Nee, helaas. Dus ga nu naar Duitsland, Frankrijk of Oostenrijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat je reis naar Griekenland nog door?
Terechte vraag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:51 schreef Caland het volgende:
Vanavond persco toch? Is JaapGOAT erbij?
Of Irma Sluis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terechte vraag.
WIJ MOETEN DIT WETEN
@:onlogisch
@:zipportal
[ afbeelding ]
Ik vind het ergens wel zielig voor hem. Hij had toch de boel beflikkerd voor wat stroopwafels ofzo?quote:
Wat voor stroopwafels?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel zielig voor hem. Hij had toch de boel beflikkerd voor wat stroopwafels ofzo?
Laat die oude man gewoon met rust.
53 euro aan stroopwafels declareren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel zielig voor hem. Hij had toch de boel beflikkerd voor wat stroopwafels ofzo?
Mwuah wel iets meer dan dat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:27 schreef GGMM het volgende:
53 euro's aan stroopwafels
zoveel stroopwafels eet JanCees niet eens.
*43quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:27 schreef GGMM het volgende:
53 euro's aan stroopwafels
zoveel stroopwafels eet JanCees niet eens.
Hij was bij Jimek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op1 niet gezien gisteren. Werd hij mad over die declaratie? Zo ja, wat was zijn verweer?
Was bij Jinek gisteren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op1 niet gezien gisteren. Werd hij mad over die declaratie? Zo ja, wat was zijn verweer?
Ik zou het even terugkijken, wel de moeite waard. (ja hij verdedigde het)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, whatever. Verdedigde hij zijn stroopwafelsdeclaratie?
Ja, en het ging ook over de persoon Henk. Overal waar hij was was er ruzie. (zo ook gisterenavond)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, whatever. Verdedigde hij zijn stroopwafelsdeclaratie?
Oh, doe je dat Jimek nog steeds. Hilarisch is dat ja. Wat een geniale verspreking van GijpGod!!quote:
Bespaar je de tijd: https://www.mediacourant.(...)wen-tegen-eva-jinek/quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:39 schreef onlogisch het volgende:
Genot. Vanavond maar even terugkijken
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:39 schreef onlogisch het volgende:
Genot. Vanavond maar even terugkijken
quote:
Ah Lenny,quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, doe je dat Jimek nog steeds. Hilarisch is dat ja. Wat een geniale verspreking van GijpGod!!
Gelukkig blijft user Johannes_Vermeer al jaren in die acts hangen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, doe je dat Jimek nog steeds. Hilarisch is dat ja. Wat een geniale verspreking van GijpGod!!
Hier wordt niet geroddeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig blijft user Johannes_Vermeer al jaren in die acts hangen.
We roddelen hier niet. @johannes_vermeerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig blijft user Johannes_Vermeer al jaren in die acts hangen.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We roddelen hier niet. @:johannes_vermeer
Dit is geen act, ik citeer gewoon dat programma. Wat is daar een act aan.quote:
JIMEK WAS OOK EEN CITAAT VUILE KLOOTZAK (de laatste 2 woorden zijn een citaat, geen crewbash)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is geen act, ik citeer gewoon dat programma. Wat is daar een act aan.
Je denkt dat je scoort maar je loopt met je domheid te koop.
Ja zeg dat lekker tegen Lenny???quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JIMEK WAS OOK EEN CITAAT VUILE KLOOTZAK (de laatste 2 woorden zijn een citaat, geen crewbash)
Oké KLB/ONZ user.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
@:maxi-mus
Een zwembadje kutusers bij elkaar.
Sowquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
@:maxi-mus
Een zwembadje kutusers bij elkaar.
Okequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:49 schreef GGMM het volgende:
Even een poll gemaakt, maar ik wacht even met posten tot het nieuwe topic er is, anders wordt hij ondergesneeuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |