Haha lol. Is een plaatje ergens van Fok geplukt. Zag t toevallig in de balk staan toen je ff groette. Denk jij bent t poesje en ik het lieve hondjequote:Op zondag 16 augustus 2020 15:46 schreef heracles het volgende:
[..]
Is Roemeense techno. Is niet van deze wereld.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:58 schreef heracles het volgende:
[..]
Haha lol. Is een plaatje ergens van Fok geplukt. Zag t toevallig in de balk staan toen je ff groette. Denk jij bent t poesje en ik het lieve hondjeEven groeten
Mij te warmquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:03 schreef heracles het volgende:
[..]
Beetje vann weer kunnen genieten puzz?
Mij ookquote:
Verwarrende tijden.quote:
Ik heb gisteren voor het eerst weer een stuk gelopen ,quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:10 schreef heracles het volgende:
[..]
Mij ookMaar het is wel lekker om de warme wind tegen me blote bast te voelen blazen. Zo lekker. Als het afkoelt savonds is het magisch. Ik zag gister een supergrote oranje zon
quote:
Ik denk dat we beide hetzelfde bedoelenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:15 schreef jerney het volgende:
[..]!
Ja ik ben niet zo van het twerken, maar toch klikte ik even en ik zat wel gebiologeerd te kijken
Leuk dat je meepostquote:
Haha dus je vond het toch wel een goeie clip?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:15 schreef jerney het volgende:
[..]!
Ja ik ben niet zo van het twerken, maar toch klikte ik even en ik zat wel gebiologeerd te kijken
Je moet er wel een goede reet voor hebben geloof ikquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:15 schreef jerney het volgende:
[..]!
Ik heb een tweede keer gekliktquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:19 schreef robinehv het volgende:
[..]
Haha dus je vond het toch wel een goeie clip?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je moet er wel een goede reet voor hebben geloof ik![]()
Reet zat maar geen twerk reet
haha ja. ik heb het eens geprobeerd maar is toch nog wel lastig hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je moet er wel een goede reet voor hebben geloof ik![]()
Reet zat maar geen twerk reet
Ik kan best lekker dansen vind ik , maar heb er die twerk ass niet voorquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:22 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Ja twerken is niet voor iedereen weggelegd
wat is een typische twerk reet dan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan best lekker dansen vind ik , maar heb er die twerk ass niet voor
Nou zeg dat wel , ik kan best lekker losgaan maar twerken is een ander verhaalquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:22 schreef robinehv het volgende:
[..]
haha ja. ik heb het eens geprobeerd maar is toch nog wel lastig hoor
Best vreemd dat ze dat tegenwoordig niet leren op school bij de gymquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel , ik kan best lekker losgaan maar twerken is een ander verhaal
maar dan moet je het eens proberen! het is vooral durven en oefenenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel , ik kan best lekker losgaan maar twerken is een ander verhaal
haha zou me niet verbazen als dat nog eens gaat gebeurenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Best vreemd dat ze dat tegenwoordig niet leren op school bij de gym
geen idee?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:25 schreef robinehv het volgende:
[..]
wat is een typische twerk reet dan?
Daar hebben wij 'witte'chicks de billen niet voor?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Best vreemd dat ze dat tegenwoordig niet leren op school bij de gym
die chick hierboven heeft ook witte billen!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar hebben wij 'witte'chicks de billen niet voor?![]()
Ik had een hekel aan gym
Ik heb vroeger als danseres in een club gedanst , haske leuk, maar mijn voorkeur qua dat ligt ergens anders , ook qua muziekquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef robinehv het volgende:
[..]
maar dan moet je het eens proberen! het is vooral durven en oefenen
Dit ziet er wel heel erg fake uitquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:29 schreef robinehv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets waarschijnlijk, maar heb ik ook niet hoor.
Gaaf! heb ik ook gedaan tijd geleden. Welke dansen deed je, of wat precies?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger als danseres in een club gedanst , haske leuk, maar mijn voorkeur qua dat ligt ergens anders , ook qua muziek
Moet je doen in de regen. In de hitte zit ik liever doelloos op een scootertjequote:Op zondag 16 augustus 2020 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst weer een stuk gelopen ,![]()
Wel pas in de avond ,maar overdag trek ik die hitte slecht
Ik bedoelde het niet zo letterlijkquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:30 schreef robinehv het volgende:
[..]
die chick hierboven heeft ook witte billen!
sorry!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo letterlijk
Gewoon dansen in een club op House avondenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:32 schreef robinehv het volgende:
[..]
Gaaf! heb ik ook gedaan tijd geleden. Welke dansen deed je, of wat precies?
Klinkt goed!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon dansen in een club op House avonden![]()
Was makkelijk verdienen, en in het begin heel erg leuk. Maar kerels van je dans blok aftrappen ,en opdringerig gedoe wordt op een gegeven moment steeds vervelender , dus ik was er na een jaar wel klaar mee. En toen heel toevallig belandde ik in het wereldje van de echt vette feesten , waar je gewoon kan zijn wie je bent en ook lekker uit je dak kan gaan , zonder regeltjes en gedoe.
Ik ben geen scooter tiepjequote:Op zondag 16 augustus 2020 16:32 schreef heracles het volgende:
[..]
Moet je doen in de regen. In de hitte zit ik liever doelloos op een scootertje
Illegale feestjes bij mij in de buurt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:38 schreef robinehv het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Wat voor feesten waren dat dan zodat ik me er een voorstelling bij kan maken:)
Mooie spiegelquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:56 schreef jerney het volgende:
Mijn hersenen kraakten even om me te bedenken op welk nummer het ook alweer was
quote:
quote:
Moet ineens denken aan een ex, ja is dit niet voor jou geschreven? Someone must have told you, if you work too hard you can sweatquote:
Maakt kleine buiging.quote:
Leuk heyquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb een knappe boi voor je uitgezocht!
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het wordt nog beter...
Hast du auf mich gewartet... cowboy...
Zestien keer achter elkaar opgezet en ik begin hem erg mooi te vinden.quote:
Sicher, das ist genau so schn!quote:
zum gluck bin ich verrcktquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sicher, das ist genau so schn!
Ich denke das du dieses Lied auch magst!
quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zestien keer achter elkaar opgezet en ik begin hem erg mooi te vinden.
Zooo wat een plaat! Die gaat bij mn favorieten!quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
zum gluck bin ich verrckt
liebliche Musik
quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zooo wat een plaat! Die gaat bij mn favorieten!
Ken je deze band al lang?quote:
'Na ongeveer een decennium muziek te hebben gemaakt, kondigde Brooks in 1999 aan te stoppen met muziek en optredens. Hij wilde zich richten op het opvoeden van zijn dochters. Hij verdween net zo snel uit de muziekwereld als dat hij gekomen was. Voor veel fans van over de hele wereld blijft hij een legende.'quote:
Mooie manquote:Op maandag 17 augustus 2020 01:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
'Na ongeveer een decennium muziek te hebben gemaakt, kondigde Brooks in 1999 aan te stoppen met muziek en optredens. Hij wilde zich richten op het opvoeden van zijn dochters. Hij verdween net zo snel uit de muziekwereld als dat hij gekomen was. Voor veel fans van over de hele wereld blijft hij een legende.'
Deze muziek is echt strak en wat een mooie taal is Duits joooquote:
quote:
Zo jij krijgt er ook geen genoeg van.quote:
quote:
H Moffenlover!quote:
Wat versta jij onder deklassiekers ?quote:Op maandag 17 augustus 2020 01:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zo jij krijgt er ook geen genoeg van.![]()
Mijn favoriete Duitse nummer:
Maar ik hou denk ik meer van de klassiekers dan van de nieuwe nummers.
Ik denk dat ik bedoel de Duitse Schlagersquote:Op maandag 17 augustus 2020 01:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat versta jij onder deklassiekers ?
Nah dat had ik nou niet verwachtquote:Op maandag 17 augustus 2020 02:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bedoel de Duitse Schlagers![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 02:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nah dat had ik nou niet verwacht![]()
![]()
Schlagers zijn klassiekers?quote:
Je kan ook met je puzz op een paard gaan zitten. Ben je paardmeisje.quote:
Ik dacht gister nog: waarom ben jij hier nooit?quote:
Meestal aan het werk, niet altijd tijd om te posten. NP:quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik dacht gister nog: waarom ben jij hier nooit?
Vooral bij de foute muziekperiodes
En het lekkers eigenlijk ook wel
Ahhh ja, als ik jou was zou ik ook liever bij thuiskomst met mijn lief in de nieuwe aanwinst kruipen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Meestal aan het werk, niet altijd tijd om te posten. NP:
Ik heb het niet op paardenquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:49 schreef heracles het volgende:
[..]
Je kan ook met je puzz op een paard gaan zitten. Ben je paardmeisje.
Oeh, Dizzee! Die is ook leuk ja!quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:16 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Oeh, Dizzee! Die is ook leuk ja!
Vind die vent er langs zo lollig....
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhh we hebben een verschil ontdektpaarden
I'm in. Yihaa.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:45 schreef jerney het volgende:
Ahhhh ja ik ook! Of door IerlandSchotland mag ook
om het goed te makenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja! En daarbij, meer paardenneusjes voor mij![]()
Triphop zenuwenmuziek?quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
een beetje zenuwe muziekik had hem al gezien maar weggeklkt
sorry @:jerney
AH....... KLIK WEGquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Triphop zenuwenmuziek?![]()
Daar zou ik eerder dit onder scharen![]()
Huhuhuquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja! En daarbij, meer paardenneusjes voor mij![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huhuhu![]()
Alleen het woord 'paardenmeisje' zorgt al voor een allergische reactie![]()
![]()
Ik krijg er altijd een penny gevoel bij![]()
Puzziepennyquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huhuhu![]()
![]()
Zenuwenmuziek?quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een beetje zenuwe muziekik had hem al gezien maar weggeklkt
sorry @:jerney
Hahahahaquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
om het goed te maken![]()
Hey dat heb ik ook niet gezegdquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huhuhu![]()
![]()
Dat was een hit uit mijn jeugdquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Zenuwenmuziek?Zo’n beetje het meest relaxede genre dat er is haha!
Het is je vergeven hoor
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Puzziepenny
Vergat de clip
Hier :
Nee dat zei heraclesquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Hey dat heb ik ook niet gezegdDe Penny was redelijk erg ja
Ik ben vooral van de buitenritten
Ahhh ja binnen de 10 seconden al hartkloppingen, thanksquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Triphop zenuwenmuziek?![]()
Daar zou ik eerder dit onder scharen![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Puzziepenny
Vergat de clip
Hier :
Magnificant animals, staan samen met de zwarte panter op 1 bij mij.quote:
Ahhhh ja da’s mooiquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was een hit uit mijn jeugdTop Pop enzo
[..]
deze is wel mooi....
Ja prachtige prooidierenquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Magnificant animals, staan samen met de zwarte panter op 1 bij mij.
Ik ben ook gewoon een kutquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahaha
Nu kan ik dee weer posten, hoera!!![]()
Nee niet waar, je bent een leukerd
Wat?? Hoe kan die nu niet op youtube staan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef Antaris het volgende:
Whole Lotta Love, a song by Letz Zep on Spotify
Kippenvel, niet te vinden op Youtube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |