Goeie website wel. Conclusie: kan niks behalve aandachtshoereren in haar eigen cirkeltjequote:Op zondag 20 december 2020 14:28 schreef boskameel het volgende:
[..]
Nope, dit zijn altijd van die suffe coaching "powervrouwen"die andere "helpen" andere vrouwen succesvol
in hun leven te worden, je hebt hier echt honderden varianten op. Vaak hebben ze niet eens een opleiding en zijn ze zelfbenoemd "coach".
Deze zet racisme als haar persoonlijke branding, en buit dit enorm uit. Als je enigszins vraagtekens erbij hebt of kritiek ben je een racist uiteraard en voelen ze zich aangevallen. Vreselijke types die denken dat de wereld om hun draait, en bijna allemaal hebben ze ook nog een Insta waar ze veren in hun reet krijgen van jawel, precies dezelfde soort types.
Haar website:
https://chanellodik.com
dat is wat ik kan delen, het is een betaald Blendle artikel.quote:HET LEED DAT LINKEDIN HEET
‘ZO TROTS OP JOU!’ Hoe netwerksite Linkedin uitgroeide tot een platform van zelfpijpers.
‘Supertrots dat ik vandaag mocht spreken over onze pensioenpremie-analyse in dit mooie bedrijf met deze fijne collega’s. Zo inspirerend!’ Deze mededeling komt – uiteraard – niet van mij.
Ik trof het op Linkedin, waar je de laatste tijd steeds vaker dit type uit spraken voorbij ziet komen. De ene keer gaat het over een presentatie of webinar, dan weer over een binnengehaalde…
Via deze link kan iedereen hem helemaal lezen: https://archive.vn/Qp6QYquote:Op zondag 20 december 2020 16:09 schreef SEMTEX het volgende:
https://blendle.com/i/esq(...)Y4NGY0NDhmMGE2In0%3D
quote:
HET LEED DAT LINKEDIN HEET
‘ZO TROTS OP JOU!’ Hoe netwerksite Linkedin uitgroeide tot een platform van zelfpijpers.
‘Supertrots dat ik vandaag mocht spreken over onze pensioenpremie-analyse in dit mooie bedrijf met deze fijne collega’s. Zo inspirerend!’ Deze mededeling komt – uiteraard – niet van mij.
Ik trof het op Linkedin, waar je de laatste tijd steeds vaker dit type uit spraken voorbij ziet komen. De ene keer gaat het over een presentatie of webinar, dan weer over een binnengehaalde…
dat is wat ik kan delen, het is een betaald Blendle artikel.
Top! Dank je welquote:Op zondag 20 december 2020 16:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Via deze link kan iedereen hem helemaal lezen: https://archive.vn/Qp6QY
quote:Het gevolg? Een simpele blik op je Linkedin-feed laat zien dat Linkedin verworden is tot een podium voor eigenpijperij, waarbij vrijwel iedereen zichzelf zoveel mogelijk veren in de kont steekt en het in de comments door zijn netwerk nog eens dunnetjes over laat doen (‘Zó trots op jou!’).
Het is zelfingenomenheid, maar dan gecamoufleerd.
quote:*HUMBLEBRAGGERS LINKEDIN LINGO:
Dankbaar! (Je wordt ervoor betaald hoor.)
Trots! (Meestal als reactie op een middelmatige gebeurtenis van iemand uit je netwerk.)
Vandaag mocht ik... (Mocht? Het zou wat zijn als het níet mocht!)
Wat een voorrecht om... (Er was gewoon niemand anders die wilde presenteren.)
Hóe leuk is het om... (Nou, niet zó leuk hoor.)
Fijne collega's (Maar als het één over vijf is, spreek je ze niet meer.)
Mooi bedrijf (Het pand? De kantine? Wat bedoel je precies?)
Inspirerend (Heb je het er volgende week nog over?)
Passie (Voor pensioenen. Really?)
Hahaha, ja iddquote:
Dank! Echt zo herkenbaar en helemaal mee eensquote:Op zondag 20 december 2020 16:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Via deze link kan iedereen hem helemaal lezen: https://archive.vn/Qp6QY
Humblebragging. Nu weet ik waarom ik zo'n hekel heb aan sociale media.quote:
Das natuurlijk ook gewoon bullshit. Ik heb zelf bij een dergelijk bedrijf gewerkt en dat was zeker wel een toffe periode en echt niet omdat ik niets beters kon krijgen (sowieso, iets beters... beter dan wat?).quote:Op zondag 20 december 2020 16:55 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Hahaha, ja idd
Ik vraag me ook altijd af als werken niet verplicht zou zijn (om geld te verdienen voor je rekeningen) of ze dan nog steeds zo 'gepassioneerd' zouden praten, of veren in iemands anders reet zouden steken om goed voor de dag te komen. Net zoals wordt benoemd, 'passie voor pensioenen; ja daaaagMensen die niet toe durven geven dat ze niets beters konden krijgen en het zogenaamd maar gaan verheerlijken. Bij dat soort types vlucht ik ook altijd weg op verjaardagen. Als dat je passie is, wil ik niet weten hoe de rest van je leven eruit ziet
Beetje makkelijk lullen. Ik ben ook mijn carriere begonnen op een callcenter, omdat er nou eenmaal brood op de plank moest komen. Godzijdank werk ik daar inmiddels al jaren niet meer, maar niet iedereen heeft altijd de luxe om altijd plezier in zijn werk te hebben.quote:Op maandag 21 december 2020 12:21 schreef bleiblei het volgende:
Overigens werk ik wel voor een groot gedeelte voor de lol. Moet er niet aan denken om zo een groot deel van mij leven te besteden aan iets waar je geen plezier aan beleeft. Wat voor kutleven heb je dan.
Klopt. Heb je gelijk in (enngeldt ook voor mij trouwens. Al ben ik niet begonnen op een callcenter) Maar je bent er niet blijven hangen en haakt op feestjes ook niet af op mensen die wel plezier in hun werk hebbenquote:Op maandag 21 december 2020 13:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Beetje makkelijk lullen. Ik ben ook mijn carriere begonnen op een callcenter, omdat er nou eenmaal brood op de plank moest komen. Godzijdank werk ik daar inmiddels al jaren niet meer, maar niet iedereen heeft altijd de luxe om altijd plezier in zijn werk te hebben.
Ik ga gewoon nooit naar dat soort feestjes denk ikquote:Op maandag 21 december 2020 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Maar je bent er niet blijven hangen en haakt op feestjes ook niet af op mensen die wel plezier in hun werk hebben.
Wat doe je nu, ik weet dat je ooit van postbode naar kunstacademie ben gegaan, daarmee gestopt. Gewoon nieuwsgierig hoor.quote:Op maandag 21 december 2020 13:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Beetje makkelijk lullen. Ik ben ook mijn carriere begonnen op een callcenter, omdat er nou eenmaal brood op de plank moest komen. Godzijdank werk ik daar inmiddels al jaren niet meer, maar niet iedereen heeft altijd de luxe om altijd plezier in zijn werk te hebben.
quote:Op zondag 20 december 2020 14:28 schreef boskameel het volgende:
[..]
Nope, dit zijn altijd van die suffe coaching "powervrouwen"die andere "helpen" andere vrouwen succesvol
in hun leven te worden, je hebt hier echt honderden varianten op. Vaak hebben ze niet eens een opleiding en zijn ze zelfbenoemd "coach".
Deze zet racisme als haar persoonlijke branding, en buit dit enorm uit. Als je enigszins vraagtekens erbij hebt of kritiek ben je een racist uiteraard en voelen ze zich aangevallen. Vreselijke types die denken dat de wereld om hun draait, en bijna allemaal hebben ze ook nog een Insta waar ze veren in hun reet krijgen van jawel, precies dezelfde soort types.
Haar website:
Dit is volgens mij meer een BLM activist die toevallig ook coacht dan andersom.quote:Op zondag 20 december 2020 14:28 schreef boskameel het volgende:
[..]
Haar website:
Ik test software op dit moment. Zit al jaren in de IT eigenlijk.quote:Op maandag 21 december 2020 18:01 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Wat doe je nu, ik weet dat je ooit van postbode naar kunstacademie ben gegaan, daarmee gestopt. Gewoon nieuwsgierig hoor.
Ik zou me rot schamen ipv het op Linkedin posten.quote:En toen maar gelijk even doorgepakt: Geslaagd voor Professional Scrum Master I (PSM I).
Waarom zou je je schamen voor het behalen van een certificaat?quote:Op zondag 27 december 2020 17:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik zou me rot schamen ipv het op Linkedin posten.
Niet zomaar een certificaat, maar een scrum master certificaatquote:Op zondag 27 december 2020 17:42 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Waarom zou je je schamen voor het behalen van een certificaat?
Ben trots dat je zo bedachtzaam bent. #beschikbaar voor een nieuwe #uitdagingquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:13 schreef Black_Phillip het volgende:
denk er al jaren over om het te verwijderen
Ja en? Genoeg bedrijven die er waarde aan hechten.quote:Op zondag 27 december 2020 18:17 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Niet zomaar een certificaat, maar een scrum master certificaat
Bij elke nieuwe connectie die dat soort rotzooi post gewoon niet meer volgen. Na een tijdje filteren zie je bijna geen rotzooi meer langskomen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:13 schreef Black_Phillip het volgende:
Ik haat LinkedIn, denk er al jaren over om het te verwijderen precies om deze redenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |