quote:Op woensdag 9 december 2020 12:05 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
FYI: ze komt jullie even opvoeden op LinkedIn, vieze racisten!
Tjonge, mensen op linkedin zullen verheugd zijn door de komst van zo'n verlichte ziel. Licht aan het einde van de tunnel #inspirerend #coaching #mooiquote:Op woensdag 9 december 2020 12:05 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:05 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn al die bullshit verhaaltjes altijd zo overduidelijk Engelstalig van origine?quote:
En Dorothy had een zwart hondje bij zich?quote:
Boardroom is de directie kamer, waar het bestuur/de directie zijn bureau('s) heeft, voor dagelijkse bestuur taken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:50 schreef Nine. het volgende:
Boardroombegeleider, wtf is dat nu weer?
Ik weet wat een boardroom is, maar heel die functieomschrijving bestaat gewoon niet als je erop Googled.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:03 schreef Godshand het volgende:
oardroom is de directie kamer, waar het bestuur/de directie zijn bureau('s) heeft, voor dagelijkse bestuur taken.
Dus het is koffiejuffrouw of directie secretaresse/persoonlijk assistent.
Nog één met een behoorlijk hoog 'Fuck off Rebecca' gehaltequote:GESPREK MET KIND NA WOEDE-AANVAL (7 jr, 3 x uithuisgeplaatst)
Haar slaapkamer laat duidelijke sporen van razernij zien. Even daarvoor stond ik in de deur-opening en was stil getuige van rondvliegende spullen met hard gegil en woeste blikken.
Ze lag inmiddels op bed. Ontredderd. Ze keek me aan en begon te huilen.
Dit was het moment om naar haar toe te gaan en bij haar te gaan liggen.
"Zeg het maar. Wat het ook is. Ik blijf van je houden."
Haar huilbui werd steviger. Ze bleef met haar rug naar me toe liggen. Ik deed niets meer dan er zijn.
Opeens zei ze het. "Er zit een wolf in mijn hoofd. Die wil jou dood maken."
Ik bleef even stil. Dit was een grote doorbraak vanuit vertrouwen.
"Wat goed dat je me dat vertelt zeg. Ik snap die wolf wel en ik ben blij dat hij er is."
Ze draaide zich om en keek me aan.
Ik vervolgde; "Ik hoorde jou eerder vandaag tegen me zeggen dat je me lief vindt." Ze knikte. "Ik denk dat deze wolf niet meer zo in liefde gelooft en jou daarvoor wilt beschermen." Ze luisterde aandachtig.
"Het is aan mij om deze wolf met vertrouwen te temmen. Wil jij mij daarbij helpen? Dan maken we samen een mooie waakhond van hem. Die is altijd handig om te hebben."
Ze knikte en met een zoentje gaf ze het startsein naar een veiligere hechting.
Ik begrijp die wolf ook wel.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:18 schreef StevieWonder het volgende:
[..]
Nog één met een behoorlijk hoog 'Fuck off Rebecca' gehalte
Ik wilde deze toevallig net exact zo postenquote:Op donderdag 17 december 2020 12:18 schreef StevieWonder het volgende:
[..]
Ook weer overduidelijk uit het Engels vertaald, óf geschreven door iemand die teveel tijd doorbrengt in stukjes Engelstalig internet waar inpiring stories over dit en gelijksoortige onderwerpen gedeeld worden.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:18 schreef StevieWonder het volgende:
[..]
Okee, dus het is volkomen normaal dat een kind zoiets zegt. Wtf manquote:Op donderdag 17 december 2020 12:18 schreef StevieWonder het volgende:
[..]
Als dat kind het al zo gezegd heeft, dan is het uiteraard niet normaal.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:52 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Okee, dus het is volkomen normaal dat een kind zoiets zegt. Wtf man
Idd en een hoog gehalte van "blablabla allerlei Engelse termen doorheen gedrukt om het popiejopie te maken en blablabla alles in mijn ogen is racistisch behalve mijzelf".quote:Op woensdag 9 december 2020 12:05 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
Tering wat een wijfquote:Op woensdag 9 december 2020 12:05 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
"Deze post zal enorm veel reacties opleveren. Daarom beperk ik de reactietijd tot vrijdag 6 september."quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:16 schreef RuckUngermans het volgende:
https://www.linkedin.com/in/nicodejongmsc/
En dan hier nephuilen en -sniffen:
Nope, dit zijn altijd van die suffe coaching "powervrouwen"quote:Op zondag 20 december 2020 13:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tering wat een wijfDit moet een grap zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |