Je hebt niet gekozen voor een verzending met een hogere aansprakelijkheid?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:00 schreef JosMert het volgende:
Deze keurig via een pakketautomaat terug gestuurd ( die dingen hebben ze alleen maar) zo’n 1,5 week geleden maar hij is nog steeds niet aangekomen.
En wat kan TS er aan doen dat de retour niet aan komt? Een klantvriendelijke shop lost dit netjes op.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
na even snel gegoogled te hebben is de consument verantwoordelijk voor de goede retourlevering naar de websinkel.
de voorwaarde lezen van de vervoerder te te lezen of de vervoerder aansprakelijk kan worden gesteld.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En wat kan TS er aan doen dat de retour niet aan komt? Een klantvriendelijke shop lost dit netjes op.
Nee. Bestel al jaren bij Bol en altijd via antwoordnummer gedaan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:05 schreef Fred het volgende:
[..]
Je hebt niet gekozen voor een verzending met een hogere aansprakelijkheid?
voor 300 euro zou ik dat ook niet doen en de gok wagen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:05 schreef Fred het volgende:
[..]
Je hebt niet gekozen voor een verzending met een hogere aansprakelijkheid?
Wat kan Bol er aan doen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En wat kan TS er aan doen dat de retour niet aan komt? Een klantvriendelijke shop lost dit netjes op.
Het zelf langs brengen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En wat kan TS er aan doen dat de retour niet aan komt? Een klantvriendelijke shop lost dit netjes op.
Postnl heeft al min of meer bevestigd dat dit pakketje kwijt is. Er zit vanaf dag 1 al niks van vordering in dit pakketje.quote:
Hun doen zaken met Postnl waar dit wel vaker gebeurd. Draai het eens om. Wat kan TS hier aan doen? Niks, nada. Heeft gewoon ruim binnen de maand retour dit pakket terug gestuurd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Wat kan Bol er aan doen?
Tevens wist ik niet dat de consument verantwoordelijk is voor het terugsturen.
Volgende keer DHL (mogelijk ook DPD)zodat de bezorgdienst een afleverplicht heeft ipv een afleverinspanning.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:12 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Het zelf langs brengen.
Een koerier inschakelen.
PostNL verzenden met verzekering.
Genoeg opties voor je?
Kunnen opties 1 en 2 bij bol.com ja?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:12 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Het zelf langs brengen.
Een koerier inschakelen.
PostNL verzenden met verzekering.
Genoeg opties voor je?
Hoe is het met jouw akkefietje met Bol afgelopen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:15 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hun doen zaken met Postnl waar dit wel vaker gebeurd. Draai het eens om. Wat kan TS hier aan doen? Niks, nada. Heeft gewoon ruim binnen de maand retour dit pakket terug gestuurd.
Dan heb je precies hetzelfde dat het nog mis kan gaan als ze het ophalen bij je. Exact hetzelfde als wat ts heeft gedaan. Gaat gewoon naar antwoordnummer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kunnen opties 1 en 2 bij bol.com ja?
Als je Select lid bent kun je artikelen vaak door Bol.com bij je thuis laten ophalen.
Het is iets tussen TS en bezorgdienst. BOL staat daar in feite buiten. Het zou ze wel sieren als ze hier coulant mee omspringen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:15 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hun doen zaken met Postnl waar dit wel vaker gebeurd. Draai het eens om. Wat kan TS hier aan doen? Niks, nada. Heeft gewoon ruim binnen de maand retour dit pakket terug gestuurd.
Staat er al 5 werkdagen. Sinds afgelopen maandag. Postnl zegt dat dit standaard staat als pakket is kwijtgeraakt. Heb pakket nu woensdag 2 weken geleden terug gestuurd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het is iets tussen TS en bezorgdienst. BOL staat daar in feite buiten. Het zou ze wel sieren als ze hier coulant mee omspringen.
Overigens @:ts staat in jouw screenshot dat het pakket binnenkort wordt afgeleverd. Binnen 3 werkdagen.
Bij bol zelf. Let ik juist altijd opquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:21 schreef Newone82 het volgende:
TS, rechtstreeks bij bol als verkoper of externe verkoper deze order? Scheelt ook qua service niveau lijkt ne
Heeft PostNL je dan al een brief gestuurd? Is er onderzoek geweest?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:14 schreef JosMert het volgende:
[..]
Postnl heeft al min of meer bevestigd dat dit pakketje kwijt is. Er zit vanaf dag 1 al niks van vordering in dit pakketje.
Waar heb jij het over? DHL is echt waardeloos vergeleken met PostNL. Ja ik kan het weten want heb als webshopeigenaar duizenden pakketten met beide verstuurd. Bij PostNL slechts 1 pakket ooit zoekgeraakt. Bij DHL was het bijna wekelijks raak.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Volgende keer DHL (mogelijk ook DPD)zodat de bezorgdienst een afleverplicht heeft ipv een afleverinspanning.
Bron? Ik mag toch hopen dat het vanaf het moment van overdracht aan Bol.com (dus bij overhandiging van het pakket aan de deur) ook de verantwoordelijkheid van Bol.com is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dan heb je precies hetzelfde dat het nog mis kan gaan als ze het ophalen bij je. Exact hetzelfde als wat ts heeft gedaan. Gaat gewoon naar antwoordnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |