Whiskers loopt wat achter, me dunktquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:30 schreef franklop het volgende:
De OP kan wel een opfrisser gebruiken
Inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:30 schreef franklop het volgende:
De OP kan wel een opfrisser gebruiken
je kunt in ieder geval minder achter de feiten aan lopenquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik zit ICT-technisch echter in het stenen tijdperk, dus iemand anders zal het moeten doen.
OP is al aangepastquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je kunt in ieder geval minder achter de feiten aan lopen
kwaliteit?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Zonde dat Robin vanuit leidende positie weer niet door kan drukken. Waar zou dat aan kunnen liggen?
Volgens hemzelf zijn (achter)banden. Die waren onverwacht snel aan gort.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Zonde dat Robin vanuit leidende positie weer niet door kan drukken. Waar zou dat aan kunnen liggen?
Anderen houden het rubber wel heelquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens hemzelf zijn (achter)banden. Die waren onverwacht snel aan gort.
Ik verdedig hem niet. Ik post wat hij zelf aangaf na de racequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Anderen houden het rubber wel heel
Frijns stond gisteren niet op pole.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:22 schreef heywoodu het volgende:
Frijns wederom op pole vandaag, met ook nu weer Müller en Rast (en dan Van der Linde) erachter.
Dat klopt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Frijns stond gisteren niet op pole.
Denk inderdaad dat ze dit nu zo laat gedaan hebben na de slechte banden v gisteren.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:05 schreef Starflyer het volgende:
Frijns nu ook binnen
Dit keer als één van de laatste. Dus misschien nu wel goede banden aan het eind.
Dat gebeurde gisteren toen hij tegelijk met Rast stopte en Müller een ronde later. Die moest hij allebei voorbij laten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:07 schreef Marcoss het volgende:
Als je op 1 ligt, lijkt meegaan met de rest qua strategie toch wat logischer, nu moet je iedereen weer in gaan halen..
En dit keer lijkt iedereen de banden juist heel goed te kunnen houden..quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat gebeurde gisteren toen hij tegelijk met Rast stopte en Müller een ronde later. Die moest hij allebei voorbij laten.
En datquote:
mwah, Zolder is dichterbij voor hem dan Assenquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat
En tijdens zijn thuisrace!
Maar ligt niet in Nederlandquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Zolder is dichterbij voor hem dan Assen
Limburg wel dan?quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ligt niet in Nederland
Eigenlijk niet, maar Willem de eerste wou de kolenmijnen van Zuid Limburg houden en offerde er Winterslag en Waterschei (de mijnen rond Genk) voor op. Daarom mocht België uiteindelijk onafhankelijk wordenquote:
Wel in Limburg.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ligt niet in Nederland
quote:Op zondag 6 september 2020 13:48 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoef geen geluid van de tv aan. hoor ze zo wel.
Hemelsbreed 2 km.quote:
Doet meer pijn voor van der linden met zijn ouwe banden, maar nu wel mueler aan je nekquote:Op zondag 6 september 2020 14:21 schreef franklop het volgende:
SC. Dat kan dus een pijnlijke worden voor Frijns.
maar ook voor vanderline
Mooi. Goede reden om heel de voorbeschouwing op de F1 te missenquote:
Zo is datquote:Op zondag 6 september 2020 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Mooi. Goede reden om heel de voorbeschouwing op de F1 te missen
ditquote:Op zondag 6 september 2020 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Mooi. Goede reden om heel de voorbeschouwing op de F1 te missen
Van Dam is nogal blind. Hij zou een goede mol zijn... Vanochtend ook bij de F3 miste hij sommige acties totaal.quote:Op zondag 6 september 2020 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Van Dam die Glock echt keer op keer op keer (ik overdrijf niet, zeker 5-6 keer in één halve ronde op een gegeven moment) Rockenfeller noemt![]()
Terwijl hij hem tussendoor één keer Glock noemde, dus hij weet het wel
En inhaalactie is under investigationquote:
Ivm het aanwezige publiek kennelijkquote:Op zondag 13 september 2020 13:24 schreef franklop het volgende:
Waaorm staan ze zo ver van de startgrid ?
Is het dan Hoogterp? Vind ze qua stem vaak op elkaar lijkenquote:
Welkomquote:Op zondag 13 september 2020 13:33 schreef Starflyer het volgende:
Net op tijd terug van boodschappen doen
Dit is Hoogterp. Stem verschilt enorm met die van Van Dam.quote:Op zondag 13 september 2020 13:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Is het dan Hoogterp? Vind ze qua stem vaak op elkaar lijken
Ik luister dan blijkbaar te weinigquote:Op zondag 13 september 2020 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit is Hoogterp. Stem verschilt enorm met die van Van Dam.
De stop v Rast was nóg slechter.quote:Op zondag 13 september 2020 14:02 schreef Starflyer het volgende:
Wel weer voor Rast op de baan. Niet teveel verloren dus
Naja prima wel. Frijns lijkt dan 'onbedreigd' naar een zege te kunnen gaan.quote:Op zondag 13 september 2020 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
Müller heeft problemen lijkt me. Gleed al enorm veel toen Frijns er achter zat
Nou mooi zo. Die mag naar P2.quote:
Moeten v plek wisselen vd wedstrijdleiding.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:37 schreef Starflyer het volgende:
En zo dus een side by side NASCAR restart.
Commentator heeft het over een Indy style restart, maar dat is niet side by sidequote:
En bij Indy style horen er nog een stuk of 4-5-6 tientallen meters achter de rest te bungelen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Commentator heeft het over een Indy style restart, maar dat is niet side by side
Dat is iddquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:04 schreef Starflyer het volgende:
Met al die extra ronden zijn ze niet op tijd klaar voor de start van Le Mans
Vooral door Scherer. Duval was daar slachtoffer van.quote:
DTM gaat op tijd, niet op aantal ronden. De finish wordt hier geen seconde later vanquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:04 schreef Starflyer het volgende:
Met al die extra ronden zijn ze niet op tijd klaar voor de start van Le Mans
Optie B, denk ikquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:07 schreef heywoodu het volgende:
A) De start van Le Mans even ergens anders op kijken (tablet, telefoon, ander scherm, weet ik het)
B) Einde van de DTM-race even opnemen en straks snel even kijken
Bij elke SC komt er een ronde bijquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
DTM gaat op tijd, niet op aantal ronden. De finish wordt hier geen seconde later van
Ik denk zelf dat ik DTM zo even op een ander scherm zet, maar anders B jaquote:
True, maar alsnog wordt het erg krap.. Al was dat vooraf ook al bekend.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
DTM gaat op tijd, niet op aantal ronden. De finish wordt hier geen seconde later van
Dacht eigenlijk dat dat optioneel wasquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij elke SC komt er een ronde bij
Het was al +3 (dankzij twee extra ronden door de SC's). Nu dus waarschijnlijk +4.quote:
Echt? Waarom?quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij elke SC komt er een ronde bij
Waarschijnlijk om meer tijd om echt te racen te hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt? Waarom?
Serieuze vraag
Ok, thanks!quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om meer tijd om echt te racen te hebben.
Maar ik lees dat er maximaal 3 ronden bijkomen door een SC.
Idem. Alleen de tv aangezetquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:21 schreef Starflyer het volgende:
Optie A, dus. Laptop erbij aangezet voor de DTM. Looot maar 10s achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |