Preciesquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je mag er maar 11 opstellen, dus Viergever is niks meer dan een kussentje op de reservebank?

Voegt niets toe aan het spel, maar uitstekend rendementquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:20 schreef PSVCL het volgende:
Typisch Gakpo..heel de wedstrijd onzichtbaar en dan uit het niets scoren

Klopt,speelde verder gewoon slecht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voegt niets toe aan het spel, maar uitstekend rendement

Kurt Westerman is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:20 schreef PSVCL het volgende:
Typisch Gakpo..heel de wedstrijd onzichtbaar en dan uit het niets scoren

Vind alleen Teze sterk spelenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kurt Westerman is het hier niet mee eens.
Gakpo en Mo zijn de beste spelers, of ja de minst slechte spelers.

Dat was vorig seizoen ook zo'n beetje het euvel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:28 schreef tja77 het volgende:
Echt een bal meer dan 3 keer naar een teamgenoot passen is wel zo verdomd moeilijk.

Positioneel staat het nu iets beter, maar de passnauwkeurigheid is om te janken zo slecht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen ook zo'n beetje het euvel.

Dat zal niet veel zijn, maar "de club heeft wel mogelijkheden om zich te versterken". Denk dat er vooral naar huur en transfervrij gekeken wordt dusquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel geld is er in Eindhoven om zich te versterken?

3de zou top zijn met dit materiaalquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Jullie kunnen er nog steeds geen klote van. Weer 3/4e.

Klopt, naar volgens PSVCL is psv veel beter dan Feyenoord.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
3de zou top zijn met dit materiaal

wanneer speelt PSV de 1e vEL wedstrijd?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:12 schreef Buitendam het volgende:
De vaste 11 zijn nog niet bekend, maar de eindklassering wel.

Over een maand ofzo?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wanneer speelt PSV de 1e vEL wedstrijd?

Inderdaad.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat valt mee, zit je al een paar weken in de competitie

neutraal terrein?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ik denk dat de mogelijke tegenstander en het feit dat het geen uit- en thuispot wordt, maar 1 wedstrijd op neutraal terrein ook een flink effect zal hebben.

Omdat het maar 1 wedstrijd is geen thuisvoordeel voor 1 van de clubs. Mocht PSV bijvoorbeeld een Duitse club loten dan spelen ze die ene wedstrijd bijvoorbeeld ergens in België.quote:

dat wist ik niet, ik dacht hoogste ranking thuisvoordeel, lijkt me logistiek gezien ook wat handigerquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het maar 1 wedstrijd is geen thuisvoordeel voor 1 van de clubs. Mocht PSV bijvoorbeeld een Duitse club loten dan spelen ze die ene wedstrijd bijvoorbeeld ergens in België.

Neehoor. Gewoon in het Philips Stadion of in het stadion van de tegenstander als je uit loot.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het maar 1 wedstrijd is geen thuisvoordeel voor 1 van de clubs. Mocht PSV bijvoorbeeld een Duitse club loten dan spelen ze die ene wedstrijd bijvoorbeeld ergens in België.

klopt inderdaad, alleen in het geval van een lokaal verbod ivm corona kan uitgeweken worden naar neutraal terreinquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neehoor. Gewoon in het Philips Stadion of in het stadion van de tegenstander als je uit loot.

Oh, dan is dat weer veranderd? Omdat het sowieso tot 1 september op deze manier zou gebeuren en men dat wilde verlengen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neehoor. Gewoon in het Philips Stadion of in het stadion van de tegenstander als je uit loot.

AZ speelt tegen Plzen ook gewoon in hun eigen stadion.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, dan is dat weer veranderd? Omdat het sowieso tot 1 september op deze manier zou gebeuren en men dat wilde verlengen.

quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nooit het geval geweest.
Ik las dit een aantal weken terug, en dacht dat ze dit wilde doortrekken zoals ze nu ook de CL in Portugal afronden.quote:Grootste nadeel voor AZ
Een nadeel dreigt voor AZ. De Alkmaarders moeten zich via de tweede voorronde plaatsen voor de Champions League en dat duel staat gepland op 25 of 26 augustus. Als de huidige situatie blijft, kan AZ dat duel niet in Nederland spelen.

Wat was 'de huidige situatie' waar men het over heeft? Ging dat er niet om dat we hier in NL nog geen wedstrijden mochten spelen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Ik las dit een aantal weken terug, en dacht dat ze dit wilde doortrekken zoals ze nu ook de CL in Portugal afronden.

Ja, dat denk ik.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat was 'de huidige situatie' waar men het over heeft? Ging dat er niet om dat we hier in NL nog geen wedstrijden mochten spelen?

De eindklassering is niet bekend, maar jij hebt toch ook ogen in je hoofd? Je kunt de meest fantastische tactiek loslaten op dit team, maar uiteindelijk speel je met gasten als Boscagli, Thomas, Sadilek, Viergever en Doan. Dat is allemaal niveau Heerenveen, en dan ga ik er nog van uit dat ze een goede dag hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:12 schreef Buitendam het volgende:
De vaste 11 zijn nog niet bekend, maar de eindklassering wel.

Tsjah, hij vindt Luckassen ook goed. Dan ben je uitgesproken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt, naar volgens PSVCL is psv veel beter dan Feyenoord.

Ik heb ogen in mijn hoofd, ja. En Schmidt wil op een bepaalde manier spelen, terwijl het systeem van v. Bommel nog vrij vast in het spel van de spelers zit. Ik hoop dat dat er z.s.m uit is en dat we door kunnen met het nieuwe systeem. Pas dan kun je er iets zinnigs over zeggen, denk ik.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De eindklassering is niet bekend, maar jij hebt toch ook ogen in je hoofd? Je kunt de meest fantastische tactiek loslaten op dit team, maar uiteindelijk speel je met gasten als Boscagli, Thomas, Sadilek, Viergever en Doan. Dat is allemaal niveau Heerenveen, en dan ga ik er nog van uit dat ze een goede dag hebben.
Ik denk dat we minimaal 4 aankopen nodig hebben om Ajax enigszins bij te kunnen houden. Vooralsnog schat ik ons in op een 3de/4de plek achter Ajax en Feyenoord. Denk niet dat AZ dit jaar echt mee blijft doen.

ik vind het toch altijd moeilijk die "systeem trainers" natuurlijk moet je een bepaalde filosofie hebben maar zo'n speelstijl opleggen zonder dat je het materiaal ervoor hebt begrijp ik nooit zo goed.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb ogen in mijn hoofd, ja. En Schmidt wil op een bepaalde manier spelen, terwijl het systeem van v. Bommel nog vrij vast in het spel van de spelers zit. Ik hoop dat dat er z.s.m uit is en dat we door kunnen met het nieuwe systeem. Pas dan kun je er iets zinnigs over zeggen, denk ik.

Je mist gewoon kwaliteit hoor, ongeacht de tactiek. Sure, het zal echt nog wel wat beter gaan lopen omdat het een beetje een on-Nederlandse manier van spelen is. Maar uiteindelijk moet je wel gewoon spelers hebben die de juiste dingen op de juiste momenten doen zowel in verdedigend als in aanvallend opzicht. Op een enkele speler na zie ik dat met de huidige selectie gewoon niet goed komen. Ik ben benieuwd wat Romero nog kan. Verder denk ik dat Gakpo, Malen en Ihattaren nog wel wat stappen kunnen zetten. Teze, Dumfries en Hendrix bevallen mij ook goed, maar dan houdt het ook wel aardig op. Jongens als Rosario, Viergever, Sadilek, Boscagli, Thomas etc etc etc zijn een blok aan ons been. Die trekken ons in sneltreinvaart naar het niveau Heerenveen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb ogen in mijn hoofd, ja. En Schmidt wil op een bepaalde manier spelen, terwijl het systeem van v. Bommel nog vrij vast in het spel van de spelers zit. Ik hoop dat dat er z.s.m uit is en dat we door kunnen met het nieuwe systeem. Pas dan kun je er iets zinnigs over zeggen, denk ik.

Precies dit. Nou weet ik niet wat Schmidt is beloofd tijdens de onderhandelingen, maar ik kan me niet voorstellen dat hij zelf denkt dat hij met dit team de Eredivisie aan gort gaat spelenquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het toch altijd moeilijk die "systeem trainers" natuurlijk moet je een bepaalde filosofie hebben maar zo'n speelstijl opleggen zonder dat je het materiaal ervoor hebt begrijp ik nooit zo goed.

Rosario is een van de beteren deze voorbereiding.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je mist gewoon kwaliteit hoor, ongeacht de tactiek. Sure, het zal echt nog wel wat beter gaan lopen omdat het een beetje een on-Nederlandse manier van spelen is. Maar uiteindelijk moet je wel gewoon spelers hebben die de juiste dingen op de juiste momenten doen zowel in verdedigend als in aanvallend opzicht. Op een enkele speler na zie ik dat met de huidige selectie gewoon niet goed komen. Ik ben benieuwd wat Romero nog kan. Verder denk ik dat Gakpo, Malen en Ihattaren nog wel wat stappen kunnen zetten. Teze, Dumfries en Hendrix bevallen mij ook goed, maar dan houdt het ook wel aardig op. Jongens als Rosario, Viergever, Sadilek, Boscagli, Thomas etc etc etc zijn een blok aan ons been. Die trekken ons in sneltreinvaart naar het niveau Heerenveen.

Nou ga ik er wel van uit dat hij zijn systeem aanpast aan de spelers. En dat er nog wat versterkingen komen. Maar Boscagli, Doan, Thomas, Sadilek zijn sowieso geen basisspelers, lijkt me.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het toch altijd moeilijk die "systeem trainers" natuurlijk moet je een bepaalde filosofie hebben maar zo'n speelstijl opleggen zonder dat je het materiaal ervoor hebt begrijp ik nooit zo goed.

Ik vrees met grote vrees dat we de competitie uiteindelijk gaan beginnen met zo'n 7 spelers die eigenlijk geen basisspelers zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou ga ik er wel van uit dat hij zijn systeem aanpast aan de spelers. En dat er nog wat versterkingen komen. Maar Boscagli, Doan, Thomas, Sadilek zijn sowieso geen basisspelers, lijkt me.

Oké, meningen kunnen verschillen. Ik vind het 3x niks.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rosario is een van de beteren deze voorbereiding.

voorlopig rendeert je beste speler niet, heb je keepers die beiden niet geschikt zijn voor dit systeem om over het centrale verdedigingsduo maar te zwijgenquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou ga ik er wel van uit dat hij zijn systeem aanpast aan de spelers. En dat er nog wat versterkingen komen. Maar Boscagli, Doan, Thomas, Sadilek zijn sowieso geen basisspelers, lijkt me.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |