Zeker. Wel een goeie kop voor een acteur.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De film Labyrinth heb ik thuis. Geweldige film.
Vergeet Jim Henson niet. Zonder hem was die film nooit zo goed geworden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker. Wel een goeie kop voor een acteur.
quote:
Sister act? Dat waren ook wel leuke films.quote:
Met die nonnen iddquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sister act? Dat waren ook wel leuke films.
5 minuten binnen kloptquote:
Die hele CD was goed.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond Lazarus zo’n magisch mooi nummer toen het net uitkwam.
Hoi Jacq.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
5 minuten binnen klopt
vriend . goede avond alles oke aan die kant?quote:
Hi Moemoe hoe is met jequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel enkele nummers beluisterd van het album. Het bleef me wel bij ja.
Absolute beginners blijft voor mij de mooiste.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel enkele nummers beluisterd van het album. Het bleef me wel bij ja.
Ik eer vandaag de Bolkes met dit topicquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hi Moemoe hoe is met je
eten staat te pruttelen en nog even en het is weer sinterklaas.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vriend . goede avond alles oke aan die kant?
Bono ook goed huwlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:25 schreef moemoe het volgende:
Ik vond David Bowie ook zo’n leuk stel met zijn vrouw.
I love a good love story.
Wat schaft de pot vandaag?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
eten staat te pruttelen en nog even en het is weer sinterklaas.
Ik las eet ipv eerquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik eer vandaag de Bolkes met dit topic.
Hoe is het bij jou?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |