Hoe straks in rust? 2 kleedkamers, moet coach dan 2x z'n praatje houden? En als het volle bak is waardoor er geen kleedkamers over zijn... Sommige clubs hebben maar een paar,quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja vooral als het straks kutweer is.. Wij moeten zelf bidon meenemen en zelf handdoeken indien we gemasseerd willen worden.
Maar die kwalificaties waren wel aids.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
EK 2008 eerste fase was wel genot hoor.
Jammer van de miskraam.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
EK 2008 eerste fase was wel genot hoor.
Liever dan jodenkoeken lijkt me.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lust Adolf een zigeunerstick denk je?
Bjj ons ook. Niemand controleert wat. Alleen even gegevens noteren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik ben pas weer begonnen met beetje meetrainen, niks van coronamaatregelen te merken. Gewoon zelfde drinkflessen gebruiken, kleedkamer naast elkaar...
Michiel?quote:
Heb je daar geen kleinere varianten van in een mix?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag een review als je hem ooit hebt geprobeerd.
Heeft Stijn voor niets de wind van voren gekregen op de socials.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had aanvallend wel iets meer van Sjachter verwacht
Dat gaat wel een probleem worden ja, vooral als je veel teams hebt die op één dag spelen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe straks in rust? 2 kleedkamers, moet coach dan 2x z'n praatje houden? En als het volle bak is waardoor er geen kleedkamers over zijn... Sommige clubs hebben maar een paar,
Nee. Ze zijn ook niet zo heel groot.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je daar geen kleinere varianten van in een mix?
nee gewoon neequote:Op maandag 17 augustus 2020 21:19 schreef Zipportal het volgende:
Verroest dak is vocht in de kelder. Die zin gaat niet op voor Barbara Barend allen. @:de_boswachter
Vlamtosti is wel genot soms.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn ook niet zo heel groot.
Maar opzich kun je het wel redelijk vergelijken met vlammetjes.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
Als de zes dikke enveloppen uitgepakt zijn, en Job zeker honderden voetbalplaatjes rijker is, vist hij trots het kaartje van spits Edinson Cavani uit de stapel. “Omdat hij echt goed is.” Minder blij is hij met Denzel Dumfries, die hij eerder ook al had. “Ik ben geen fan van PSV. Gelukkig kan ik hem wel weer ruilen.”
Ondankbaar kutkind.
Daar waren vorige week bekenden van mij in (zware mishandeling). Die compositiefoto leek echt nergens op.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat begint Hart van Nederland?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar waren vorige week bekenden van mij in (zware mishandeling). Die compositiefoto leek echt nergens op.
Dan heb je het gemaakt hoor. Als je bij hart van Nederland bent geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar waren vorige week bekenden van mij in (zware mishandeling). Die compositiefoto leek echt nergens op.
Na zo'n mishandeling zie je er toch anders uit hè.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waren ze de kleurpotloden vergeten?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een compositiefoto is doorgaans van de daders.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na zo'n mishandeling zie je er toch anders uit hè.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na zo'n mishandeling zie je er toch anders uit hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |