SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:28 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Het is stil hier.
Oeh, met een babykamer-preview?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is stil hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Het is stil hier.
Wauw D.U.M.A.NSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Het is stil hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooooi
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:07 schreef Aure het volgende:
Prachtig Gogo
En wat een geluk Seven! Fijn hoorO, wat bijzonder. Zie ik gewoon mijn oud collega in de spiegel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen weekend bij de kapper19+5. Groeit nu gelukkig wat minder hard.
(Ik heb tot afgelopen mei bij T. op de afdeling gewerkt ☺️. Gefeliciteerd beiden!)De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Ha, leuk! Dankjewel! Ik zal de felicitaties doorgevenquote:Op zondag 8 november 2020 14:51 schreef Essebes het volgende:
[..]
O, wat bijzonder. Zie ik gewoon mijn oud collega in de spiegel!
(Ik heb tot afgelopen mei bij T. op de afdeling gewerkt ☺️. Gefeliciteerd beiden!)
Bij U was ik wat ronder! M’n buik hing bij hem ook wat lager.quote:Op zondag 8 november 2020 15:14 schreef Aure het volgende:
Prachtig rond Duman! Was je buik ook zo rond bij U.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2020 22:36 schreef Gogo83 het volgende:
Wat ben jij toch prachtig zwanger Duman! En een mooie terugplooi van Majo!
Hier mijn 32-wekenbuik!Weer een groeispurtje gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lookin' good MaJo! En leuk dat je dit postquote:Op zondag 8 november 2020 15:56 schreef MaJo het volgende:
Wow Duman, wat ben je mooiGeniet nog maar even van de buik, hij is bijna weer weg!
Hier nog even een afscheidspost. Mijn laatste buikfoto, met 39+3. De vliezen waren al gebroken en ik heb het idee dat de buik daardoor al wat kleiner was
[ afbeelding ]
En hier 3 dagen post partum, ik zit al 2 kilo onder het gewicht voor de zwangerschap:
[ afbeelding ]
Inmiddels nog weer 4 kilo eraf en kan me eigenlijk al niet meer voorstellen dat er een baby in zat. Heb je nog lekker zacht velletje?
Resistance is futile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |