Bundesliga volgers zijn verbaast dat geen subtop /topclub hem overnam, dus moet echt wel goed zijn. Ook international. Knappe aankoop lijkt het.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens, goeie leeftijd en scorend vermogen dus kan best wat worden
Volle focus op de competitie en beker.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat wordt geen Europees voetbal komend seizoen.
Hopen op LASK, zo'n Oostenrijks ploegje kan nooit moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:17 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Als je die ronde overleeft, wordt de 4e en dus laatste voorronde nog lastig zat.
Rijeka uit Kroatie kan ook nooit lastig zijn. Paar jaar terug nog dat Osijek alle hoeken van het veld laten zien.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hopen op LASK, zo'n Oostenrijks ploegje kan nooit moeilijk zijn.
LASK ookquote:Op dinsdag 1 september 2020 08:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Rijeka uit Kroatie kan ook nooit lastig zijn. Paar jaar terug nog dat Osijek alle hoeken van het veld laten zien.
Edit: Dat is pas de volgende ronde. Mijn fout.
Na de afgelopen jaren zou niets mij meer verbazen.. Vorig jaar, over 2 wedstrijden, hadden we een penalty nodig om door te gaan tegen de nummer 9 van Noorwegen op dat moment. Deze tegenstanders mogen absoluut geen probleem zijn, maar helaas hebben onze spelers nooit veel zin in dit soort potjes.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
LASK ook
Maar als de komende ronde al niet wordt overleefd, ja dan weet ik het ook niet meer hoor.
Die onderschatten ons volledig na vorig seizoenquote:Op dinsdag 1 september 2020 08:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hopen op LASK, zo'n Oostenrijks ploegje kan nooit moeilijk zijn.
Niet alleen de spelers. Ook onze supporters laten het vaak afweten bij zulke wedstrijden..quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Na de afgelopen jaren zou niets mij meer verbazen.. Vorig jaar, over 2 wedstrijden, hadden we een penalty nodig om door te gaan tegen de nummer 9 van Noorwegen op dat moment. Deze tegenstanders mogen absoluut geen probleem zijn, maar helaas hebben onze spelers nooit veel zin in dit soort potjes.
Ook waar.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet alleen de spelers. Ook onze supporters laten het vaak afweten bij zulke wedstrijden..
Zo goed als.quote:
Hopelijk weer zo een zelfde filmpje als bij Baumgartl.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:02 schreef Gutanoth het volgende:
Eerst maar eens wachten op de Scheit lollige video die sowieso weer gepost gaat worden "eindracht macht macht" ofzo
Zou niet de eerste goede transfer zijn die afketst op het laatste moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |