Ooh spijkerbroekkontjesquote:
Vast wel meer dan eentjequote:Op zondag 16 augustus 2020 13:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh spijkerbroekkontjesDaar was ooit een hele site over ... misschien nog wel
Terecht ook. Soms is het leven heel simpel.quote:
Van die wegdroom muziek... die .. wanneer afgelopen.. je nog een paar seconden in trance houd.. en dan schrik je op.quote:
Het is heerlijk als je helemaal op kan gaan in de muziek...quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van die wegdroom muziek... die .. wanneer afgelopen.. je nog een paar seconden in trance houd.. en dan schrik je op.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is heerlijk als je helemaal op kan gaan in de muziek...![]()
Liefst in trance bij een vette set ipv 1 nummer
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]al gaat het topic dan wel langzaam
quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is heerlijk als je helemaal op kan gaan in de muziek...![]()
Liefst in trance bij een vette set ipv 1 nummer
Meteen opgeslagenquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Say no moreEcht, helemaal kijken deze hoor. Die beelden bij de muziek zijn zo briljant haha
Talking cameltoes... en dan ben ik pas 3 minuten inquote:
Hahahahaquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Talking cameltoes... en dan ben ik pas 3 minuten in
Iemand heeft daar fokking veel werk van gemaaktquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahaha
De eerste keer dat ik die zag was het constant lollen.
Zeker! Supertof gedaanquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iemand heeft daar fokking veel werk van gemaakt
Ooh Felix da housecat zit er ook in ... YEAH !quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Zeker! Supertof gedaanDaar zijn Belgen dan wel weer sterk in: surrealisme!
Ik dacht dat dat express was...quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:05 schreef jerney het volgende:
Het enige irritante is dat er soms kleine stukjes geluid missenWas ik weer vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |