Hahah ik had als titel: Oorgenot.. en jij komt met takkeherriequote:
Goodmorning puzziequote:
Gey goedemorgenquote:
Oh. bijna vergeten... hoe laat?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gey goedemorgen![]()
Ga je straks ook nog kijken naar de test met de SN6?
Rond een uur of 3 zoietsquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh. bijna vergeten... hoe laat?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:13 schreef Tyr80 het volgende:
Weet je wie ook een hekel had aan Jazz? Een beroemde Oostenrijkse schilder.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ze raar praatquote:
Purrrrquote:
quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:28 schreef jerney het volgende:
[..]
JaDie wilde ik ook gaan posten hahaha!
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:32 schreef puzziepie het volgende:
Primus, Yello en Buthole surfers(en ik vergeet er nog een paar) zijn ook allemaal weirde maar toffe bands
Ahhh ja die had ik de vorige keer al gesaved. Fascinatingquote:
Ik vind dit ook zo'n heerlijk nummerquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhh ja die had ik de vorige keer al gesaved. Fascinating
Helemaal in combinatie met de clipquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit ook zo'n heerlijk nummer
Sorry het ging een beetje snel allemaal op een gegeven moment hahaquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey die had ik gister al
The Race!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Sorry het ging een beetje snel allemaal op een gegeven moment haha
Visionairquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier dan... van 5 september... maskers en 6 feet apart
Binnenkort die SN6 ook(nah ja hopelijk weer een hop danquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net als haar man.. die gaat vanmiddag weer vliegen
I doquote:
Ahhhhh jaaaaquote:
niks mis met lekker trippenquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhhhh jaaaazit even in een tripje
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Behalve dan over een drempel
Heeeeyyyy goeiemorgenquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Nog net voor twaaaaaalven huiskamerdansen![]()
Goedemiddagmorgenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemiddagmorgen![]()
Goedemiddagmorgen iedereen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemiddagmorgen![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemiddagmorgen![]()
Ik hou van foutquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is er hier ook een fout uur?
"If it wasn't for the alcohol, I would be quoting Voltaire."
Elk uur is fout uurquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is er hier ook een fout uur?
"If it wasn't for the alcohol, I would be quoting Voltaire."
Godverrrquote:
quote:
Hahaha ik ben meteen terug naar een leuke oud en nieuw bij semtex en hoe-die-nie jaren geledenquote:
Ja niet tè hard want het raam staat open en zo komt er iemand aan m’n deur bellenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
heerlijk nummer ,lekker hard mee bleren
Door jou zit ik nu dit mee te zingenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
heerlijk nummer ,lekker hard mee bleren
Herkenbaarquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja niet tè hard want het raam staat open en zo komt er iemand aan m’n deur bellen
Dat is wel andere koekquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door jou zit ik nu dit mee te zingen![]()
You think you're a man but you're only a boy
You think you're a man, you are only a toy
You think you're a man but you just couldn't see
You weren't man enough to safisfy me
Eh nee voor iets andersquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Mijn bovenburen zijn niet blij nu![]()
![]()
Skijt![]()
Kopje suiker?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Eh nee voor iets anders![]()
![]()
Ik ben altijd braaf met m’n koptelefoontje
quote:
Dus je was wel thuisquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:37 schreef jerney het volgende:
Come to think of it... er heeft wel iemand aangebeld eerderGeen idee wie, geen zin an
Raar dat zoiets met suiker gedaan werd vroeger (ja of nu nog), waarom niet met spaghetti, spruitjes of wortels of zo.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat zoiets met suiker gedaan werd vroeger (ja of nu nog), waarom niet met spaghetti, spruitjes of wortels of zo.
Ja eh als ik mensen wilde zien, ging ik wel naar buitenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De deur niet opendoen ...erg herkenbaar
Makes sense this onequote:Op zondag 16 augustus 2020 12:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja eh als ik mensen wilde zien, ging ik wel naar buiten
Exactquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja eh als ik mensen wilde zien, ging ik wel naar buiten
Wortels, komkommers, courgettenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat zoiets met suiker gedaan werd vroeger (ja of nu nog), waarom niet met spaghetti, spruitjes of wortels of zo.
Vunzen zijn jullie !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:
Haha die sla ik over, ik heb geen kinderen op de wereld gezetquote:
quote:
Oh nee,maar ja , maar nee maar dan snap ik emquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha die sla ik over, ik heb geen kinderen op de wereld gezet
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh nee,maar ja , maar nee maar dan snap ik em
Ouder worden is ook niet alles![]()
Ik heb al een kleindochterliefje
[..]
Zie mijn onderschriftquote:
[..]
https://www.youtube.com/watch?v=4Gnedk_iZBM[quote]quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet iedere x F5-en om het nummer te kunnen afspelenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:51 schreef jerney het volgende:
Ahh had ik deze eigenlijk al eens gedeeld? Denk het nog niet
Ik snap dezequote:Op zondag 16 augustus 2020 12:51 schreef jerney het volgende:
Krijg zin in rauwe visquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:51 schreef jerney het volgende:
quote:
Hahaha ik moest dit zeven keer lezenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die Gebande muts had daar toen nog zo'n leuke reactie op![]()
Gelukkig is het de laatste tijd een stuk gezelliger hier
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik daar je onderschrift voor nodig heb
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha ik moest dit zeven keer lezen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga even buiten in de zon afkoelen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga even buiten in de zon afkoelen
Oehhhquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Dan kan ik nu nog een liedje voor puzziewuzzie delen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel. mijn brein begint langzaam te ontwaken
Ben je der nou nog?quote:
Ben alweer terug.. het was niet ok buitenquote:
Het sneeuwt toch niet hequote:Op zondag 16 augustus 2020 13:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben alweer terug.. het was niet ok buiten
Ja die is vast slecht in koken en breien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
lekker onschuldig en sweet
Goffer, dan sla ik haar overquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is vast slecht in koken en breien.
Geen sneeuw, en ook geen regen nog : )quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het sneeuwt toch niet he![]()
Zo geen zin in de winter![]()
Ja dat is idd kutquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen sneeuw, en ook geen regen nog : )
Ahhhhhquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het sneeuwt toch niet he![]()
Zo geen zin in de winter![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhhhh
Om titties and beer moet ik ook altijd lachen :’)
< Kopt hem maar eens niet in.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhhhh
Om titties and beer moet ik ook altijd lachen :’)
Niet beschikbaar dit ruikt naar sabotage..quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:31 schreef jerney het volgende:
https://youtu.be/05MRbZvzFs
Regina vind ik ook een leukerd
Al aangepastquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet beschikbaar dit ruikt naar sabotage..
LOL.. hoe vind je het..quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit gebiologeerd naar een paar benen en voeten te kijken
Haar gezicht mag er ook zijnquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit gebiologeerd naar een paar benen en voeten te kijken
Truequote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zijn er ook over mannenbenen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zijn er ook over mannenbenen
Ooh spijkerbroekkontjesquote:
Vast wel meer dan eentjequote:Op zondag 16 augustus 2020 13:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh spijkerbroekkontjesDaar was ooit een hele site over ... misschien nog wel
Van die wegdroom muziek... die .. wanneer afgelopen.. je nog een paar seconden in trance houd.. en dan schrik je op.quote:
Het is heerlijk als je helemaal op kan gaan in de muziek...quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van die wegdroom muziek... die .. wanneer afgelopen.. je nog een paar seconden in trance houd.. en dan schrik je op.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is heerlijk als je helemaal op kan gaan in de muziek...![]()
Liefst in trance bij een vette set ipv 1 nummer
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]al gaat het topic dan wel langzaam
quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is heerlijk als je helemaal op kan gaan in de muziek...![]()
Liefst in trance bij een vette set ipv 1 nummer
Meteen opgeslagenquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Say no moreEcht, helemaal kijken deze hoor. Die beelden bij de muziek zijn zo briljant haha
Hahahahaquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Talking cameltoes... en dan ben ik pas 3 minuten in
Iemand heeft daar fokking veel werk van gemaaktquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahaha
De eerste keer dat ik die zag was het constant lollen.
Zeker! Supertof gedaanquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iemand heeft daar fokking veel werk van gemaakt
Ooh Felix da housecat zit er ook in ... YEAH !quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Zeker! Supertof gedaanDaar zijn Belgen dan wel weer sterk in: surrealisme!
Ik dacht dat dat express was...quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:05 schreef jerney het volgende:
Het enige irritante is dat er soms kleine stukjes geluid missenWas ik weer vergeten
Ja dat zal welquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat express was...
Ik vind Peaches geweldig!!quote:
Ik deel graag, maar geeft niet, hier , heb je haar terug:quote:
Ik schaterde! Je weet vast wel wanneerquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Peaches geweldig!!![]()
Christeene ook trouwens![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik schaterde! Je weet vast wel wanneer
Ik kan in veel genres helemaal opgaanquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kan ik veel genres helemaal opgaan
Alleen goa, death met0l en nog wat andere dingen trek ik niet zo
Ik heb ook wel iets met death metalquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kan in veel genres helemaal opgaan
Alleen goa, death met0l en nog wat andere dingen trek ik niet zo
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets met death metal![]()
Kijk liever dees eerlijk gezegd...geen idee wie het is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik deel graag, maar geeft niet, hier , heb je haar terug:
Een hele dag daarnaar luisteren kan ik ook niet. Herkenbaar wat je zegt, Ik word vaak juist rustig van drukke muziek (techno/DnB etc) Death metal is vaak in een bui en dan 1 nummerquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:25 schreef jerney het volgende:
[..]Daar raak ik compleet overprikkeld en geïrriteerd van
Die ziet er iig iets gezonder uitquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:27 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Kijk liever dees eerlijk gezegd...geen idee wie het is.
Verhaaltjequote:
Oh ik niet haha ik heb drukke muziek nodig om me in beweging te krijgen, ben iets te chill van naturequote:Op zondag 16 augustus 2020 14:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een hele dag daarnaar luisteren kan ik ook niet. Herkenbaar wat je zegt, Ik word vaak juist rustig van drukke muziek (techno/DnB etc) Death metal is vaak in een bui en dan 1 nummer
Deze is het leukstquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:27 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Kijk liever dees eerlijk gezegd...geen idee wie het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeuh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik naar een techno feestje ging dan zag je me alleen nog maar op de dansvloerquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh ik niet haha ik heb drukke muziek nodig om me in beweging te krijgen, ben iets te chill van nature
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeuh..Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar moet wel telkens F5 doen om hem af te luisterenMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Welnee .quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik naar een techno feestje ging dan zag je me alleen nog maar op de dansvloer![]()
Zodra ik dat hoor, ben ik helemaal in trance zeg maar. Dus in die zin zorgt het er bij mij ook voor dat ik actie onderneem. alleen op een andere manier![]()
En verder herken ik wel wat in dat iets te chille![]()
Ik heb soms een schop onder mijn reet nodig![]()
Of misschien ben ik ik wel een beetje ziek
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee .
< Tikt met alle plezier tegen je reet
Hahahaquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik naar een techno feestje ging dan zag je me alleen nog maar op de dansvloer![]()
Zodra ik dat hoor, ben ik helemaal in trance zeg maar. Dus in die zin zorgt het er bij mij ook voor dat ik actie onderneem. alleen op een andere manier![]()
En verder herken ik wel wat in dat iets te chille![]()
Ik heb soms een schop onder mijn reet nodig![]()
Of misschien ben ik ik wel een beetje ziek
Ik ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ja, muzikale schopjes zijn ok en broodnodig
Ja techno vond ik ook wel het fijnste.Werd altijd meegesleept naar plaatsen waar ik niet per se hoefde te zijn ofzo, maar van techno ging ik ook wel dansen
To Parrrrrrrrrtyyyquote:
https://www.youtube.com/watch?v=eBShN8qT4lk[quote]quote:
Ja!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
lla
[..]
[..]
Eigenlijk is dat liedje actueler dan ooit
Gewoon doorgaan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:24 schreef jerney het volgende:
Heb ik nú alweer iedereen weggejaagd met de muziek die ik het liefst luister??
Ik moest eerst weer F5-en voor ik em kon luisterenquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:24 schreef jerney het volgende:
Heb ik nú alweer iedereen weggejaagd met de muziek die ik het liefst luister??
Of ikquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moest eerst weer F5-en voor ik em kon luisteren![]()
Stuk ongeduld dat ik ben
Eerst weer ff F5quote:
Dies ook leuk!!quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:32 schreef puzziepie het volgende:
raar, ik zie al wel iets roken bij het tankfarm en de SN6![]()
De weg is nog niet gesloten
Spannond!!!
Wow!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:36 schreef heracles het volgende:
[..]
Hey poessie hoe is ie?
[ afbeelding ]
![]()
Ik bedoelde dat plaatjequote:Op zondag 16 augustus 2020 15:46 schreef heracles het volgende:
[..]
Is Roemeense techno. Is niet van deze wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |