quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Wijziging vanavond. Wordt een maaltijd van de toko
quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Wijziging vanavond. Wordt een maaltijd van de toko
Lijkt me moeilijk etenquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:14 schreef Tuned22 het volgende:
Beetje een zooitje geworden... maar de smaak was
![]()
![]()
![]()
Soort van zelfgemaakte Big Mac ofwel alleen de Big Mac saus, 2 Black Angus burgers, meegebakken sjalotjes en blabla.
[ afbeelding ]
Was het ookquote:
Cha sieuw is niet Indisch, maar Chinees.quote:
Calippoed @Zipportalquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:16 schreef Lonaa het volgende:
Kaasschnitzel, broccoli, aardappelpannenkoekje.
Nu Calippo Lime
Toko's zijn niet altijd Indischquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Cha sieuw is niet Indisch, maar Chinees.
Maar wel erg lekker. Ik hou ervanquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker! Fijn geen standaard 'maandagvoer'quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Toko's zijn niet altijd Indisch
Inktvisringen en stuk pizza hier net
Is dat spekbabipangang...?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, lijkt me (ook) lekkerquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope
Dit is het, en onwijs lekker![]()
https://www.aziatische-ingredienten.nl/char-siu
Babi pangang spek is ook heerlijk, dit als ik de keuze heb, nét nog even wat lekkerder, zeker als het beetje vet vlees is.quote:
Ik doe niet aan standaard voer, maar zijn op vakantie dus even wat snels gehaald vanwege vrij grote lunch vanmiddag.quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maar wel erg lekker. Ik hou ervan
[..]
Lekker! Fijn geen standaard 'maandagvoer'
Nu thee en nuts.
Lekker! Waar zijn jullie naartoe? Geniet ervan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan standaard voer, maar zijn op vakantie dus even wat snels gehaald vanwege vrij grote lunch vanmiddag.
*Burp*
Lief dagboek...quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan standaard voer, maar zijn op vakantie dus even wat snels gehaald vanwege vrij grote lunch vanmiddag.
*Burp*
Cracottes, jam! Alleen idd in de ochtend. Voor lunch is het te licht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:45 schreef maily het volgende:
Uitgeperste grapefruit, bakkie thee, cracottes met Boer Piet belegen kaas.
Dat is dit hele topic, ouwequote:
IJsklontjes en klontje suiker erin, heb je ijskoffiequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Klant aan de lijn: lekker toch... ik drink altijd koude koffie.
Vind het helemaal niet storend. Beter dan 'brood' 'water' 'spaghetti' boem klaar stop doei.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is dit hele topic, ouwe
Nu Deventer kruidkoek en water
Wat zijn verstopte groenten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Zelf saucijzen broodjes aan het maken, met verstopte groentenHopelijk smaakt het
Van een website geplukt met recepten voor kinderen die geen groenten willen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
W
[..]
Wat zijn verstopte groenten?![]()
Picknick in het park hier nu, broodje gehaktbal, druiven en citroenwater
Oh godquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:33 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Van een website geplukt met recepten voor kinderen die geen groenten willen!Dus zit geraspte wortel en courgette in
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik dacht dat ik linzencurry uit de vriezer gehaald.
Het was dus hondenvoerAhwell, heeft de Teckel ook een verwennerij vandaag i.p.v. alleen maar brokken
Inmiddels nu wel het juiste zakje eruit gehaald. Dus dat straks met kip en rijst.
Nu water en zoete zwart-wit poeder aan het lepelen
Groot gelijk ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh god![]()
Stuk paprika en droge worst hier nu, aperitiefje. Kind heeft uitgekozen
Die eet graag groenten, maar is wķest als ik het 'stiekem' ergens doorheen doe, zoals pastasaus ofzo
Yak!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik dacht dat ik linzencurry uit de vriezer gehaald.
Het was dus hondenvoerAhwell, heeft de Teckel ook een verwennerij vandaag i.p.v. alleen maar brokken
Inmiddels nu wel het juiste zakje eruit gehaald. Dus dat straks met kip en rijst.
Nu water en zoete zwart-wit poeder aan het lepelen
Zelfs om 8 uur sochtends klinkt dit meer dan primaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:43 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik heb op het moment een ham in de oven, met appeltjes, zoete aardappelen, worteltjes, broccoli en knoflook.
Rijst op de vroege ochtend?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en restje linzen/kip/rijst van gisteravond
Ik wil het! Allemaal!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:39 schreef anndb het volgende:
Gisteravond zouden we eigenlijk BBQ'en, maar te moe na bezichtiging van een huis dus maar snel even uit eten. Voorgerecht zwezerikken en daarna mosselen en tonijn tataki met noodles gedeeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo maar soepje maken denk ik voor vanmiddag.
Mits goed schoongespoeld en ontvliest zijn ze gebakken heerlijk!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Zelfs de zwezeriken, al heb ik geen idee hoe dat smaakt.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:10 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Rijst op de vroege ochtend?
Ligt mijn inziens wat zwaar op de maag. Ik eet wel rijst, maar dan voornamelijk als lunch of avondeten.quote:
Zo vaak, of noodles of bami als ik over heb van de avond ervoor en het te weinig is om als maaltijd in te vriezenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:10 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Rijst op de vroege ochtend?
Hm in finland aten we altijd rond 10 uur aardappels/groenten/vlees.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:01 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ligt mijn inziens wat zwaar op de maag. Ik eet wel rijst, maar dan voornamelijk als lunch of avondeten.
Doe mij maar yoghurt/havermout/fruit in de ochtend
Miljarden mensen doen niet anders (Azië).quote:
Noedelsoep, nasi lemak en dimsum als ontbijtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Miljarden mensen doen niet anders (Azië).
Pffffoeee. Moet echt niet denken aan zo'n flinke maaltijd in de ochtend.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm in finland aten we altijd rond 10 uur aardappels/groenten/vlees.
En groenten is daar enigzins schaarser dan hier dus veel aardappels/vlees en soms ook nog flink zwaar brood erbij.
Met salade of wat groente. Fruit na.
Gaat prima kan ik je verklappen
Rond 4 uur een tostie/boterham/stukje pizza of wafel/pannenkoek/fruitcake...
En dan genoeg gegeten doorgaans.
Went heel snel kan ik inmiddels meldenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:17 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Pffffoeee. Moet echt niet denken aan zo'n flinke maaltijd in de ochtend.
Sowieso altijd weinig honger na het opstaan. Verplicht mezelf om te ontbijten met kwark,etc. Tegen de lunch gaat een rijstgerechtje er uiteraard wel in
Alles went behalve een ventquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Went heel snel kan ik inmiddels melden
Oh ik kan alles warm eten in de ochtend. Met pepers erin, geen probleem. Ik prefereer dat zelfs.. misschien een indo dingetje. In Bali was er ook standaard bami en nasi bij het ontbijt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:01 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ligt mijn inziens wat zwaar op de maag. Ik eet wel rijst, maar dan voornamelijk als lunch of avondeten.
Doe mij maar yoghurt/havermout/fruit in de ochtend
Zelfs daar heb ik er nu eentje van gevonden.. waar ik goed aan kan wennen zo bleekquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:26 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Alles went behalve een vent
Gaat op in mijn gevalquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik er nu eentje van gevonden.. waar ik goed aan kan wennen zo bleek
ziet er allemaal weer heerlijk uitquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:39 schreef anndb het volgende:
Gisteravond zouden we eigenlijk BBQ'en, maar te moe na bezichtiging van een huis dus maar snel even uit eten. Voorgerecht zwezerikken en daarna mosselen en tonijn tataki met noodles gedeeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo maar soepje maken denk ik voor vanmiddag.
Ik als suffe Belanda kan het ook erg erg waarderen s ontbijtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh ik kan alles warm eten in de ochtend. Met pepers erin, geen probleem. Ik prefereer dat zelfs.. misschien een indo dingetje. In Bali was er ook standaard bami en nasi bij het ontbijt.
Ik heb het juist moeilijk met zoet eten wanneer ik honger heb. Daar word ik misselijk van.
Haha ik dwaal nog even verder af... wat voor soort zoek je dan wel?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:03 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Niet op zoek hoor. Niet naar dat soort
Sowieso is dat echte finse brood.. wel echt heel erg lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik als suffe Belanda kan het ook erg erg waarderen s ontbijt![]()
En Fins ontbijt ook, en daar ook lunchen met vis, roggebrood en groenten, heer-lijk
Oooo volgende keer als ik macaroni ga maken wordt t bacon mac&cheesequote:
Boh!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Sowieso is dat echte finse brood.. wel echt heel erg lekker.
Boter erop.. plakje finse kaas... and go
Oh, dat broodquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:16 schreef Karzai het volgende:
https://www.24kitchen.nl/(...)angang-op-fins-brood
Liefquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:31 schreef Tuned22 het volgende:
Een plak echt Fries suikerbrood en een kopje thee.
De buren gingen een paar dagen naar Friesland en ik zei: 'Niet te veel suikerbrood eten he' en prompt brachten ze vanmiddag een suikerbrood
Maar waar ik echt gelukkig van word zijn die dingen met rijst er in.. geen idee hoe het heet maar dan kan ik wel op levenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Boh!
[..]
Oh, dat brood![]()
Ook lekker maar ken ik meer uit Noorwegen. Met een worst en gebakken uitjes erop![]()
Polarbrood is ook lekker, maar dat is weer heel anders.
Soort van zacht knäckebröd, lekker met vis, garnalen en zure dilleroom
[ afbeelding ]
Piirakkaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar waar ik echt gelukkig van word zijn die dingen met rijst er in.. geen idee hoe het heet maar dan kan ik wel op leven
Hmm kom daar nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Piirakka![]()
Gekookt eitje en gezouten boter erop, jum
Leipäjuustokaas vind ik ook enorm lekker, ligt gelukkig nog in de vriezer. Te halen bij de Finse kerk in Rotterdam, mocht je daar eens in de buurt zijn.
Nu eens koffie scoren hier
Yep, wel even checken wanneer ze open zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm kom daar nooit eigenlijk.
Hebben die een winkeltje?
Woon er niet al te ver vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |