Ik heb zelf een pilsje erbij, geen excentrieke GP dusquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
bier en/of eten op de maandagavond? of is dat onverantwoord
De thee is de thee.quote:
Ik heb een glas Lipton Ice Tea met twee ijsblokjes.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:59 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik heb zelf een pilsje erbij, geen excentrieke GP dus
Normale Ice Tea?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb een glas Lipton Ice Tea met twee ijsblokjes.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Wil je me vergiftigen ofzo?quote:
Lemon.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Normale Ice Tea?
Die green vind ik heel vies
American fritessaus nu ipv Zaanse mayo, voor de afwisseling.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Stevige coming out.quote:
Mijn contactloos pinnen doet het sinds kort niet meer. (terwijl dat wel aanstaat) Kan ik daarvoor een nieuwe gratis pas aanvragen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |