Ja, ruime mogelijkheden in een dictatuur.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:11 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Ook binnen de wet zijn er mogelijkheden je zegje te doen.
Ah, je moet je aan de wet houden.quote:Maar we spreken dus nu over de tijd na de verkiezingen.
Als dit waar zou zijn, dan is dat groot nieuws.quote:
Dat er problemen met de wet zijn is geen reden voor wetteloosheid. En er zijn trouwens eerder problemen met de handhaving van dan met de wet zelf (als het politiek gevoelige onderwerpen betreft).quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Ah, je moet je aan de wet houden.
De wet van na de verkiezingen, die gewoon nog hetzelfde is als ervoor.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:24 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Dat er problemen met de wet zijn is geen reden voor wetteloosheid. En er zijn trouwens eerder problemen met de handhaving van dan met de wet zelf (als het politiek gevoelige onderwerpen betreft).
Zelfs de minister van binnenlandse zaken zou bij mishandelingen betrokken zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:24 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Dat er problemen met de wet zijn is geen reden voor wetteloosheid. En er zijn trouwens eerder problemen met de handhaving van dan met de wet zelf (als het politiek gevoelige onderwerpen betreft).
Jouw bericht gaat over zijn vervanger.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zelfs de minister van binnenlandse zaken zou bij mishandelingen betrokken zijn.
O, gelukkig maar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:29 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Jouw bericht gaat over zijn vervanger.
Als Raymond Knops morgen gevangen blijkt te mishandelen is er totaal geen probleem immers.quote:
Nee, dat is niet gelukkig.quote:
Ja, slechts een klein probleempje met de overdracht van de geweldsinstructie betreffende politiek gevoelige onderwerpen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als Raymond Knops morgen gevangen blijkt te mishandelen is er totaal geen probleem immers.
En als het over Loekasjenko gaat, wordt er opeens niet zo gemierenneukt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:32 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Nee, dat is niet gelukkig.Maar je moet wel zorgvuldig blijven. En verder is en blijft dit natuurlijk een gerucht totdat die man in een eerlijk proces berecht wordt.
Ik snap niet waar je op doelt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En als het over Loekasjenko gaat, wordt er opeens niet zo gemierenneukt.
Je eigen benadering over Loekasjenko is nogal losjes.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:35 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je op doelt.
Leg uit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je eigen benadering over Loekasjenko is nogal losjes.
Eén voorbeeld. Duizenden mensen zijn gearresteerd en in elkaar gebeukt. Dat moet via Loekasjenko gegaan zijn.quote:
Dat begrepen we verkeerd, dat was namelijk een "provocatie" van de protestbeweging. Anders had de oproerpolitie dat natuurlijk nooit gedaan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eén voorbeeld. Duizenden mensen zijn gearresteerd en in elkaar gebeukt. Dat moet via Loekasjenko gegaan zijn.
Maar dan kom je met een vaag verhaal over demonstranten zonder vergunning en dat er geen looplijnen waren.
kloptquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eén voorbeeld. Duizenden mensen zijn gearresteerd
Lang niet alle arrestanten zijn in elkaar gebeukt, waarbij ik de gevallen waarbij dat wel is gebeurd zeker nietquote:en in elkaar gebeukt.
Kun je dat bewijzen?quote:Dat moet via Loekasjenko gegaan zijn.
Het een sluit het andere niet uit. Een groot deel van die demonstranten is terecht gearesteerd, een deel helaas ook onterecht. Verder is er geweld toegepast, deels gepast geweld tegen verdachten die zich verzetten, maar ook ongeoorloofd geweld dat absoluut ontoelaatbaar is ongeacht de feiten waar de arrestanten van verdacht werden. Er was geen vergunning en ook geen looplijnen. Ik denk dat een demonstratie, waar een vergunning voor was afgegeven veel rustiger zou zijn verlopen.quote:Maar dan kom je met een vaag verhaal over demonstranten zonder vergunning en dat er geen looplijnen waren.
Vooral mensen uit haar eigen kliek helaas.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Svetlana Tikhanovskaya heeft een overgangsraad ingesteld. Allemaal machtige en belangrijke Wit-Russen staan op de lijst.
[ twitter ]
Heb jij bronnen voor alles wat je beweert, en zo ja, kunnen die dan eindelijk ook eens gedeeld worden?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:52 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
klopt
[..]
Lang niet alle arrestanten zijn in elkaar gebeukt, waarbij ik de gevallen waarbij dat wel is gebeurd zeker niet
goedkeur.
[..]
Kun je dat bewijzen?
[..]
Het een sluit het andere niet uit. Een groot deel van die demonstranten is terecht gearesteerd, een deel helaas ook onterecht. Verder is er geweld toegepast, deels gepast geweld tegen verdachten die zich verzetten, maar ook ongeoorloofd geweld dat absoluut ontoelaatbaar is ongeacht de feiten waar de arrestanten van verdacht werden. Er was geen vergunning en ook geen looplijnen. Ik denk dat een demonstratie, waar een vergunning voor was afgegeven veel rustiger zou zijn verlopen.
Nee, heb ik niet. Maar goed dat er geen mensen aan de hand van mijn posts gelyncht worden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb jij bronnen voor alles wat je beweert, en zo ja, kunnen die dan eindelijk ook eens gedeeld worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |