wat is een typische twerk reet dan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan best lekker dansen vind ik , maar heb er die twerk ass niet voor
Nou zeg dat wel , ik kan best lekker losgaan maar twerken is een ander verhaalquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:22 schreef robinehv het volgende:
[..]
haha ja. ik heb het eens geprobeerd maar is toch nog wel lastig hoor
Best vreemd dat ze dat tegenwoordig niet leren op school bij de gymquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel , ik kan best lekker losgaan maar twerken is een ander verhaal
maar dan moet je het eens proberen! het is vooral durven en oefenenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel , ik kan best lekker losgaan maar twerken is een ander verhaal
haha zou me niet verbazen als dat nog eens gaat gebeurenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Best vreemd dat ze dat tegenwoordig niet leren op school bij de gym
geen idee?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:25 schreef robinehv het volgende:
[..]
wat is een typische twerk reet dan?
Daar hebben wij 'witte'chicks de billen niet voor?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Best vreemd dat ze dat tegenwoordig niet leren op school bij de gym
die chick hierboven heeft ook witte billen!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar hebben wij 'witte'chicks de billen niet voor?![]()
Ik had een hekel aan gym
Ik heb vroeger als danseres in een club gedanst , haske leuk, maar mijn voorkeur qua dat ligt ergens anders , ook qua muziekquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:27 schreef robinehv het volgende:
[..]
maar dan moet je het eens proberen! het is vooral durven en oefenen
Dit ziet er wel heel erg fake uitquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:29 schreef robinehv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets waarschijnlijk, maar heb ik ook niet hoor.
Gaaf! heb ik ook gedaan tijd geleden. Welke dansen deed je, of wat precies?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger als danseres in een club gedanst , haske leuk, maar mijn voorkeur qua dat ligt ergens anders , ook qua muziek
Moet je doen in de regen. In de hitte zit ik liever doelloos op een scootertjequote:Op zondag 16 augustus 2020 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst weer een stuk gelopen ,![]()
Wel pas in de avond ,maar overdag trek ik die hitte slecht
Ik bedoelde het niet zo letterlijkquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:30 schreef robinehv het volgende:
[..]
die chick hierboven heeft ook witte billen!
sorry!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo letterlijk
Gewoon dansen in een club op House avondenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:32 schreef robinehv het volgende:
[..]
Gaaf! heb ik ook gedaan tijd geleden. Welke dansen deed je, of wat precies?
Klinkt goed!quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon dansen in een club op House avonden![]()
Was makkelijk verdienen, en in het begin heel erg leuk. Maar kerels van je dans blok aftrappen ,en opdringerig gedoe wordt op een gegeven moment steeds vervelender , dus ik was er na een jaar wel klaar mee. En toen heel toevallig belandde ik in het wereldje van de echt vette feesten , waar je gewoon kan zijn wie je bent en ook lekker uit je dak kan gaan , zonder regeltjes en gedoe.
Ik ben geen scooter tiepjequote:Op zondag 16 augustus 2020 16:32 schreef heracles het volgende:
[..]
Moet je doen in de regen. In de hitte zit ik liever doelloos op een scootertje
Illegale feestjes bij mij in de buurt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:38 schreef robinehv het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Wat voor feesten waren dat dan zodat ik me er een voorstelling bij kan maken:)
Mooie spiegelquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:56 schreef jerney het volgende:
Mijn hersenen kraakten even om me te bedenken op welk nummer het ook alweer was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |