Bono ook goed huwlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:25 schreef moemoe het volgende:
Ik vond David Bowie ook zo’n leuk stel met zijn vrouw.
I love a good love story.
Wat schaft de pot vandaag?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
eten staat te pruttelen en nog even en het is weer sinterklaas.
Ik las eet ipv eerquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik eer vandaag de Bolkes met dit topic.
Hoe is het bij jou?
quote:
Goedeavond hemaquote:
Ja mooi koppel inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:25 schreef moemoe het volgende:
Ik vond David Bowie ook zo’n leuk stel met zijn vrouw.
I love a good love story.
Hoe gaat t met de sollicitaties?quote:
Ook mooi ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Absolute beginners blijft voor mij de mooiste.
witte bonen met (zelfgemaakte) tomaten saus en sardientjes.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wat schaft de pot vandaag?
Toen hadden we nog artiesten.quote:
Hij schreef “sweetest thing” voor haar als sorry vanwege het missen van haar verjaardagquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Bono ook goed huwlijk
Wil er niet meer over hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe gaat t met de sollicitaties?
Die ken ik nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Absolute beginners blijft voor mij de mooiste.
oke is goedquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil er niet meer over hebben
quote:
eet smakelijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
witte bonen met (zelfgemaakte) tomaten saus en sardientjes.
quote:
Ik vind het filmpje samen met Bing Crosby 'Little Drummer Boy' zo leuk. Is eigenlijk voor kerst, maar moet kunnen nu:quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we nog artiesten.
Is het al Kerst?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind het filmpje samen met Bing Crosby 'Little Drummer Boy' zo leuk. Is eigenlijk voor kerst, maar moet kunnen nu:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |