Ja niet tè hard want het raam staat open en zo komt er iemand aan m’n deur bellenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
heerlijk nummer ,lekker hard mee bleren
Door jou zit ik nu dit mee te zingenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
heerlijk nummer ,lekker hard mee bleren
Herkenbaarquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja niet tè hard want het raam staat open en zo komt er iemand aan m’n deur bellen
Dat is wel andere koekquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door jou zit ik nu dit mee te zingen![]()
You think you're a man but you're only a boy
You think you're a man, you are only a toy
You think you're a man but you just couldn't see
You weren't man enough to safisfy me
Eh nee voor iets andersquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Mijn bovenburen zijn niet blij nu![]()
![]()
Skijt![]()
Kopje suiker?quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Eh nee voor iets anders![]()
![]()
Ik ben altijd braaf met m’n koptelefoontje
quote:
Dus je was wel thuisquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:37 schreef jerney het volgende:
Come to think of it... er heeft wel iemand aangebeld eerderGeen idee wie, geen zin an
Raar dat zoiets met suiker gedaan werd vroeger (ja of nu nog), waarom niet met spaghetti, spruitjes of wortels of zo.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat zoiets met suiker gedaan werd vroeger (ja of nu nog), waarom niet met spaghetti, spruitjes of wortels of zo.
Ja eh als ik mensen wilde zien, ging ik wel naar buitenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De deur niet opendoen ...erg herkenbaar
Makes sense this onequote:Op zondag 16 augustus 2020 12:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja eh als ik mensen wilde zien, ging ik wel naar buiten
Exactquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja eh als ik mensen wilde zien, ging ik wel naar buiten
Wortels, komkommers, courgettenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar dat zoiets met suiker gedaan werd vroeger (ja of nu nog), waarom niet met spaghetti, spruitjes of wortels of zo.
Vunzen zijn jullie !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:
Haha die sla ik over, ik heb geen kinderen op de wereld gezetquote:
Blijft plakkenquote:
quote:
Oh nee,maar ja , maar nee maar dan snap ik emquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha die sla ik over, ik heb geen kinderen op de wereld gezet
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh nee,maar ja , maar nee maar dan snap ik em
Ouder worden is ook niet alles![]()
Ik heb al een kleindochterliefje
[..]
Zie mijn onderschriftquote:
[..]
https://www.youtube.com/watch?v=4Gnedk_iZBM[quote]quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2565403/6/25#p194585455]zondag 16 augustus 2020 12:50[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/165264]puzziepie[/url] het volgende:
Ik moet iedere x F5-en om het nummer te kunnen afspelenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:51 schreef jerney het volgende:
Ahh had ik deze eigenlijk al eens gedeeld? Denk het nog niet
Ik snap dezequote:Op zondag 16 augustus 2020 12:51 schreef jerney het volgende:
Ahh had ik deze eigenlijk al eens gedeeld? Denk het nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |