Audiquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:37 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
44 euro? Wtf...
Toen ik dat nog gebruikte kostte het 5 euro per mnd
Ze weten wel hoe ze die arme singles moeten uitmelken zeg
Ik heb in ieder geval mn Duitse chick gevonden. We erven een huis dus geen hypotheek en ipv daarvan een dikke audi s5 / s7 voor de deur
Kun je beter BMW rijden en/of geen Tinder nodig hebben inderdaad.quote:
Ik rij in een dikke BMW tijdens mijn rijlessen, super chillquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kun je beter BMW rijden en/of geen Tinder nodig hebben inderdaad.
Ik rij er gewoon eenquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:22 schreef fsociety59 het volgende:
[..]
Ik rij in een dikke BMW tijdens mijn rijlessen, super chill
Nee.quote:
Klopt helemaal, wat een verschrikking.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:54 schreef Werkman het volgende:
[..]
Tindermannen zijn de allerberoerdste kwaliteit die je kan vinden onder alles wat een pik bezit.
Aangepast maar ik stem er volledig mee in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Klopt helemaal, wat een verschrikking.
Maar je vriendin is mof, dus je zal die 400+ pk hard nodig hebben om wat comfortabel te kunnen rijdenquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:37 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
44 euro? Wtf...
Toen ik dat nog gebruikte kostte het 5 euro per mnd
Ze weten wel hoe ze die arme singles moeten uitmelken zeg
Ik heb in ieder geval mn Duitse chick gevonden. We erven een huis dus geen hypotheek en ipv daarvan een dikke audi s5 / s7 voor de deur
Wat heb jij toch een vreemde obsessie met papperige hangtietenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:52 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee.
https://ishotmyself.com/p(...)3&folio=sweet_dreams
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moedermelk trauma.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een vreemde obsessie met papperige hangtieten
Deze TS is zo gewend aan Tinder dat hij zich gedwongen voelt om voor de duurste service te betalenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |