Viergever en Baumgartl maak ik me niet zo'n zorgen om. Ben eerder benieuwd of Mauro linksback blijft staan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorlopig rendeert je beste speler niet, heb je keepers die beiden niet geschikt zijn voor dit systeem om over het centrale verdedigingsduo maar te zwijgen
want die hebben al bewezen dat ze met ruimte in de rug kunnen voetballen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Viergever en Baumgartl maak ik me niet zo'n zorgen om. Ben eerder benieuwd of Mauro linksback blijft staan.
Ze zullen wel moeten, je hebt vrijwel geen alternatief daar. Op die linksbackpositie valt te overwegen of je Mauro laat staan of een vervanger kunt/gaat halen. Ik vond Rodriguez een hele hoop rust brengen vorig jaar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
want die hebben al bewezen dat ze met ruimte in de rug kunnen voetballen?
ze zullen wel moeten is wat anders dan ze kunnen het welquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten, je hebt vrijwel geen alternatief daar. Op die linksbackpositie valt te overwegen of je Mauro laat staan of een vervanger kunt/gaat halen. Ik vond Rodriguez een hele hoop rust brengen vorig jaar.
Ze kunnen het wel zul je mij niet horen zeggen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen wel moeten is wat anders dan ze kunnen het wel
Tezequote:Op zondag 23 augustus 2020 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
want die hebben al bewezen dat ze met ruimte in de rug kunnen voetballen?
Obispo wordt niets meer?quote:
Volgens Aad beter dan De Ligt dus die komt er wel.quote:
Hij bedoelde natuurlijk Tezequote:Op zondag 23 augustus 2020 14:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens Aad beter dan De Ligt dus die komt er wel.
Wie kunnen we naar voren schuiven na teze?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nog weinig van gezien.. maar denk het niet
Uit de jeugd ofwa?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:09 schreef marsan het volgende:
[..]
Wie kunnen we naar voren schuiven na teze?
Dat moet je er rustig inbrengen natuurlijk, en je moet het vertrouwen hebben van het bestuur dat het een lange termijn project is. Maar ik weet nog wel hoe het in het begin met Bosz ging bij Ajax die er ineens iets nieuws moest inbrengen, en zelfs een Klopp in zijn eerste seizoen ging het nog met vallen en opstaan (al haalde hij wel de EL-finale). Schmidt zal eerst willen kijken wie van deze selectie erin mee kan en daarna rustig doorselecteren, vraag me wel af wanneer PSV de eerste echte aankopen gaat doen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het toch altijd moeilijk die "systeem trainers" natuurlijk moet je een bepaalde filosofie hebben maar zo'n speelstijl opleggen zonder dat je het materiaal ervoor hebt begrijp ik nooit zo goed.
wat Bosz deed week in essentie niet zoveel af van de DNA als dit al was het wel wennen en Klopp dat is gewoon niet te vergelijken omdat die wel kon/kan doorselecteren wat een PSV gewoon niet kan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet je er rustig inbrengen natuurlijk, en je moet het vertrouwen hebben van het bestuur dat het een lange termijn project is. Maar ik weet nog wel hoe het in het begin met Bosz ging bij Ajax die er ineens iets nieuws moest inbrengen, en zelfs een Klopp in zijn eerste seizoen ging het nog met vallen en opstaan (al haalde hij wel de EL-finale). Schmidt zal eerst willen kijken wie van deze selectie erin mee kan en daarna rustig doorselecteren, vraag me wel af wanneer PSV de eerste echte aankopen gaat doen.
Uhm Bosz wilde de vijf seconden regel er al meteen inbrengen met een Ajax wat gewend was om helemaal geen druk meer te zetten (omdat de tegenstander dan toch de lange bal zou spelen). Opzich zie ik wel gelijkenissen (alhoewel Schmidt ook een ander systeem dan 4-3-3 wil proberen volgens mij).quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat Bosz deed week in essentie niet zoveel af van de DNA als dit al was het wel wennen en Klopp dat is gewoon niet te vergelijken omdat die wel kon/kan doorselecteren wat een PSV gewoon niet kan.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:46 schreef tompsv18 het volgende:
Russische media melden nu interesse van PSV in Til. Zou gehuurd gaan worden van Spartak.
omdat ze geen geld hebben voor aankopen voorzover ik begrijp tenminste, ze moeten het van huren hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm Bosz wilde de vijf seconden regel er al meteen inbrengen met een Ajax wat gewend was om helemaal geen druk meer te zetten (omdat de tegenstander dan toch de lange bal zou spelen). Opzich zie ik wel gelijkenissen (alhoewel Schmidt ook een ander systeem dan 4-3-3 wil proberen volgens mij).
En waarom zouden ze bij PSV niet kunnen doorselecteren? Ja je raakt je beste spelers kwijt maar daar heeft PSV ook gewoon dikke bedragen voor gekregen en met goede scouting en jeugdopleiding kan je dan wel de juiste types vinden voor je systeem. Is alleen een langetermijnbeleid.
Ze hebben toch nog wel wat geld van Bergwijn liggen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ze geen geld hebben voor aankopen voorzover ik begrijp tenminste, ze moeten het van huren hebben
Geen wonderspeler maar zal vast wel uit de voeten kunnen in het systeem van Schmidt. En hij is vast wel beter dan Rosario of Gutierrez.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:08 schreef tompsv18 het volgende:
Als ze een type Van Ginkel zoeken, dan is Til nog niet eens zo'n hele gekke gedachte natuurlijk.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog wel wat geld van Bergwijn liggen?
Al hebben ze bij PSV misschien ook op de rem getrapt bij De Jong dat hij niet weer geld in de fik steekt om het te verspillen aan brandhout zoals Bruma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |