Oh ik niet haha ik heb drukke muziek nodig om me in beweging te krijgen, ben iets te chill van naturequote:Op zondag 16 augustus 2020 14:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een hele dag daarnaar luisteren kan ik ook niet. Herkenbaar wat je zegt, Ik word vaak juist rustig van drukke muziek (techno/DnB etc) Death metal is vaak in een bui en dan 1 nummer
Deze is het leukstquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:27 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Kijk liever dees eerlijk gezegd...geen idee wie het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeuh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik naar een techno feestje ging dan zag je me alleen nog maar op de dansvloerquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh ik niet haha ik heb drukke muziek nodig om me in beweging te krijgen, ben iets te chill van nature
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeuh..Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar moet wel telkens F5 doen om hem af te luisterenMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Welnee .quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik naar een techno feestje ging dan zag je me alleen nog maar op de dansvloer![]()
Zodra ik dat hoor, ben ik helemaal in trance zeg maar. Dus in die zin zorgt het er bij mij ook voor dat ik actie onderneem. alleen op een andere manier![]()
En verder herken ik wel wat in dat iets te chille![]()
Ik heb soms een schop onder mijn reet nodig![]()
Of misschien ben ik ik wel een beetje ziek
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee .
< Tikt met alle plezier tegen je reet
Hahahaquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik naar een techno feestje ging dan zag je me alleen nog maar op de dansvloer![]()
Zodra ik dat hoor, ben ik helemaal in trance zeg maar. Dus in die zin zorgt het er bij mij ook voor dat ik actie onderneem. alleen op een andere manier![]()
En verder herken ik wel wat in dat iets te chille![]()
Ik heb soms een schop onder mijn reet nodig![]()
Of misschien ben ik ik wel een beetje ziek
Ik ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ja, muzikale schopjes zijn ok en broodnodig
Ja techno vond ik ook wel het fijnste.Werd altijd meegesleept naar plaatsen waar ik niet per se hoefde te zijn ofzo, maar van techno ging ik ook wel dansen
quote:
To Parrrrrrrrrtyyyquote:
https://www.youtube.com/watch?v=eBShN8qT4lk[quote]quote:
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2565403/11/25#p194587123]zondag 16 augustus 2020 14:49[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/165264]puzziepie[/url] het volgende:
Ja!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
lla
[..]
[..]
Eigenlijk is dat liedje actueler dan ooit
Gewoon doorgaan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:24 schreef jerney het volgende:
Heb ik nú alweer iedereen weggejaagd met de muziek die ik het liefst luister??
Ik moest eerst weer F5-en voor ik em kon luisterenquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:24 schreef jerney het volgende:
Heb ik nú alweer iedereen weggejaagd met de muziek die ik het liefst luister??
Of ikquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moest eerst weer F5-en voor ik em kon luisteren![]()
Stuk ongeduld dat ik ben
Eerst weer ff F5quote:
Dies ook leuk!!quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:32 schreef puzziepie het volgende:
raar, ik zie al wel iets roken bij het tankfarm en de SN6![]()
De weg is nog niet gesloten
Spannond!!!
Wow!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:36 schreef heracles het volgende:
[..]
Hey poessie hoe is ie?
[ afbeelding ]
![]()
Ik bedoelde dat plaatjequote:Op zondag 16 augustus 2020 15:46 schreef heracles het volgende:
[..]
Is Roemeense techno. Is niet van deze wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |