Nee, helaas. Dus ga nu naar Duitsland, Frankrijk of Oostenrijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat je reis naar Griekenland nog door?
Terechte vraag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:51 schreef Caland het volgende:
Vanavond persco toch? Is JaapGOAT erbij?
Of Irma Sluis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terechte vraag.
WIJ MOETEN DIT WETEN
@:onlogisch
@:zipportal
[ afbeelding ]
Ik vind het ergens wel zielig voor hem. Hij had toch de boel beflikkerd voor wat stroopwafels ofzo?quote:
Wat voor stroopwafels?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel zielig voor hem. Hij had toch de boel beflikkerd voor wat stroopwafels ofzo?
Laat die oude man gewoon met rust.
53 euro aan stroopwafels declareren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel zielig voor hem. Hij had toch de boel beflikkerd voor wat stroopwafels ofzo?
Mwuah wel iets meer dan dat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:27 schreef GGMM het volgende:
53 euro's aan stroopwafels
zoveel stroopwafels eet JanCees niet eens.
*43quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:27 schreef GGMM het volgende:
53 euro's aan stroopwafels
zoveel stroopwafels eet JanCees niet eens.
Hij was bij Jimek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op1 niet gezien gisteren. Werd hij mad over die declaratie? Zo ja, wat was zijn verweer?
Was bij Jinek gisteren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op1 niet gezien gisteren. Werd hij mad over die declaratie? Zo ja, wat was zijn verweer?
Ik zou het even terugkijken, wel de moeite waard. (ja hij verdedigde het)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, whatever. Verdedigde hij zijn stroopwafelsdeclaratie?
Ja, en het ging ook over de persoon Henk. Overal waar hij was was er ruzie. (zo ook gisterenavond)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, whatever. Verdedigde hij zijn stroopwafelsdeclaratie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |