Jawel want vakantiequote:Op maandag 17 augustus 2020 12:35 schreef Zilverberk het volgende:
Mag ik nou niet posten? Ik heb nog vakantie.
maar ben je een arbeider?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:35 schreef Zilverberk het volgende:
Mag ik nou niet posten? Ik heb nog vakantie.
Ik heb daar afgelopen week geslapen op een zeilschip. Was echt tof.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit even te kijken wat een hotelletje op een Waddeneiland doet begin september. Man man, alsof je het Amstel Hotel probeert te boeken in plaats van de zolderkamer bij Sil de strandjutter
Had ik ook nog gekeken jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit even te kijken wat een hotelletje op een Waddeneiland doet begin september. Man man, alsof je het Amstel Hotel probeert te boeken in plaats van de zolderkamer bij Sil de strandjutter
Heb je ook gevaren?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb daar afgelopen week geslapen op een zeilschip. Was echt tof.
Ja, ik heb een hotel in de Harz geboekt maar als we elkaar in dit tempo blijven ziekhoesten gaat Duitsland die grenzen weer op slot gooienquote:
O, dat is wel tof. Kon je wel afstand houden op een schip?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
Was ook tof. 4 eilanden bezocht in een week tijd.
De bourgeoisie?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik ondertussen onder de elite val, qua opleiding en salaris.
Niet voor Nederland, hebben ze de laatste keer ook niet gedaanquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hotel in de Harz geboekt maar als we elkaar in dit tempo blijven ziekhoesten gaat Duitsland die grenzen weer op slot gooien
Nee, maar zeilen is sport, dus dan mag je dichterbij komen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel tof. Kon je wel afstand houden op een schip?
Jawel. Tot begin juni mocht je alleen voor noodzakelijke reizen de grens over. Voor vakantie niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet voor Nederland, hebben ze de laatste keer ook niet gedaan
Zou zoiets wat zijn? edit: momentquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hotel in de Harz geboekt maar als we elkaar in dit tempo blijven ziekhoesten gaat Duitsland die grenzen weer op slot gooien
Zoiets.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bourgeoisie?
Ik verdien ruim bovenmodaal dus dat zal ook wel voor mij gelden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Stapt uit voorzorg een paar passen naar achterenquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, maar zeilen is sport, dus dan mag je dichterbij komen.
En dan zo’n dommige Facebook mening over trump.?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik ondertussen onder de elite val, qua opleiding en salaris.
Ik ben ook maar een simpele sloeber hoorquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een simpele sloeber vergeleken met jullie geloof ik.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zoiets.Meer dan één zelfs? Ik ben bachelor, maar dat krijg je bij een blik doperwten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb gelukkig wel lage maandlastenquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een simpele sloeber hoor
Althans, ik betaal een forse huur dus er blijft weinig over per maand.
Ik had redelijke maandlasten maar moest zonodig een huis kopen wat niet bevielquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb gelukkig wel lage maandlasten
Waarom geen huis kopen welke wel bevalt?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had redelijke maandlasten maar moest zonodig een huis kopen wat niet beviel
Je kunt helaas geen proefritje maken met een huis, dus ik kwam er pas na de verhuizing achter dat het niet ging werken voor mij. Was verder een keurig hoekhuis in een prima buurt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom geen huis kopen welke wel bevalt?
Wat was er mis mee dan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt helaas geen proefritje maken met een huis, dus ik kwam er pas na de verhuizing achter dat het niet ging werken voor mij. Was verder een keurig hoekhuis in een prima buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |