Het is een verwijzing naar het spandoek in het stadion en ik bedoelde het niet eens zozeer als politieke boodschap.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Precies omdat je dit soort discusses en reacties krijgt.
In het PSV topic. Doe lekker in POL ofzo. Kunnen we het hier gewoon over voetbal hebben.
Als de tegenstanders gewoon hun grote bek dicht zouden houden was er niet zoveel (lees: niets) aan de hand.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:09 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Helaas resulteert het in ontsporing van het topic. Voorstanders, tegenstanders, iedereen moet een plasje komen doen.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En jij bevestigt het punt van de mensen die lijnrecht tegenover je staan.
Nee, ik zie je gewoon nooit verder.
Impliceer je nu dat je geen voetbal hebt gezien tegen vitesse?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:55 schreef GGMM het volgende:
Geveegd.
TT is een verwijzing naar een spandoek, als je het inhoudelijk over BLM/ALM wil hebben ga dan naar POL/NWS. Laten we het hier over voetbal PSV hebben.
Rasvoetballer Mo moet natuurlijk mee in STURM UND DRANG van Herr Schmidt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:44 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
voor mij wat te lang maar voor de liefhebbers hier misschien interessant
Nou nou nouquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Rasvoetballer Mo moet natuurlijk mee in STURM UND DRANG van Herr Schmidt.
Jammer dat dit niet jullie standaard uitshirt is, ziet er te dope uit om het als 3de shirt te hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nou nou nouJe doet een beetje voorkomen alsof het een soort betonvoetbal is waar je alleen hard hoeft kunnen te rennen. Ik denk dat je met een dergelijke spelopvatting juist afhankelijk bent van rasvoetballers zoals Malen, Mauro en Ihattaren. Daarnaast wordt dit op een eventueel niveau hoger ook gewoon van je gevraagd, of je moet de kwaliteiten van een Messi/Ronaldo hebben.
Edit:
Onze nieuwe 3de kit is trouwens echt nice. Ik vind dat uit tenue maar een beetje meh.. zo saai en inspiratieloos.
[ afbeelding ]
Goed gaat me toch echt te ver.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:28 schreef PSVCL het volgende:
[i]Lang geleden dat we PSV goed voetbal hebben zien spelen
Klopt,maar je ziet wel dat er een idee achter zit..nu is het een kwestie van goed afstellen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Goed gaat me toch echt te ver.
Het is beter dan tegen Vitesse, maar Willem 2 valt me dan ook tegen.
Maar het is fijn om te zijn dat na de complete bagger tegen Vitesse, er nu wel momentjes zijn met voetbal.
Lammers is flets, geen idee of die nog ooit iets of wat niveau gaat halen.
Idd totaal geen killer. Subtop. Heerenveen dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,maar je ziet wel dat er een idee achter zit..nu is het een kwestie van goed afstellen.
AZ speler die Lammers,vind hem te wisselvallig voor PSV
Zo, toe maar. Er zit een idee achter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,maar je ziet wel dat er een idee achter zit..nu is het een kwestie van goed afstellen.
Is heel wat na 2 jaar van bommel voetbalquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:36 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Zo, toe maar. Er zit een idee achter.
Veel te veel balverlies ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd totaal geen killer. Subtop. Heerenveen dus.
Lammers is een soort Luuk de Jong, hij is voetballend iets beter maar hij kan dan weer totaal niet koppenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee. Baumgartl-Viergever.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:16 schreef SoldMayor het volgende:
Teze en die langzame stokbrood als CB wordt toch niet echt het duo van dit jaar hè![]()
Ja is iets beter mja. Misschien die teze nog laten staan dan. Heb die niet echt gevolgd de laatste weken.quote:
Baumgartl vind ik het goed doen in de voorbereiding. Viergever is een ideale 12e man ja, meer niet.quote:
Je mag er maar 11 opstellen, dus Viergever is niks meer dan een kussentje op de reservebank?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Baumgartl vind ik het goed doen in de voorbereiding. Viergever is een ideale 12e man ja, meer niet.
Preciesquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je mag er maar 11 opstellen, dus Viergever is niks meer dan een kussentje op de reservebank?
Voegt niets toe aan het spel, maar uitstekend rendementquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:20 schreef PSVCL het volgende:
Typisch Gakpo..heel de wedstrijd onzichtbaar en dan uit het niets scoren
Klopt,speelde verder gewoon slecht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voegt niets toe aan het spel, maar uitstekend rendement
Kurt Westerman is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:20 schreef PSVCL het volgende:
Typisch Gakpo..heel de wedstrijd onzichtbaar en dan uit het niets scoren
Vind alleen Teze sterk spelenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kurt Westerman is het hier niet mee eens.
Gakpo en Mo zijn de beste spelers, of ja de minst slechte spelers.
Dat was vorig seizoen ook zo'n beetje het euvel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:28 schreef tja77 het volgende:
Echt een bal meer dan 3 keer naar een teamgenoot passen is wel zo verdomd moeilijk.
Positioneel staat het nu iets beter, maar de passnauwkeurigheid is om te janken zo slecht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen ook zo'n beetje het euvel.
Dat zal niet veel zijn, maar "de club heeft wel mogelijkheden om zich te versterken". Denk dat er vooral naar huur en transfervrij gekeken wordt dusquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel geld is er in Eindhoven om zich te versterken?
3de zou top zijn met dit materiaalquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Jullie kunnen er nog steeds geen klote van. Weer 3/4e.
Klopt, naar volgens PSVCL is psv veel beter dan Feyenoord.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
3de zou top zijn met dit materiaal
wanneer speelt PSV de 1e vEL wedstrijd?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:12 schreef Buitendam het volgende:
De vaste 11 zijn nog niet bekend, maar de eindklassering wel.
Over een maand ofzo?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wanneer speelt PSV de 1e vEL wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |