quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Wijziging vanavond. Wordt een maaltijd van de toko
quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Wijziging vanavond. Wordt een maaltijd van de toko
Lijkt me moeilijk etenquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:14 schreef Tuned22 het volgende:
Beetje een zooitje geworden... maar de smaak was
![]()
![]()
![]()
Soort van zelfgemaakte Big Mac ofwel alleen de Big Mac saus, 2 Black Angus burgers, meegebakken sjalotjes en blabla.
[ afbeelding ]
Was het ookquote:
Cha sieuw is niet Indisch, maar Chinees.quote:
Calippoed @Zipportalquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:16 schreef Lonaa het volgende:
Kaasschnitzel, broccoli, aardappelpannenkoekje.
Nu Calippo Lime
Toko's zijn niet altijd Indischquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Cha sieuw is niet Indisch, maar Chinees.
Maar wel erg lekker. Ik hou ervanquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker! Fijn geen standaard 'maandagvoer'quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Toko's zijn niet altijd Indisch
Inktvisringen en stuk pizza hier net
Is dat spekbabipangang...?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, lijkt me (ook) lekkerquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope
Dit is het, en onwijs lekker![]()
https://www.aziatische-ingredienten.nl/char-siu
Babi pangang spek is ook heerlijk, dit als ik de keuze heb, nét nog even wat lekkerder, zeker als het beetje vet vlees is.quote:
Ik doe niet aan standaard voer, maar zijn op vakantie dus even wat snels gehaald vanwege vrij grote lunch vanmiddag.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maar wel erg lekker. Ik hou ervan
[..]
Lekker! Fijn geen standaard 'maandagvoer'
Nu thee en nuts.
Lekker! Waar zijn jullie naartoe? Geniet ervan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan standaard voer, maar zijn op vakantie dus even wat snels gehaald vanwege vrij grote lunch vanmiddag.
*Burp*
Lief dagboek...quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan standaard voer, maar zijn op vakantie dus even wat snels gehaald vanwege vrij grote lunch vanmiddag.
*Burp*
Cracottes, jam! Alleen idd in de ochtend. Voor lunch is het te licht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:45 schreef maily het volgende:
Uitgeperste grapefruit, bakkie thee, cracottes met Boer Piet belegen kaas.
Dat is dit hele topic, ouwequote:
IJsklontjes en klontje suiker erin, heb je ijskoffiequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Klant aan de lijn: lekker toch... ik drink altijd koude koffie.
Vind het helemaal niet storend. Beter dan 'brood' 'water' 'spaghetti' boem klaar stop doei.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is dit hele topic, ouwe
Nu Deventer kruidkoek en water
Wat zijn verstopte groenten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Zelf saucijzen broodjes aan het maken, met verstopte groentenHopelijk smaakt het
Van een website geplukt met recepten voor kinderen die geen groenten willen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
W
[..]
Wat zijn verstopte groenten?![]()
Picknick in het park hier nu, broodje gehaktbal, druiven en citroenwater
Oh godquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:33 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Van een website geplukt met recepten voor kinderen die geen groenten willen!Dus zit geraspte wortel en courgette in
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik dacht dat ik linzencurry uit de vriezer gehaald.
Het was dus hondenvoerAhwell, heeft de Teckel ook een verwennerij vandaag i.p.v. alleen maar brokken
Inmiddels nu wel het juiste zakje eruit gehaald. Dus dat straks met kip en rijst.
Nu water en zoete zwart-wit poeder aan het lepelen
Groot gelijk ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh god![]()
Stuk paprika en droge worst hier nu, aperitiefje. Kind heeft uitgekozen
Die eet graag groenten, maar is wóest als ik het 'stiekem' ergens doorheen doe, zoals pastasaus ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |