Jawel want vakantiequote:Op maandag 17 augustus 2020 12:35 schreef Zilverberk het volgende:
Mag ik nou niet posten? Ik heb nog vakantie.
maar ben je een arbeider?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:35 schreef Zilverberk het volgende:
Mag ik nou niet posten? Ik heb nog vakantie.
Ik heb daar afgelopen week geslapen op een zeilschip. Was echt tof.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit even te kijken wat een hotelletje op een Waddeneiland doet begin september. Man man, alsof je het Amstel Hotel probeert te boeken in plaats van de zolderkamer bij Sil de strandjutter
Had ik ook nog gekeken jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit even te kijken wat een hotelletje op een Waddeneiland doet begin september. Man man, alsof je het Amstel Hotel probeert te boeken in plaats van de zolderkamer bij Sil de strandjutter
Heb je ook gevaren?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb daar afgelopen week geslapen op een zeilschip. Was echt tof.
Ja, ik heb een hotel in de Harz geboekt maar als we elkaar in dit tempo blijven ziekhoesten gaat Duitsland die grenzen weer op slot gooienquote:
O, dat is wel tof. Kon je wel afstand houden op een schip?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
Was ook tof. 4 eilanden bezocht in een week tijd.
De bourgeoisie?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik ondertussen onder de elite val, qua opleiding en salaris.
Niet voor Nederland, hebben ze de laatste keer ook niet gedaanquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hotel in de Harz geboekt maar als we elkaar in dit tempo blijven ziekhoesten gaat Duitsland die grenzen weer op slot gooien
Nee, maar zeilen is sport, dus dan mag je dichterbij komen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel tof. Kon je wel afstand houden op een schip?
Jawel. Tot begin juni mocht je alleen voor noodzakelijke reizen de grens over. Voor vakantie niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet voor Nederland, hebben ze de laatste keer ook niet gedaan
Zou zoiets wat zijn? edit: momentquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hotel in de Harz geboekt maar als we elkaar in dit tempo blijven ziekhoesten gaat Duitsland die grenzen weer op slot gooien
Zoiets.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bourgeoisie?
Ik verdien ruim bovenmodaal dus dat zal ook wel voor mij gelden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Stapt uit voorzorg een paar passen naar achterenquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, maar zeilen is sport, dus dan mag je dichterbij komen.
En dan zo’n dommige Facebook mening over trump.?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik ondertussen onder de elite val, qua opleiding en salaris.
Ik ben ook maar een simpele sloeber hoorquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een simpele sloeber vergeleken met jullie geloof ik.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zoiets.Meer dan één zelfs? Ik ben bachelor, maar dat krijg je bij een blik doperwten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb gelukkig wel lage maandlastenquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een simpele sloeber hoor
Althans, ik betaal een forse huur dus er blijft weinig over per maand.
Ik had redelijke maandlasten maar moest zonodig een huis kopen wat niet bevielquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb gelukkig wel lage maandlasten
Waarom geen huis kopen welke wel bevalt?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had redelijke maandlasten maar moest zonodig een huis kopen wat niet beviel
Je kunt helaas geen proefritje maken met een huis, dus ik kwam er pas na de verhuizing achter dat het niet ging werken voor mij. Was verder een keurig hoekhuis in een prima buurt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom geen huis kopen welke wel bevalt?
Wat was er mis mee dan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt helaas geen proefritje maken met een huis, dus ik kwam er pas na de verhuizing achter dat het niet ging werken voor mij. Was verder een keurig hoekhuis in een prima buurt.
Oh dat heb ik nooit meegekregenquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Tot begin juni mocht je alleen voor noodzakelijke reizen de grens over. Voor vakantie niet.
Volgens mij is geen een huis perfect.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had redelijke maandlasten maar moest zonodig een huis kopen wat niet beviel
Raar, dat kun je vooraf toch ook inzien?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt helaas geen proefritje maken met een huis, dus ik kwam er pas na de verhuizing achter dat het niet ging werken voor mij. Was verder een keurig hoekhuis in een prima buurt.
Wat kun je vooraf inzien?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Raar, dat kun je vooraf toch ook inzien?
Blijven zitten en genieten zul je![]()
Klopt. Maar er zijn wel grenzen aan wat ik trekquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is geen een huis perfect.
Dat was hij niet. En dat wist ik. Maar dan nog heb je gradaties in gehorigheid.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of de tussenmuur dubbelwandig en geissoleerd is.
Eens :pquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was hij niet. En dat wist ik. Maar dan nog heb je gradaties in gehorigheid.
Zoeken jullie nog mensen?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
Koffieworkshop van vrijdag was zo'n succes dat we hier op maandag nu standaard koffie gaan drinken van 36 euro per kilo![]()
.
van die civat katten?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
Koffieworkshop van vrijdag was zo'n succes dat we hier op maandag nu standaard koffie gaan drinken van 36 euro per kilo![]()
.
hoe maakt u het?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:15 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Ik denk dat ik het ook hoor ja.
[..]
Ello sweet lady. Alles goed?
Jouw UI is toch veranderd?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:15 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:15 schreef Muck het volgende:
manmanman
mijn ene kat ligt met zijn staart op mijn toetsenbord en zwiept ermee, de ander probeert die vervolgens te vangen![]()
zo kan ik toch niet werken?
Primaquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:15 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
[..]
Alleen stagiaires voor klusjesquote:
Watquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die civat katten?
heb daar een potje van staan ergens. maar ik heb geen bonen maler/filter koffiemachine.
Staart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, hallo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht.... Oke… daar liggen jullie iets minder in de weg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Deugkoffie. Klinkt als prima marketingquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen stagiaires voor klusjes.
[..]
Wat?
En nee, dit is de eerlijke prijs voor koffie blijkbaar. Als iedereen koffie uit de supermarkt, koffie van Douwe Egberts of koffie bij de Starbucks, etc. blijft drinken is er over 20 jaar geen koffie meer
. De prijs is dus deels de kwaliteit maar voornamelijk de daadwerkelijke kostprijs.
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Staart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, hallo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht.... Oke… daar liggen jullie iets minder in de weg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie beesten. Die blikken ook.
![]()
![]()
Puur of melk?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zaans huisje koekjes @:Amarantha
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Corry heeft een eh, zeer expressief koppiequote:Op maandag 17 augustus 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mooie beesten. Die blikken ook.
Resting bitch face, maar ze is echt super cute
Geen tijd om wetenschappelijke artikelen op te zoeken, maar over 20 jaar kan jij aan de thee hoor: https://www.scientias.nl/kopje-koffie-wordt-uitsterven-bedreigdquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deugkoffie. Klinkt als prima marketing
Ah, hier zeggen ze 2080. Uitstervende in ieder geval door o.a. verkoop onder kostprijs.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:15 schreef Muck het volgende:
manmanman
mijn ene kat ligt met zijn staart op mijn toetsenbord en zwiept ermee, de ander probeert die vervolgens te vangen![]()
zo kan ik toch niet werken?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Staart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, hallo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht.... Oke… daar liggen jullie iets minder in de weg....Op die tweede foto lijkt het net of hij/zij het expres doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Mjah, het is weleens beter geweestquote:.
En bij jou?Klopt! @ToT heeft kunstjes uitgevoerd op mij UIquote:.
In Dordt?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
O leuk, vanavond even drankje doen op het terras.Ik ben ook wel blij dat de hittegolf tot een einde is gekomen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Prima
Lekker aan het werk, niet meer zo warm, best zo
Hoe issie met jou?
Kon beter.
![]()
Moet je haar eens zien als er (mogelijk) snoepjes in het spel zijnquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Op die tweede foto lijkt het net of hij/zij het expres doet.
Pff nou... ik functioneer niet met dat weer hoorquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:39 schreef moemoe het volgende:
Ik ben ook wel blij dat de hittegolf tot een einde is gekomen.Oh mehquote:Kon beter.
Wat is er loos?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Waar anders?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah, het is weleens beter geweest.
En bij jou?
[..]
Klopt! @:tot heeft kunstjes uitgevoerd op mij UI.
[..]
In Dordt?
[..]
Ik ben ook wel blij dat de hittegolf tot een einde is gekomen.
Kon beter.
![]()
![]()
What's wrong?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah, het is weleens beter geweest.
En bij jou?
[..]
Klopt! @:tot heeft kunstjes uitgevoerd op mij UI.
[..]
In Dordt?
[..]
Ik ben ook wel blij dat de hittegolf tot een einde is gekomen.
Kon beter.
Ik heb momenteel eigenlijk weinig te klagen. ik zou haast zeggen dat het goed gaat.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Geen koffie, geen banaan, geen chocolaquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen tijd om wetenschappelijke artikelen op te zoeken, maar over 20 jaar kan jij aan de thee hoor: https://www.scientias.nl/kopje-koffie-wordt-uitsterven-bedreigd
Ah, hier zeggen ze 2080. Uitstervende in ieder geval door o.a. verkoop onder kostprijs.Gelukkig ben ik tegen die tijd wel dood.
Tap tap tap![]()
Maak je een filmpje voor me als ze weer snoepjes mocht krijgen?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Moet je haar eens zien als er (mogelijk) snoepjes in het spel zijn
[..]
Pff nou... ik functioneer niet met dat weer hoor
[..]
Oh meh
Wat is er loos?
Dordrecht krijgt binnenkort een kattencafé, dan kan ik ook lekker knuffelen met die beestjes.
Een graad of 20/25 vind ik wel best en dan het liefst in de lente als er nog niet zoveel insecten rondvliegen.
Lastig verhaal, vertel ik misschien later nog.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb je alleen Willaerts![]()
![]()
Misschien vertel ik dat laterquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
What's wrong?
Ik heb momenteel eigenlijk weinig te klagen. ik zou haast zeggen dat het goed gaat..
Dat klinkt goed toch? Positieve momenten mag je koesteren.
![]()
Oei, een moemoe cliffhangerquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien vertel ik dat later.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
#vetto4lifequote:Op maandag 17 augustus 2020 13:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, hele rol koek opgevroten...![]()
moemoequote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Hier is het alleen bewolkt, maar verder niets aan de hand...quote:
Gisteravond ging het even helemaal losDoe ikquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maak je een filmpje voor me als ze weer snoepjes mocht krijgen?
Dordrecht krijgt binnenkort een kattencafé, dan kan ik ook lekker knuffelen met die beestjes.
Een graad of 20/25 vind ik wel best en dan het liefst in de lente als er nog niet zoveel insecten rondvliegen.
Lastig verhaal, vertel ik misschien later nog.
[..]![]()
![]()
[..]
Misschien vertel ik dat later.
En ik moet nog steeds naar het kattencafé hier in Uutje, maar het komt er telkens niet van
En wat het ook is, het komt goed
Ik liep hier net over het industrieterrein en daar trok het helemaal dicht met zwarte wolken en gerommel in de verte, is jouw kant heen gegaan dusquote:
_____
De hemelsluizen gingen even vol open.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik liep hier net over het industrieterrein en daar trok het helemaal dicht met zwarte wolken en gerommel in de verte, is jouw kant heen gegaan dusAlsof mijn huis door de wasstraat ging
![]()
![]()
Hier alleen wat heel licht gedruppel, op zich wel prettig gezien ik buiten op een open terrein liepquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hemelsluizen gingen even vol open.Alsof mijn huis door de wasstraat ging
_____
Lekkerquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hemelsluizen gingen even vol open.Alsof mijn huis door de wasstraat ging
![]()
![]()
Ik moet iemand spreken. Maar die is net terug van vakantie en heeft er nog niet veel zin in blijkbaarquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
Al 2u aan interne telefoontjes afgezegd vandaag, mooi zo![]()
![]()
Zie een aantrekkelijke baan in Boedapest. Bij een bedrijf waar een goede vriend werkt. Als ik solliciteer is die baan voor mij. Maar helaas heb ik nog een huurcontract tot maart hier![]()
![]()
Illegale onderhuur is best te doen voor een paar maandenquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie een aantrekkelijke baan in Boedapest. Bij een bedrijf waar een goede vriend werkt. Als ik solliciteer is die baan voor mij. Maar helaas heb ik nog een huurcontract tot maart hier.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dat zou idd een optie zijn. Maar Boedapest is als een zak chips. Ik wil het wel, maar het is beter om het niet te doenquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Illegale onderhuur is best te doen voor een paar maanden.
![]()
![]()
Wat een fijne vergelijkingquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou idd een optie zijn. Maar Boedapest is als een zak chips. Ik wil het wel, maar het is beter om het niet te doen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
doe het,quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou idd een optie zijn. Maar Boedapest is als een zak chips. Ik wil het wel, maar het is beter om het niet te doen
ik zoek nog een adresje in Boedapest
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Niiiiicequote:Op maandag 17 augustus 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie een aantrekkelijke baan in Boedapest. Bij een bedrijf waar een goede vriend werkt. Als ik solliciteer is die baan voor mij. Maar helaas heb ik nog een huurcontract tot maart hierZonder wrijving geen glans![]()
Nu zin in chips wel.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Boh, nu heb ik zin in naturel ribbelchipsquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou idd een optie zijn. Maar Boedapest is als een zak chips. Ik wil het wel, maar het is beter om het niet te doen
Wanneer ga je?quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe het,
ik zoek nog een adresje in Boedapest![]()
Liever paprikaquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Boh, nu heb ik zin in naturel ribbelchips![]()
![]()
heb ook geen chips hierquote:Nog niks gepland, ik kijk het nog even aan tot er meer zekerheid is qua coronaquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Idem dito. Chips en Boedapest.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ook geen chips hier
[..]
Nog niks gepland, ik kijk het nog even aan tot er meer zekerheid is qua corona![]()
Heb wel al op voorhand een shirtje besteld van de lokale handbal vereniging. Eens kijken hoe lang dat onderweg isquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem dito. Chips en Boedapest.
Ik houd niet zo van paprikachipsquote:
Croky bolognese of naturel ribbel van wat voor merk dan ook
das was een massaslachting geweestquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig zijn je soortgenoten niet ontdooit![]()
Ballocidequote:Op maandag 17 augustus 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das was een massaslachting geweest![]()
![]()
Mijn Hongaarse schoenen waren er binnen 3 dagen. Tot mijn stomme verbazing.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb wel al op voorhand een shirtje besteld van de lokale handbal vereniging. Eens kijken hoe lang dat onderweg is![]()
![]()
waren er ook maar tien ofzoquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier waren het grote druppels![]()
Hier ging het gisteravond aardig tekeer
Dit moet wel nog bedrukt worden, dus zal wel iets langer nodig hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Hongaarse schoenen waren er binnen 3 dagen. Tot mijn stomme verbazing.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Je laat er Gianni61 op drukken?quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit moet wel nog bedrukt worden, dus zal wel iets langer nodig hebben.![]()
![]()
"Sjannie"quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je laat er Gianni61 op drukken?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
nope.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je laat er Gianni61 op drukken?
Al heb ik wel een shirt gehad waar dat op stond
Daarom was pizza gisteren de juiste keuze als avondetenquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker BBQ'en en ineens dit.
[ afbeelding ]
Jeetje lijkt wel nacht.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Your beauty never ever scared me.![]()
Ah, hier begint het nu ook te rommelen in de verte
Uur lang alles tegen elkaar open en het koelt binnen af tot 25,5 graden. Je doet de deur dicht en in no time is het weer 27. HOEDAN.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Je bent blijkbaar heet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Uur lang alles tegen elkaar open en het koelt binnen af tot 25,5 graden. Je doet de deur dicht en in no time is het weer 27. HOEDAN.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Maar daar woont toch niemand?quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:54 schreef kwiwi het volgende:
WKN / Hitterecord voor Death Valley?
En wij maar klagen over 30 gradenYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Elke keer dat ik in Death Valley ben is het telkens kouder dan normaal, vorig jaar zelfs zo fris dat ik een lange broek en vest aan moestquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:54 schreef kwiwi het volgende:
WKN / Hitterecord voor Death Valley?
En wij maar klagen over 30 graden![]()
_____
Dat is hun eigen stomme schuldquote:
Zou echt depressief worden als ik ergens zou wonen waar het 50 graden kan worden.Your beauty never ever scared me.![]()
Sowieso lijkt me death valley niet de meest inspirerende plek om te wonenquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Zou echt depressief worden als ik ergens zou wonen waar het 50 graden kan worden.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Klinkt ook vet gezellig wel.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me death valley niet de meest inspirerende plek om te wonenYour beauty never ever scared me.![]()
Ik ookquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Zou echt depressief worden als ik ergens zou wonen waar het 50 graden kan worden.![]()
![]()
Vind dat echt een van de mooiste plekken op aardequote:Op maandag 17 augustus 2020 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me death valley niet de meest inspirerende plek om te wonen![]()
_____
Lekker man.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Die kant van de States staat ook nog op mijn lijstje. Al vond ik het in Virginia ook al bloedheetquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat echt een van de mooiste plekken op aarde![]()
![]()
![]()
Net als dat kerst en oud en nieuw het enige is wat de winter mooi maakt.Your beauty never ever scared me.![]()
Liefste een elfstedentochtquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Net als dat kerst en oud en nieuw het enige is wat de winter mooi maakt.Zonder wrijving geen glans![]()
Echt heet heb ik het daar zelden gehad, maar komt misschien ook omdat ik vaak redelijk laat in het seizoen ben. Wat ook helpt is de relatief droge lucht dat het allemaal wat draaglijker maaktquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kant van de States staat ook nog op mijn lijstje. Al vond ik het in Virginia ook al bloedheet.
_____
Denk dat het dit jaar te koud gaat worden voor een elfstedentochtquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liefste een elfstedentocht
_____
Ging jij zo vaak naar de States? Da's toch best wel prijzig?quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt heet heb ik het daar zelden gehad, maar komt misschien ook omdat ik vaak redelijk laat in het seizoen ben. Wat ook helpt is de relatief droge lucht dat het allemaal wat draaglijker maakt.
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het dit jaar te koud gaat worden voor een elfstedentocht
Zonder wrijving geen glans![]()
Nou vaak, ben er nu 3 keer geweest (en 1 keer moeten annuleren en dit jaar gaat het ook niet door(, maar valt 'relatief' gezien nog wel mee hoe duur het is. In totaal is het inclusief alles (vlucht, auto, hotels, eten etc.) een kleine 1000 per week p.p.. Afgelopen jaar was het nog goedkoper ondanks de dure vlucht omdat we volledig off-season zaten (november), was het geloof ik iets van 2500 p.p. voor 3,5e week.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ging jij zo vaak naar de States? Da's toch best wel prijzig?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ok Amarantbal.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja @bitterbal wil ook altijd alle kleine schattige beestjes hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ohquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja @:bitterbal wil ook altijd alle kleine schattige beestjes hebben.![]()
Your beauty never ever scared me.![]()
Das koffie dat opgegeten en uitgekakt wordt door kattenquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen stagiaires voor klusjes.
[..]
Wat?
En nee, dit is de eerlijke prijs voor koffie blijkbaar. Als iedereen koffie uit de supermarkt, koffie van Douwe Egberts of koffie bij de Starbucks, etc. blijft drinken is er over 20 jaar geen koffie meer
. De prijs is dus deels de kwaliteit maar voornamelijk de daadwerkelijke kostprijs.
van m'n zus een potje gekregen van een van haar vakanties.
![]()
Awwwwwwwquote:
Is dat die boot met die tieten?quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
Net ff naar die Pioneering Spirit wezen kijken
Toch machtig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
ja die met die twee voorwaartse uitstulpsels die die booreiland oppakt en zoSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
nee, joh, die boot die spread eagle voor je ligt.quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hoe kom je daar in en uit?quote:
En dat is dan op basis van 2 personen? Autohuur, vlucht en hotels/motels?quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou vaak, ben er nu 3 keer geweest (en 1 keer moeten annuleren en dit jaar gaat het ook niet door(, maar valt 'relatief' gezien nog wel mee hoe duur het is. In totaal is het inclusief alles (vlucht, auto, hotels, eten etc.) een kleine 1000 per week p.p.. Afgelopen jaar was het nog goedkoper ondanks de dure vlucht omdat we volledig off-season zaten (november), was het geloof ik iets van 2500 p.p. voor 3,5e week.![]()
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat is dan op basis van 2 personen? Autohuur, vlucht en hotels/motels?
_____
Mijn zusje gaat vaak met een vriendin op reis, geen vriend van je die daar interesse in heeft?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is te doen. Ik moet snel maar weer een partner vinden die die kant op wil![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het dit jaar te koud gaat worden voor een elfstedentocht![]()
![]()
Ik boek wel een andere vakantiequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
GEEFquote:Tap tap tap![]()
Bouw eerst maar een roltrap, dan kunnen we pratenquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, hele rol koek opgevroten....
#excitingstuffquote:Hi dear!quote:Het is ook wel anders denk ik als je al katten hebt, minder een “noodzaak”quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:51 schreef Muck het volgende:
Doe ik
En ik moet nog steeds naar het kattencafé hier in Uutje, maar het komt er telkens niet van
En wat het ook is, het komt goed.
Dank.
Jeetjequote:Op maandag 17 augustus 2020 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
quote:.
quote:.
![]()
Nee, jaren geleden wel met een vriend die kant op geweest, maar iedereen heeft nu een levenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat vaak met een vriendin op reis, geen vriend van je die daar interesse in heeft?
En met een vriend wil ik niet op één hotelkamer. Die tijd ben ik echt ontgroeid![]()
![]()
Beetje jammer alleen dat het niet meer nodig is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
k heb mijn toren fan binnen van amazon. met afstandsbediening![]()
geen afstandsbedieningYour beauty never ever scared me.![]()
Eind oktober in het zuiden geweest, ik ging kapot.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kant van de States staat ook nog op mijn lijstje. Al vond ik het in Virginia ook al bloedheetTap tap tap![]()
Multiquote moemoequote:Op maandag 17 augustus 2020 16:10 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
#excitingstuff
[..]
Hi dear!
[..]
Het is ook wel anders denk ik als je al katten hebt, minder een “noodzaak”.
Dank.
[..]
Jeetje.
[..].
[..].
Met zonder afstandsbedieningquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
k heb mijn toren fan binnen van amazon. met afstandsbediening![]()
geen afstandsbediening![]()
![]()
Ik was er in september. Ik kon bijna zelf achterblijven in een graf op Arlingtonquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eind oktober in het zuiden geweest, ik ging kapot.![]()
![]()
Als je weer onder je dekbed vandaan durft bedoel je?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Als ik later groot ben toch maar eens naar de oostkust gaan, van noord naar zuidSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Tofquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Als ik later groot ben toch maar eens naar de oostkust gaan, van noord naar zuid![]()
![]()
_____
die optie wil ik helemaal nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zonder afstandsbediening![]()
![]()
Ja als er wat minder enge ziektes rondwaren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je weer onder je dekbed vandaan durft bedoel je?Tap tap tap![]()
Die beestjes lachen vriendelijk.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
_____
Deze kijkt alsof hij je dood gaat maken als je aan zijn eten komt.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ziet er ook een stuk volgevretener uitquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze kijkt al stuk minder lief...
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze kijkt alsof hij je dood gaat maken als je aan zijn eten komt.![]()
![]()
Steeds meer overeenkomstenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet er ook een stuk volgevretener uit![]()
![]()
Zo kijk ik ook hoor als iemand een vinger uitsteekt richting mijn eten.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ja dat zei ik toch alquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze kijkt alsof hij je dood gaat maken als je aan zijn eten komt.
_____
Florida in Novemberquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er in september. Ik kon bijna zelf achterblijven in een graf op Arlington25 graden en kerstliedjes horen
En je brein dat volledig in de war is
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Maar helaas, dit jaar niet op vakantie. Geen zin in een lockdown en dat ik al mijn vrije dagen kwijt ben (+ een smak met geld).Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Lievvvvvvvquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
wel wat psychotisch ja![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Florida in November25 graden en kerstliedjes horen
Dat lijkt me dan wel weer tof. Sowieso moest ik wel een paar dagen bijkomen van de jet lag
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is nadat die je nek heeft open gescheurd![]()
![]()
Je vertoont wel erg veel gelijkenissen met die wallaby jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
wel wat psychotisch ja![]()
[ afbeelding ]
_____
Ik heb drie weken achtbanen gedaan in elk pretpark wat er te vinden was. Sheikraquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat lijkt me dan wel weer tof. Sowieso moest ik wel een paar dagen bijkomen van de jet lag
Ja dat. Herfst in Florida. Alles oranje, eikels op de grond, overal Halloween, maar ook wilde hagedissen en zweet in je naad bij elke stap.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Florida in November25 graden en kerstliedjes horen
Tap tap tap![]()
Wilde hagedissen in je naad?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat. Herfst in Florida. Alles oranje, eikels op de grond, overal Halloween, maar ook wilde hagedissen en zweet in je naad bij elke stap.![]()
![]()
Die beesten kruipen overal in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde hagedissen in je naad?Tap tap tap![]()
![]()
Vooraan is de beste plekEn omdat ze twee plekjes vrij hadden en er alleen grote groepen voor ons stonden konden we mooi mee op die plek
Ik werd al nerveus van de teken in Duitslandquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die beesten kruipen overal in.![]()
![]()
Had ik hier dat filmpje gedeeld van die Beluga die zich liet knuffelen? Dat was echt zo liefquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
hagedissen zijn zo vet
net zoals gecko's![]()
![]()
Ja teken zijn kut, al hoor je niks meer over die superteek die vorig jaar her en der was gevonden met die superziekte.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd al nerveus van de teken in DuitslandTap tap tap![]()
Je bent zelf een geckoquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
hagedissen zijn zo vet
net zoals gecko'sZonder wrijving geen glans![]()
![]()
Of deze, lekker hangen in een stoel
Nu wil ik weer naar Florida verdomme. Bush Gardens in Tampa was hands-down de beste met achtbanen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Zolang het geen slangen zijn heb ik niet zoveel moeite met reptielen in het wild.
Behalve die beesten in Singapore, maar die lieten me gewoon schrikken.Tap tap tap![]()
Brrr.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:32 schreef Pheno het volgende:
Nu wil ik weer naar Florida verdomme. Bush Gardens in Tampa was hands-down de beste met achtbanen.![]()
![]()
Ik heb heel even luipaardgekko's gehadquote:maar ging niet zo goed met de kat dus heb ze ander huisje gegeven maar ja later ging de kat ook weg (beter voor haar) en nu heb ik geen huisdieren meer lol.
Your beauty never ever scared me.![]()
wat gaf je ze te eten?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb heel even luipaardgekko's gehadmaar ging niet zo goed met de kat dus heb ze ander huisje gegeven maar ja later ging de kat ook weg (beter voor haar) en nu heb ik geen huisdieren meer lol.
![]()
Kuhut.quote:EasyJet has confirmed plans to close three major airport hubs on September 1, with hundreds of UK jobs at risk.
The budget airline will shut its Stansted, Southend and Newcastle bases next month, affecting 670 employees.Tap tap tap![]()
Ik wil misschien wel weer iets van een kleine huisdier, zit te denken aan 2 ratjes over een tijdje.Your beauty never ever scared me.![]()
Naar Londen is dat ideaal. Maar Midden- en Noord-Engeland doe ik graag per bootquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon met de trein naar Engeland gaan; ga ik volgende keer gewoon weer doen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Aaaw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:40 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Noord-Engeland is dat wel een stuk fijner. Een keer Schotland gedaan vanuit Calais en dat is best een stukje rijdenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar Londen is dat ideaal. Maar Midden- en Noord-Engeland doe ik graag per boot![]()
![]()
Ga maar vast weer rellen, daar zijn jullie daar goed inquote:
Ja die hebben we dan hopelijk ook nog. Geen gezeik met vloeistoffen en minder wachten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon met de trein naar Engeland gaan; ga ik volgende keer gewoon weer doenTap tap tap![]()
Newcastle met de boot vond ik ook wel uitermate kut eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noord-Engeland is dat wel een stuk fijner. Een keer Schotland gedaan vanuit Calais en dat is best een stukje rijdenTap tap tap![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noord-Engeland is dat wel een stuk fijner. Een keer Schotland gedaan vanuit Calais en dat is best een stukje rijdenDat is een forse rit. Schotland heb ik één keer met de boot gedaan en verschillende keren met het vliegtuig.
En dan terplekke een autootje gehuurd.
![]()
Maar ik ben wel een paar keer op Stansted geweestEn een keertje Southend. Blijft jammer.
Tap tap tap![]()
Daar is het niet warm genoeg voor.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga maar vast weer rellen, daar zijn jullie daar goed inZonder wrijving geen glans![]()
Waarom dan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Newcastle met de boot vond ik ook wel uitermate kut eigenlijk.![]()
![]()
En je staat midden in Londonquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die hebben we dan hopelijk ook nog. Geen gezeik met vloeistoffen en minder wachten.![]()
Ik mis London![]()
![]()
Florida trekt me dan weer echt totaal nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:32 schreef Pheno het volgende:
Nu wil ik weer naar Florida verdomme. Bush Gardens in Tampa was hands-down de beste met achtbanen.Ik ga juist naar de VS voor de rust en de ruimte
_____
zag beelden van Peukie. die konden bij de storbui hun dak niet sluiten van het gedeelte wat niet buiten staat maar in zon serre ...quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar is het niet warm genoeg voor.![]()
Duurt lang. Paupercabines. Windkracht 8. Kotsende Britten. Geen zak te doen aan boord of hartstikke duur.quote:Tap tap tap![]()
Florida heeft ook mooie natuurgebiedenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Florida trekt me dan weer echt totaal nietIk ga juist naar de VS voor de rust en de ruimte
Je moet alleen uitkijken voor de muggen, slangen en alligators.
Tap tap tap![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag beelden van Peukie. die konden bij de storbui hun dak niet sluiten van het gedeelte wat niet buiten staat maar in zon serre ...
Ik ookquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En je staat midden in London![]()
Ik mis London![]()
Zou in september gaan voor een tentoonstelling in het Natural History Museum
Tap tap tap![]()
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En je staat midden in London![]()
Ik mis LondonEn mijn favoriete hotel ligt vrijwel om de hoek.
![]()
Mijn favoriete hotel was ineens een stuk duurder. Kutstreek.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaEn mijn favoriete hotel ligt vrijwel om de hoek.
Tap tap tap![]()
Ja daar heb je in het westen dan weer nauwelijks last van, daar heb je alleen maar beren, poema's en slangenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Florida heeft ook mooie natuurgebiedenJe moet alleen uitkijken voor de muggen, slangen en alligators.
_____
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duurt lang. Paupercabines. Windkracht 8. Kotsende Britten. Geen zak te doen aan boord of hartstikke duur.![]()
Ik heb een bootfetish dus ik vind het al snel tof. En zeker als het een beetje stormt.![]()
![]()
Geen boobfetish?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb een bootfetish dus ik vind het al snel tof. En zeker als het een beetje stormt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik zou in het voorjaar en najaar gaan. Denk dat het even afwachten is voordat ik weer naar een drukke stad toe ga. Met kerstmis zou wel fijn zijn, maar ik ga er niet vanuit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zou in september gaan voor een tentoonstelling in het Natural History Museum![]()
Travelodge heeft nog weleens scherpe aanbiedingen. Maar ik verblijf de laatste jaren altijd in het Tavistock Hotelquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn favoriete hotel was ineens een stuk duurder. Kutstreek.![]()
![]()
Heb je die wandeling langs de zuidkust nog gedaan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou in het voorjaar en najaar gaan. Denk dat het even afwachten is voordat ik weer naar een drukke stad toe ga. Met kerstmis zou wel fijn zijn, maar ik ga er niet vanuit.![]()
Ik heb nu op zich wel geluk dat ik eigenlijk nooit verder dan een paar weken vooruit plan, had daardoor geen enkele reis geboekt in de coronaperiode. Normaal is het kut omdat je de hoofdprijs voor tickets betaalt![]()
![]()
Ik ben te autistisch om niet vooruit te plannenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb nu op zich wel geluk dat ik eigenlijk nooit verder dan een paar weken vooruit plan, had daardoor geen enkele reis geboekt in de coronaperiode. Normaal is het kut omdat je de hoofdprijs voor tickets betaalt![]()
![]()
Nope, dit jaar vanwege COVID daar niet naartoe kunnen gaan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je die wandeling langs de zuidkust nog gedaan?![]()
Jammerquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope, dit jaar vanwege COVID daar niet naartoe kunnen gaan.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vliegkilometers dit jaar zijn ook nagenoeg 0Eén vlucht naar Boedapest. En daar blijft het dit jaar ook wel bij.
![]()
En toch:
- Kleine week Londen/Engeland
- Twee dagen Hull
- Week Boedapest
- Weekendje Limburg
- Twee weekendjes Eifel.
Niet eens zo slecht.![]()
Kotsdampen in de gangquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb een bootfetish dus ik vind het al snel tof. En zeker als het een beetje stormt.
Tap tap tap![]()
Ik ben ook nooit zo'n planner, maar vorig jaar was wel extreem, net 2 weken voor vertrek de vlucht geboekt en daarna nog voor 3 weken hotels boekenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb nu op zich wel geluk dat ik eigenlijk nooit verder dan een paar weken vooruit plan, had daardoor geen enkele reis geboekt in de coronaperiode. Normaal is het kut omdat je de hoofdprijs voor tickets betaalt. Maar toen was ik in afwachting van de goedkeuring van artsen en alles of ik überhaupt wel mocht
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties Forumhop: Hop naar: