Ook als Steven Kruijswijk had meegedaan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:53 schreef Momo het volgende:
Dit is toch een hele andere wedstrijd als Groenewegen en Jakobsen hadden mee gedaan...
Dit was te zwaar geweest voor beiden neem ik aan. Dus ik denk niet dat het heel veel anders zou zijn geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:53 schreef Momo het volgende:
Dit is toch een hele andere wedstrijd als Groenewegen en Jakobsen hadden mee gedaan...
Die hadden op dit parcours toch ook niks kunnen doen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:53 schreef Momo het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was te zwaar geweest voor beiden neem ik aan. Dus ik denk niet dat het heel veel anders zou zijn geweest.
Ik had Jumbo dan wel zien proberen om alles bij elkaar te houden om toch voor een sprint te gaan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hadden op dit parcours toch ook niks kunnen doen?
Niks mis mee toch? Misschien juist wel de beste tactiek op dit moment (en met een ploeggenoot mee)quote:
Vanaf vlak voor 3 uur ja.quote:
Nu al zijn er al 15 renners afgestapt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:05 schreef Marcoss het volgende:
Hier de livetimer overigens
http://www.cyclingonline.info/results/Profs.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |