Ik heb het nog nooit geprobeerd, als ik zin heb in pannenkoeken haal ik zo'n pak van de appie.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben dus 1 van de weinige mensen die geen pannenkoeken kan bakken echt wtf is mis met mij.
Oh nee ik weiger kant en klare pannenkoeken te eten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd, als ik zin heb in pannenkoeken haal ik zo'n pakje van de appie.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Fucking veel zin in pannenkoeken met spek en kaas.
Ik eet ze sowieso het liefst koud (of in een pannenkoekenrestaurantquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee ik weiger kant en klare pannenkoeken te eten.
Mweh nee.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pannenkoeken horen zoet te zijn.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik eet ze sowieso het liefst koud (of in een pannenkoekenrestaurant) dus vind het wel makkelijk.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee ik weiger kant en klare pannenkoeken te eten.
eensquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook eensquote:
Vet spek. En stroop erop.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Fucking veel zin in pannenkoeken met spek en kaas.
Daarom spek en stroopquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Halen is méér werk dan bakken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd, als ik zin heb in pannenkoeken haal ik zo'n pak van de appie.
Bijna goedquote:
The iPancake?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd, als ik zin heb in pannenkoeken haal ik zo'n pak van de Apple.
quote:
handje vol met pannenkoekenquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb liever een handje vol ipv pannenkoeken
Monster.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb net eenogige vleermuizen neergeknuppeld in zelda
ik heb mn switch nog nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb net eenogige vleermuizen neergeknuppeld in zelda
nee dat niet. De stappenteller staat wel op 16kquote:
Goeie wandelingquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat niet. De stappenteller staat wel op 16k
De mijne op 5k.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat niet. De stappenteller staat wel op 16k
Neuhquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Geen overstroomd toilet, balkon of kelder?
jij blijquote:
Ja! Veel beestjes gezien, visdieven vooral. En planten. Ik weet nu alles over moerasandijvie.quote:
Misschien zit jouw poep nu wel aan hun muur!quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij blij
ik en mn buren niet
hoewel.. ik kon 't nog wel handelen met een dweil. zij hadden de brandweer nodig en moesten 1.5m aan kak van de muren halen.
nicequote:Op zondag 16 augustus 2020 22:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Misschien zit jouw poep nu wel aan hun muur!
truste flesquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oud papier bij de weg zetten, dan showerbeer en te kribbe
Wat is de lol van douchebier?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oud papier bij de weg zetten, dan showerbeer en te kribbe
gewoon. Geneugten des levens combineren. Andere mensen drinken wat in de sauna of blowen een jonko bij de ondergaande zonquote:
Drank in de sauna is niet persé een goed plan, maar ik begrijp de gedachte.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon. Geneugten des levens combineren. Andere mensen drinken wat in de sauna of blowen een jonko bij de ondergaande zon
Aanlengen, flash kan niet zo goed tegen alcoholquote:
Dan moet je een neukertje zoekenquote:
Hehehe, dan zou ik er badbier van moeten maken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:17 schreef crv het volgende:
[..]
Aanlengen, flash kan niet zo goed tegen alcohol
quote:
Jij bent echt leukquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:17 schreef crv het volgende:
[..]
Aanlengen, flash kan niet zo goed tegen alcohol
driesquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe heet die vader nou? geen idee hoe ze allemaal heten
Ben ik die linker?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Bitterbal met idool:
[ afbeelding ]
Ik zie mogelijkheden voor een nieuwe usericon.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, ik drink dat ene pak dubbelfris eens op dat al een tijdje geopend in de koelkast staat.
Een rozige slijmprop. Dat kwam eruit.
gatver cherryquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, ik drink dat ene pak dubbelfris eens op dat al een tijdje geopend in de koelkast staat.
Een rozige slijmprop. Dat kwam eruit.
Klopt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ze zeggen bij bevallingen dat eerst de slijmprop eruit komt (waarom onthou ik zulke dingen), nou, dan heeft m'n dubbelfris ook ontsluiting.
Zal wel Ebola, kanker of syfilis zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
mijn hiel jeukt ineens als een idioot
ook een nageboorte?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ze zeggen bij bevallingen dat eerst de slijmprop eruit komt (waarom onthou ik zulke dingen), nou, dan heeft m'n dubbelfris ook ontsluiting.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel Ebola, kanker of syfilis zijn.
ach en anders morgenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
k hooooop zo dat ik vandaag kan slapen
Corona is ook wel te doen als je geen dikke bejaarde bent?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben echt blij dat corona geen ebola is he
we hoeven het niet te lezenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is serieus het minst vervelende deel van die hele bevalling.
Vertelquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ja denk het welquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Corona is ook wel te doen als je geen dikke bejaarde bent?
ja das toch echt andersquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gvd moet jouw poepverhalen ook altijd lezen, zilveren berk kom er maar in heur.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Zijn jullie weer allemaal smerige verhaaltjes aan het vertellen
Eentje maar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
dan zou het gaan over hoe de kindjses gemaakt worden, niet hoe het eruitkomen eraan toe gaatquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Misschien krijg je ooit ook nog wel een beige kindje, dus oplettenquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus. dit is jouw schuld engerd
waarom dacht ik dat je asfdjkdalsd gequote had?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus. dit is jouw schuld engerd
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Totaalrupturen, poepen in het gezicht van je arts, alles.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Preuteleutequote:Op zondag 16 augustus 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Blijft wel weinig over van 't preutje maar je krijgt er ook veel voor terug.
Slapeloze nachten, verantwoordelijkheden en andersoortige ellende?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Blijft wel weinig over van 't preutje maar je krijgt er ook veel voor terug.
En ineens sta je voor die vagina die je eerst nog zo harstochtelijk vol lag te pompen op plekje 38.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slapeloze nachten, verantwoordelijkheden en andersoortige ellende?
Dat ben je vast van plan om ons te vertellen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je van wie de echte naam belachelijker is dan de naam in een serie?
Mr T aka BA Baracus.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ben je vast van plan om ons te vertellen.
Lawrence Tureaud valt toch wel mee?quote:
En dat ik geen leven heb, met 96 posts.quote:Op maandag 17 augustus 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
0 posts op een heel weekend, straks zouden mensen nog gaan denken dat ik een leven heb
I knowquote:
96 is niks. Als je een beetje je best doet, red je dat in een uurtje.quote:Op maandag 17 augustus 2020 07:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En dat ik geen leven heb, met 96 posts.
dan ben je echt alleen maar bagger aan het spuienquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
96 is niks. Als je een beetje je best doet, red je dat in een uurtje.
Stonden bij jou ook de straten/kelders blank gisteren?quote:Op maandag 17 augustus 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
0 posts op een heel weekend, straks zouden mensen nog gaan denken dat ik een leven heb
Klopt, Haags kan dit beamen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben je echt alleen maar bagger aan het spuien
Neuh, Ik woon redelijk hoog. Hier stroomde het allemaal mooi langsquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stonden bij jou ook de straten/kelders blank gisteren?
Gelukkigquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
96 is niks. Als je een beetje je best doet, red je dat in een uurtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:33 schreef Zilverberk het volgende:
De wasmachine is heelstroomonderbreker? Is dat zo'n trekschakelaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stroomonderbreker? Is dat zo'n trekschakelaar?
die heb ik niet, dus die gaat ook niet kapotquote:
De electrische apparaten zaten hier niet achter een aardlekschakelaar toen we erin trokken. Dat is ondertussen hersteld, maar die stroom onderbreker is blijven zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik niet, dus die gaat ook niet kapot
Het is 10 nachten per jaar zo heet, dat kun je best aan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh
lekker van 2:50 tot 4:45 wakker gelegen van de hitteleuk joh zomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga er ook niet dood aan hoor. Maar prettig is gewoon anders.
nee, niet voor gemaaktquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het is 10 nachten per jaar zo heet, dat kun je best aan.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het is 10 nachten per jaar zo heet, dat kun je best aan.
TMI in de spoiler.Hier op het werk is er wat uit de wc omhoog gekomen door de regenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik hoop dat ik zo geen loodgieter nodig heb.quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier op het werk is er wat uit de wc omhoog gekomen door de regen
hier in de straat ook.. badkamer boven en wc beneden blank..quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier op het werk is er wat uit de wc omhoog gekomen door de regen
Alles aan mij gloeit gewoonquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is waar.
Overigens wel vreemd na je reteactieve dag van gisteren.
Komt een 1-dags-trip ook in aanmerking om een travelsnack op te leveren?
Zonder haast, veel te warm.![]()
Heb je geen koorts dan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles aan mij gloeit gewoon![]()
travelsnack komt wel. Niet vandaag denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
HaKaatjequote:
Neequote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:17 schreef LTVDK het volgende:
Vannacht heerlijk afgekoeld, zelfs nog even onder het dekbed geslapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vannacht heerlijk afgekoeld, zelfs nog even onder het dekbed geslapenDit ja. alleen nog steeds verrotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vannacht heerlijk afgekoeld, zelfs nog even onder het dekbed geslapenDit was de laatste tropen nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
was al geen tropen nacht meer hierquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit was de laatste tropen nacht
Geen idee, airco stond nog 1x aan. Die gaat vanaf vandaag uit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
was al geen tropen nacht meer hier
Goedemorgen zonnestraaltjequote:
buitenthermometer gaf rond 23:30 oid 19 graden aanquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, airco stond nog 1x aan. Die gaat vanaf vandaag uit.
Da's best warm haha.quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
buitenthermometer gaf rond 23:30 oid 19 graden aan
Nu heb ik inderdaad een dikke duim.quote:
maar geen tropennacht :p en vind het best meevallen, ergste temps waren 30 of bijna 30 na 0:00quote:
Als een marmotquote:
Dat is haast ijskoud in vergelijk me vorige week, toen kwam den nachttemperatuur sommige nachten niet eens onder de 25quote:
Klopt, gelukkig zijn we daar voorlopig even vanafquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is haast ijskoud in vergelijk me vorige week, toen kwam den nachttemperatuur sommige nachten niet eens onder de 25
Zet ze onder een warme lampquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net te vroegPlanten op m'n balkon zijn nog met een tweede leg bezig.
ah ht zijn zulke plantenquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet ze onder een warme lamp
Hier nog 2 weken.quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Typisch wel, schoolvakantie hier is op en het hete weer ook.
Mijn jalapeño hangt vol met pepertjes en er zitten nog een aantal bloemetjes aanquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net te vroegPlanten op m'n balkon zijn nog met een tweede leg bezig.
Klopt ook wel, ik zit in regio Noord he.quote:
ik heb echt geen idee wanneer de schoolvakanties voorbij zijnquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Typisch wel, schoolvakantie hier is op en het hete weer ook.
Ik zag vrijdag op facebook bij een bevriende leerkracht een vrolijk ingericht klaslokaal langskomen met een "de scholen gaan weer beginnen" erbij. Anders had ik ook geen idee gehad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wanneer de schoolvakanties voorbij zijn
misschien krijgen we nog een beetje mooi weerquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hete weer mag hier ook wegblijven.
Prachtig toch, weekje met temperaturen zo even boven de 20 graden en wat buitjes.quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien krijgen we nog een beetje mooi weer
20-25 graden kan ik mee levenquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prachtig toch, weekje met temperaturen zo even boven de 20 graden en wat buitjes.
Daarom.quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
20-25 graden kan ik mee leven
En geen verplichte familie-uitjes meerquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:45 schreef kwiwi het volgende:
Heerlijk, hele dag regen en max 22 graden hier![]()
Nee, heb je gehad.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En geen verplichte familie-uitjes meer
En dan straks weer gaan lopen miepen dat het zo warm is zeker ...quote:
ja snachts is het wel warm jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan straks weer gaan lopen miepen dat het zo warm is zeker ...
Vooruit, uitschietertje naar 27 mag nog voor een dagje.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooruit, uitschietertje naar 27 mag nog voor een dagje.
Eens.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooruit, uitschietertje naar 27 mag nog voor een dagje.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:12 schreef Muck het volgende:
Hier is de vakantie duidelijk weer voorbij...
Het halve bedrijf belt voor een wachtwoordreset![]()
Allemaal spontaan vergeten in de vakantie
Godsamme.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, dat was weer een energy draining meeting
"Een collega vroeg me net iets. Hoe moet ik daar mee omgaan?"
"Eh, kijken of je hem kan helpen?"
"Hebben we daar geen procedures voor? Wat het breekt mijn focus.''![]()
Dat ging een half uur door zo. HIj wil het liefst een soort Stalinistische werkomgeving waar je zelf niet meer hoeft na te denken omdat alles van tevoren is bepaald en anderen voor jou nadenken.quote:
Klinkt als een vermoeiend persoon.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ging een half uur door zo. HIj wil het liefst een soort Stalinistische werkomgeving waar je zelf niet meer hoeft na te denken omdat alles van tevoren is bepaald en anderen voor jou nadenken.
Zo iemand kan beter naar een shared service center in India verhuizenquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, dat was weer een energy draining meeting
"Een collega vroeg me net iets. Hoe moet ik daar mee omgaan?"
"Eh, kijken of je hem kan helpen?"
"Hebben we daar geen procedures voor? Wat het breekt mijn focus.''![]()
Had je je niet ingesmeerd?quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
nee dan voel je je duist rillerig. Beetje verbrand gisteren denk ik.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:12 schreef Muck het volgende:
Hier is de vakantie duidelijk weer voorbij...
Het halve bedrijf belt voor een wachtwoordreset![]()
Allemaal spontaan vergeten in de vakantie
quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Is een outbound call centre niets voor hem?quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ging een half uur door zo. HIj wil het liefst een soort Stalinistische werkomgeving waar je zelf niet meer hoeft na te denken omdat alles van tevoren is bepaald en anderen voor jou nadenken.
Ik zal het voorstellenquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Is een outbound call centre niets voor hem?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:35 schreef kwiwi het volgende:
warme chocomel op.. ben even aan het genieten van dit herfstweer
Gewoon een mooi fietstochtje van makenquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb een mooie fiets gevonden op marktplaats.
Hij is alleen veel te ver weg
hij staat bijna 300km verderopquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Gewoon een mooi fietstochtje van maken
ik heb ook geen link geplaatstquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
Maar is 't zo'n fancy fiets dan, want je link doet 't bij mij niet.
oh wacht ja fok verandert zelf marktplaats in een link, wakey wakeyquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook geen link geplaatst
Maar het is een overjarig model die daar voor 1700 te koop staat en het huidige model is 2800..
Dat kan jij welquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie vacature op linkedin: Internationaal Adviseur Tomaten
fout gekeken, het huidige model is 2500 en in de aanbieding 2300, dan is het opeens al wat minder boeiend om voor de oude te gaan. Hoewel het nogsteeds een goede prijs is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh wacht ja fok verandert zelf marktplaats in een link, wakey wakey
Ik adviseer:quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie vacature op linkedin: Internationaal Adviseur Tomaten
Word je mijn collega?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie ook een baan bij de Rijksoverheid met een prima salaris. Maar dat is wel een pakkenomgeving bij zo'n ministerie.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik adviseer:
Géén tomaten. Die dingen zijn vies.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik adviseer:
Géén tomaten. Die dingen zijn vies.
Dat magquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar...maar...tomatensoep, pastasaus, ketchup
Dan ben je hier altijd nog mijn collega, dat scheeltquote:
Dit ja..quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat mag
Maar rauwe tomaten zijn hierbij afgeschaft.![]()
![]()
Vuilniswagen al langsgereden?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit ja..
Eet ze wel, maar geen liefhebber van rauw.
Dat is vroeg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend.
Roadtrip erheen per OV, epische fietstocht terug.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb een mooie fiets gevonden op marktplaats.
Hij is alleen veel te ver weg
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:31 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Roadtrip erheen per OV, epische fietstocht terug.
Graag wel een topic met live updates erover openen.
Ja iets frisser dan gedacht :pquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ben je op Kijkduin?
Erheen wandelen is ook een optie, gaat je wel een paar dagen kosten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Die epische fietstoch zou ik misschien nog overwegen, maar OV er heen niet.
Hmm, ja. Een week wandelen en dan nog even 300km fietsen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Erheen wandelen is ook een optie, gaat je wel een paar dagen kosten.
Ja reed net bij allerlei kruispunten waar stoplichten het niet dedenquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lees net dat er een grote stroomstoring is in Den Haag.
Wat heeft die pauperjeugd nu weer uitgevreten?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lees net dat er een grote stroomstoring is in Den Haag.
Minivakantie, met als bonus een nieuwe fiets.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ja. Een week wandelen en dan nog even 300km fietsen.
als ik alle overnachtingen en maaltijden dan erbij ga tellen kan ik beter gewoon een nieuwe fiets in de winkel kopen
Maar het zou wel leuk zijn
Denk paar kabels doorgekniptquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat heeft die pauperjeugd nu weer uitgevreten?
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Minivakantie, met als bonus een nieuwe fiets.Komende 6 weken ga ik zeker geen week vrij meer kunnen krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Moet je wel durven, een hoogspanningskabel doorknippenquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk paar kabels doorgeknipt
Ik weet niet of de marktplaatsverkoper daarop wil wachten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komende 6 weken ga ik zeker geen week vrij meer kunnen krijgen
Ik denk het niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:44 schreef Zilverberk het volgende:
De zon gaat hier schijnen.![]()
![]()
Misschien dat t nu ook wat warmer wordt.
[..]
Ik weet niet of de marktplaatsverkoper daarop wil wachten.
Dat is ook een manier!quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Maar goed, ik verwacht ook in de komende weken zoveel overuren te maken, dat ik daarna misschien lachend die duurdere fiets afreken
Gewoon in een vrachtwagen springen, zit je over een paar uur in Engelandquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Loop nu richting hoek van Holland. Kijken hoe ver k kom :p
Geen motivatie vandaag. Vrijdag een grote product launch afgerond en ben er nog steeds een beetje klaar mee.quote:
Dit. Ben aan het studeren in plaats van werkenquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in vandaag.
Ik ook niet maar probeerde de moed erin te houden en onze werkloze broeders te stimulerenquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |