Leezer ook op achterstand, gaat snel zo.quote:
En dan? Dan worden ze gedegradeerd door Mathieu op die heuvel. Dat hadden ze nooit gedaan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:58 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik had Jumbo dan wel zien proberen om alles bij elkaar te houden om toch voor een sprint te gaan.
Tour bubbel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Waarom doet Cees Bol eigenlijk niet mee.
Bij Sunweb rijden de Tour-renners geen NK's, geloof ikquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Waarom doet Cees Bol eigenlijk niet mee.
Bouwman bij de achtervolgers. Jumbo probeert het wel uit te spelen, maar denk dat ze allemaal tekort komen straksquote:
Ze moeten wat tegen Van der Poel. Als ze met hem naar de meet gaan verliezen ze sowieso.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bouwman bij de achtervolgers. Jumbo probeert het wel uit te spelen, maar denk dat ze allemaal tekort komen straks
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook, dat ze het tot nu perfect spelen, maar waarschijnlijk tevergeefsquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze moeten wat tegen Van der Poel. Als ze met hem naar de meet gaan verliezen ze sowieso.
Dan ga ik lachen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dan schrijven we Alex Molenaar vast op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |