!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:11 schreef Flory het volgende:
Slapen![]()
Die liggen te pitten denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:13 schreef devzero het volgende:
Waar zijn nou de andere nachtbrakers? Kunnen ze punten pakken, zijn ze weg. mario, chuffi en freshfruit?
Plasje gedaan, DT gepakt, avond is weer goed. Slaap zequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:15 schreef Rob het volgende:
Tijd om weer even te gaan slapen![]()
![]()
Welterusten
en hoe laat moet je werken dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:16 schreef Rob het volgende:
[..]
heb eigenlijk wel trek in koffie..
Maar straks weer werkdag
Rob drinkt eigenlijk alleen maar caffeine vrije koffie met hazelnoot smaakquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en hoe laat moet je werken dan?dan moet je wel gaan slapen dan
ah.... klinkt best lekker...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Rob drinkt eigenlijk alleen maar caffeine vrije koffie met hazelnoot smaak
Ik maak nog wel eens caffeine vrije coldbrew. Maar die hazelnoot koffie is echt viesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.... klinkt best lekker...![]()
caffeine vrije koffie heb ik ook, is misschen een beter idee... ga ik ook even maken...
ga ik zo effe luisteren.. eerst koffie!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
Nu we het toch over Jarre hadden...
(ook van voor mijn tijd maar ken het wel)
Ik vind het altijd leuk om remixen en zo te luisteren van bekende nummers. Vaak veel troep tussen en soms leuke versies. Dus ga nu deze even luisterenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga ik zo effe luisteren.. eerst koffie!
Ey devtigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om remixen en zo te luisteren van bekende nummers. Vaak veel troep tussen en soms leuke versies. Dus ga nu deze even luisteren
Las ik nou dat je je huis op de markt gaat doen? Je gaat toch niet richting utrecht of zo verhuizen?quote:
Ik twijfel heel erg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Las ik nou dat je je huis op de markt gaat doen? Je gaat toch niet richting utrecht of zo verhuizen?
Kan ik me voorstellen. Maar kom op man, utrecht. Kun je niet in Amsterdam gaan wonen, kortere tripquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil af van dat vroeg opstaan
Hahah ik ga niet wonen in Kanaleneiland of zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar kom op man, utrecht.
Je wilt niet naast sos gaan wonen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahah ik ga niet wonen in Kanaleneiland of zo
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Je wilt niet naast sos gaan wonen?
Niet gekliktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |