SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Hier verder
Er staat nog een vraag voor u open!!
Whatever. Als je er maar blij van wordt, je moet ook doen wat je gelukkig maakt... ongeacht je leeftijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:08 schreef theguyver het volgende:
Hoi Dot
Ik ben over, heb echt veel achter gelaten in mijn oude huis, dus voor mij een compleet nieuw begin.
Word nu echt tijd dat ik wat minder moet gaan feesten en meer moet gaan settelen en zo.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:26 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Whatever. Als je er maar blij van wordt, je moet ook doen wat je gelukkig maakt... ongeacht je leeftijd
Ah okquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:29 schreef theguyver het volgende:
[..]het is meer dat mijn werk er onder lijd
geregeld met een kegel op werk aan komen is niet zo heel erg joepiequote:
ja dat blijktquote:Op donderdag 3 september 2020 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt het goed onder controle maat
Het is hier echt dood (in de sc). Ik denk echt dat alle users ons defenitief haten.quote:
Nee joh. Onze users liggen overhoop met elkaar 😜quote:Op zondag 6 september 2020 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is hier echt dood (in de sc). Ik denk echt dat alle users ons defenitief haten.
Hun probleemquote:Op maandag 7 september 2020 00:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nee joh. Onze users liggen overhoop met elkaar 😜
Dat zeker lieverdjequote:Op maandag 7 september 2020 00:19 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
En ook een beetje van deze sc
En genoten?quote:Op maandag 7 september 2020 21:23 schreef SuperHartje het volgende:
Ik kijk na een hele tijd weer eens voetbal.
Defenitief?quote:Op zondag 6 september 2020 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is hier echt dood (in de sc). Ik denk echt dat alle users ons defenitief haten.
Doe eens liefquote:Op woensdag 9 september 2020 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Defenitief?
Hahahahaha
De tering wat ben jij dom.
Lekker maatquote:Op woensdag 9 september 2020 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Druk... chaos!!!
vanaf weekend in luiden met krat pils
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:02 schreef Tjacka het volgende:
ik verveel mij een beetje
@:illusions kan je niet gaan rellen
Misschien even lekker de holocaust ontkennen of Hitler ophemelen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
@:lambiekje kan jij niet racistische uitlatingen doen? dan heb ik tenminste wat te doen
Ik wil hem niet kwijtquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Misschien even lekker de holocaust ontkennen of Hitler ophemelen.
Dat is dan goed nieuwsquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Sinds hij terug is post ik iig weer veel meer
moet jij wetenquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Sinds hij terug is post ik iig weer veel meer
Superchill dat we tegenwoordig ook met de euro kunnen betalenquote:Op woensdag 23 september 2020 13:12 schreef SuperHartje het volgende:
Leuk dat we trouwens posts kunnen liken!
Die heeft ook wat leuke topics in BNW gemaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:58 schreef Izzy73 het volgende:
Hey @:Ali_boo hoe is het ermee?
Ik zie dat je hier nog aanwezig bent, maar waarom post je niets?
Vooral een hoop Jack Chick stripboekjes gekopieerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:24 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Die heeft ook wat leuke topics in BNW gemaakt.
Toon maar aanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooral een hoop Jack Chick stripboekjes gekopieerd.
Al gedaan. Zelfs letterlijk in een van zijn eigen topics.quote:
Ik bedoel post wat van die topics of postsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Al gedaan. Zelfs letterlijk in een van zijn eigen topics.
Vanaf hier bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik bedoel post wat van die topics of posts
Je haalt twee users door elkaar beste Philosemite van mequote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vanaf hier bijvoorbeeld:
BNW / Economische meltdown in gang, NWO gemplementeerd Deel 4
Doe eens effe normaal joh! Gewoon effe alle BNWers wegzetten als gestoorde individuen. Wie is er hier nu gevaarlijk? En zoals door Superhartje aangegeven (waarvoor dank). WTF doe je hier dan mafkees. Ga lekker op NWS posten of in het Religie topic. Hoeveel oorlogen zijn er gevoerd in naam van God? Er zijn nog nooit oorlogen geweest uit naam van BNWers hoor. Dat jij nergens aan twijfelt geeft je nog niet het recht om andersdenken zomaar weg te zetten op deze manier. De echte psychopaten zitten op belangrijke machtsfuncties en niet op BNW!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh maar dat is al herhaaldelijk gedaan; en toch blijft die onzin doorgaan.
BNW is een afvoerputje van potentieel levensgevaarlijke hersenspinsels van een paar zeer gestoorde individuen. En dat moet zo nu en dan eens bevestigd worden, dat dat het is, en voor gewaarschuwd worden.
Philosemite...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je haalt twee users door elkaar beste Philosemite van me
Wat fijn dat 'nergens aan twijfelen' in jouw brein gelijk staat aan het lasteren en beschuldigen van jan en alleman die wegens hun politieke visie, muzikale voorkeur of kleur broek afwijken van wat jij wenselijk acht.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Doe eens effe normaal joh! Gewoon effe alle BNWers wegzetten als gestoorde individuen. Wie is er hier nu gevaarlijk? En zoals door Superhartje aangegeven (waarvoor dank). WTF doe je hier dan mafkees. Ga lekker op NWS posten of in het Religie topic. Hoeveel oorlogen zijn er gevoerd in naam van God? Er zijn nog nooit oorlogen geweest uit naam van BNWers hoor. Dat jij nergens aan twijfelt geeft je nog niet het recht om andersdenken zomaar weg te zetten op deze manier. De echte psychopaten zitten op belangrijke machtsfuncties en niet op BNW!
Zoals hierboven al aangegeven haal je users door elkaar, scheert alles over n kam.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat fijn dat 'nergens aan twijfelen' in jouw brein gelijk staat aan het lasteren en beschuldigen van jan en alleman die wegens hun politieke visie, muzikale voorkeur of kleur broek afwijken van wat jij wenselijk acht.
Toe, vertel nog eens over Bohemian Grove en over de perversiteiten van 'de elite'.
Met je 'psychopaten'
Zo maar wegzetten... Zoals jullie steevast doen met Gates, Clinton, Rutte, De Groot, Soros?
Echt, zelfreflecterend vermogen van een doperwt.
"De echte psychopaten zitten op belangrijke machtsfuncties."quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:36 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zoals hierboven al aangegeven haal je users door elkaar, scheert alles over n kam.
Mensen die dat doen bij volksgroepen met andere huidskleur noemen ze racist.
Jouw gedrag komt daar aardig bij in de buurt. Daarnaast nog een beetje gaan provoceren om mij lasterlijke uitspraken te ontlokken over Bohemian Grove waar ik nog nooit een mening over heb geuit hier.
Met je vertel nog eens.![]()
Ga eens aan jezelf werken, als je BNWers bashen nodig hebt om jezelf beter te voelen is er iets goed mis met je.
Succes ermee.
Sinds wanneerquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:20 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ha ik heb wel een goed liefdesleven
Eind juli begon het. Sinds 12 aug vaste relatiequote:
Oh werk ze! Heb je ook nog een beetje plezier?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben aan het werk
nu de horeca nog open is
Fijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:58 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Eind juli begon het. Sinds 12 aug vaste relatieBen zo gelukkig
Nee jij wel?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 02:43 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh werk ze! Heb je ook nog een beetje plezier?
Ai. Ja ik heb het erg erg leuk gehad vannacht 🥰 ben nog steeds in de wolken 😄quote:
Jij bent verliefd hquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ai. Ja ik heb het erg erg leuk gehad vannacht 🥰 ben nog steeds in de wolken 😄
Wij (als in mn partner 😜) zijn verliefd.quote:
Dat is leuk om te horen tijger. Zoiets zou voor sommige users in dit forum ook goed zijn @Izzy73 en @illusions bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:04 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wij (als in mn partner 😜) zijn verliefd.
Ik hou echt van deze man, heb nog nooit zulke diepe en intense gevoelens gehad (ben al eerder verliefd geweest). We voelen elkaar zo sterk aan, ook als we niet samen zijn. Het is echt iets bijzonders![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is leuk om te horen tijger. Zoiets zou voor sommige users in dit forum ook goed zijn @:izzy73 en @:illusions bijvoorbeeld.
Neeeee 😜 Ik heb al een dochter van bijna 15... We willen echt genieten van elkaar en de relatie, een baby verschuift compleet de prioriteiten 😜 Misschien over een paar jaartjes, misschien niet, wel zien wel 😄quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is leuk om te horen tijger. Zoiets zou voor sommige users in dit forum ook goed zijn @:izzy73 en @:illusions bijvoorbeeld.
Klopt makkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]Jij bent ook snel op de kast te jagen zeg!
Vrij trieste wereld als Trump of Biden president wordt. Wat een clowns.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
Even een "geinig" tussendoortje. In dit topic dan maar.
Het is een bijzonder gebeurenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Vrij trieste wereld als Trump of Biden president wordt. Wat een clowns.
Hoeven we niet meer te roepen dat de chinezen censuur zo erg is hier is het om te kotsen dat we dagelijks worden gecensureerd .quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:27 schreef F.Sinatra het volgende:
https://tpo.nl/2020/10/09(...)rkoop-complotboeken/
Bol.com stopt (tijdelijk met verkoop complottheorie boeken.
Tsja...
Niet zomaar elk boek over een complot.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:27 schreef F.Sinatra het volgende:
https://tpo.nl/2020/10/09(...)rkoop-complotboeken/
Bol.com stopt (tijdelijk met verkoop complottheorie boeken.
Tsja...
Hoe wordt jij gecensureerd dan? Ik zie je elke dag bagger posten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoeven we niet meer te roepen dat de chinezen censuur zo erg is hier is het om te kotsen dat we dagelijks worden gecensureerd .
natuurlijk zie jij dat nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoe wordt jij gecensureerd dan? Ik zie je elke dag bagger posten.
Als het boek beschreef dat de wereldheerschappij eigenlijk stiekem in handen was van 4 konijnen had er geen haan naar gekraaid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Niet zomaar elk boek over een complot.
Het gaat bijvoorbeeld om het boek QAnon, An Invitation to the Great Awakening. In dat boek wordt - zonder bewijs - beschreven hoe een internationaal pedofielennetwerk de touwtjes in handen zou hebben op het wereldtoneel. Sinds donderdagmiddag is dat boek niet meer te koop bij Bol.com.
Tsja ...
Als ik jou een konijn noem vind je dat waarschijnlijk ook niet erg, als ik in mijn boek zet dat je een kinderverkrachter bent is dat volgens mij een heel ander verhaal. Ik vind het niet zo gek dat laster en smaad geweerd wordt, het is immers tegen de wet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:12 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Als het boek beschreef dat de wereldheerschappij eigenlijk stiekem in handen was van 4 konijnen had er geen haan naar gekraaid.
Ik snap dat mijn voorbeeld niet helemaal in gelijke verhouding staat met de onderwerpen die in het Q-anon boek worden beschreven.... Maar de censuur omtrent dit soort onderwerpen vind ik wel van een verdacht extreme mate de huidige tijd.
Daarentegen snap ik ook best dat wanneer mijn naam door een vrij grote online gemeenschap werd genoemd in zulke context ik ook graag zou hebben dat dit van internet gehaald zou worden...
Ik observeer zulke berichten en meng mij er dan verder ook niet te veel in dmv claims maar ik kan voor mijzelf allang niet meer ontkennen dat bepaalde uitingen die op het eerste oog waanzinnig lijken soms toch wel overeenkomen met de realiteit.
De realiteit is vaak nog gekker dan films.
Daar is ook een 2-delige documentaire over.die overigens vrijwel alleen door de ogen van 1 kutkind is en dus verre van objectief. Z'n huidskleur was omdat hij vitiligo had, dus zich maar helemaal liet bleken. Dacht dat dat algemeen bekend was?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik gooi deze shit even in de BNW SC, omdat ik wat raar gedroomd heb, maar wel kan linken naar lopende complotten.
Project Michael Jackson.
Ooit begonnen in de Jackson 5 met zn broers, maar boekte daarna vooral solo succes. Thriller werd een monsterhit en de albums gingen als warme broodjes over de toonbank.
Plots werd de zwarte man ineens een witte man, nee niet blank maar spierwit.
But it doesn't matter if you're black or white, hiihiii.
Gedurende jaren '90 werd hij vooral veel gespot met een mondkapje, iets wat anno 2020 als het nieuwe normaal wordt gezien.
Toen dat kapje eraf ging, zag je niets meer dan een verlepte kop zonder neus.
Dat hij met Neverland een pedoparadijs had opgebouwd is ook verdacht.
Zijn de pizzabezorgers van toen wel ondervraagd?
Hoe dan ook, het is mogelijk voer voor alternatieve denkers.
Klopt, maar toch is dat iets bijzonders. Vitiligo geeft meestal vlekken (voornamelijk rond huidplooien, zoals de mondhoeken, ogen etc). Bij hem was het gelijk vrij egaal....quote:Op maandag 12 oktober 2020 03:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Daar is ook een 2-delige documentaire over.die overigens vrijwel alleen door de ogen van 1 kutkind is en dus verre van objectief. Z'n huidskleur was omdat hij vitiligo had, dus zich maar helemaal liet bleken. Dacht dat dat algemeen bekend was?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:11 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is dat iets bijzonders. Vitiligo geeft meestal vlekken (voornamelijk rond huidplooien, zoals de mondhoeken, ogen etc). Bij hem was het gelijk vrij egaal....
quote:Op maandag 12 oktober 2020 03:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Daar is ook een 2-delige documentaire over.die overigens vrijwel alleen door de ogen van 1 kutkind is en dus verre van objectief. Z'n huidskleur was omdat hij vitiligo had, dus zich maar helemaal liet bleken. Dacht dat dat algemeen bekend was?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:38 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Excuus, compleet overheen gelezen
Ja dat is altijd een lastig onderwerp. Metoo in het algemeen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Het was een vreemde vent maar ik vind het meer een complot wat ze hem allemaal in de schoenen schoven als dat hij zelf daadwerkelijk slechte dingen heeft gedaan, ik geloof niet dat hij met z'n poten aan kinderen zat op een smerige manier eigenlijk, die recente docu is dan ook absoluut niet overtuigend - het leek een publiciteitsstunt van een aantal mensen die hun fame min of meer hadden verloren.
Same, en ik denk ook niet dat hij op een voor hem onschuldige manier toch dingen heeft gedaan die niet door de beugel konden. Z'n dood is wel wat vreemd en daar bestaat een hoop speculatie over, maar ik ben niet echt goed op de hoogte eigenlijk wat dat betreft - het schijnt dat z'n dokter vaak de schuld krijgt, maar wat zou z'n motief zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja dat is altijd een lastig onderwerp. Metoo in het algemeen.
Als je ECHT wat is aangedaan is het natuurlijk uitermate slecht als mensen het afdoen als' jaja, zal wel'.
Maar mij bekruipt ook vaker het gevoel dat het opnieuw in het nieuws zijn voor velen ook wel als prettig ervaren wordt.
Bij Jackson heb ik zelf die twijfel ook wel. Op een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat er kwaad in die man zat. Het is puur een gevoelskwestie want ik heb weinig argumenten.
Zou ik m'n dochtertje er laten spelen? Ja.
Die heeft toch ook 2 jaar gevangenis gekregen daarvoor?quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Same, en ik denk ook niet dat hij op een voor hem onschuldige manier toch dingen heeft gedaan die niet door de beugel konden. Z'n dood is wel wat vreemd en daar bestaat een hoop speculatie over, maar ik ben niet echt goed op de hoogte eigenlijk wat dat betreft - het schijnt dat z'n dokter vaak de schuld krijgt, maar wat zou z'n motief zijn?
Ben maar slecht op de hoogte omtrent z'n dood dus zal je link eens doornemen, thanks. Motief is meestal geld, dus misschien dat hij in z'n testament stond.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:57 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Die heeft toch ook 2 jaar gevangenis gekregen daarvoor?
https://edition.cnn.com/2(...)y-release/index.html
Wat een moetif kon zijn indien? Goede vraag...
Hij scheen 500k per jaar aan salaris te krijgen. Dan lijkt het me eerder dat je hem levend wilt houdenquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Ben maar slecht op de hoogte omtrent z'n dood dus zal je link eens doornemen, thanks. Motief is meestal geld, dus misschien dat hij in z'n testament stond.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:12 schreef Tjacka het volgende:
Op aanvraag van @:demolay ook zie ik graag de stem van @:illusions [poll=761]
volgende week word weer 18 + gradenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:03 schreef SuperHartje het volgende:
Vind het maar koud... en het is nog geeneens officieel herfst.
"t is ook koud inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:03 schreef SuperHartje het volgende:
Freakyquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:36 schreef HetDonkertAan het volgende:
Over Michael Jackson gesproken:
"Dave Dave" die vertelt over zijn dood.
Ik denk dat de Dave Dave die je in deze show ziet praten Michael Jackson zelf is.
David Bowie leek t zelfde soort geintje ooit te plegen:
Pin mij nergens op vast, ik was er niet bij. Ik moet 't ook vant internet hebben.
Dat is fijner. Heb genoeg van dit koude en grijze weer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
volgende week word weer 18 + graden
Altijd mooi weer tijdens een lockdown.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:50 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat is fijner. Heb genoeg van dit koude en grijze weer.
BNW / Michael Jackson: the plot thickens..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:36 schreef HetDonkertAan het volgende:
Over Michael Jackson gesproken:
"Dave Dave" die vertelt over zijn dood.
Ik denk dat de Dave Dave die je in deze show ziet praten Michael Jackson zelf is.
David Bowie leek t zelfde soort geintje ooit te plegen:
Pin mij nergens op vast, ik was er niet bij. Ik moet 't ook vant internet hebben.
Lockdown vakantiequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Altijd mooi weer tijdens een lockdown.
5 sterren hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:12 schreef Tjacka het volgende:
Op aanvraag van @:demolay ook zie ik graag de stem van @:illusions [poll=761]
Dit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:23 schreef theguyver het volgende:
[..]als niet zo bemoeial in veel topics! goeie neutrale mod, en oud gediende op de BNW chat doe je het prima Tjacka
Fucking stervenskoud, ben net een week in Nederland en ik heb sinds vandaag gelijk last van m'n gewrichten als ik buiten kom op de scooter. Die gaat ook mooi in de winterslaap dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:03 schreef SuperHartje het volgende:
Dit heeft nog niks met koud te maken manquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Fucking stervenskoud, ben net een week in Nederland en ik heb sinds vandaag gelijk last van m'n gewrichten als ik buiten kom op de scooter. Die gaat ook mooi in de winterslaap dus.
Dan ken je mijn ex nog niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit heeft nog niks met koud te maken manSeks met een ijsbeer, da's pas koud.
Toch wel een Karen-approved aarsgewei?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:02 schreef SuperHartje het volgende:
Yo yo ben al 2 dagen gestopt met roken en heb een nieuwe tattoo
Hehequote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch wel een Karen-approved aarsgewei?
Alleen als je deze op je bibs hebt laten zetten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:10 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
HeheIs een rode roos ook goed?
Helaas neequote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen als je deze op je bibs hebt laten zetten.
Graag pics van je tattooquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:02 schreef SuperHartje het volgende:
Ik heb haar bibs nooit gezien, dus dat is nog even afwachtenquote:
Ja true. In mijn hoofd is @SuperHartje een mooie vrouw dus zou vast wel tegenvallen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb haar bibs nooit gezien, dus dat is nog even afwachten
Cool, ik heb een rode lotusbloem (Japans). Moet in NL nog even een goeie naaldenboer vinden in Nederland die gespecialiseerd is in irezumi.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:02 schreef SuperHartje het volgende:
Ik vind tattoo's voor paupers.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Cool, ik heb een rode lotusbloem (Japans). Moet in NL nog even een goeie naaldenboer vinden in Nederland die gespecialiseerd is in irezumi.
Gelukkig is dat inmiddels al vrij ouderwetse opvatting, en eentje die mensen die tattoo's hebben er vaak ook weinig toe doet denk ik. Ik zit helemaal onder, maar als ik bijv. een pak aan heb zie je er niets van.quote:
Ik begrijp niks van deze post. @Lenny_Leonard kan je dat plaatje van Lingo posten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Gelukkig is dat inmiddels al vrij ouderwetse opvatting, en eentje die mensen die tattoo's hebben er vaak ook weinig toe doet denk ik. Ik zit helemaal onder, maar als ik bijv. een pak aan heb zie je er niets van.
Wat begrijp je er precies niet aan? Probeer het nog eens te lezen, maar dan langzamer.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van deze post. @:lenny_leonard kan je dat plaatje van Lingo posten.
Ik zou Lucille Werner wel willen controleren op plakplaatjes!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van deze post. @:lenny_leonard kan je dat plaatje van Lingo posten.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Gelukkig is dat inmiddels al vrij ouderwetse opvatting, en eentje die mensen die tattoo's hebben er vaak ook weinig toe doet denk ik. Ik zit helemaal onder, maar als ik bijv. een pak aan heb zie je er niets van.
nooit gevraagd om foto's?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja true. In mijn hoofd is @:superhartje een mooie vrouw dus zou vast wel tegenvallen.
Maybe als het helemaal genezen isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Graag pics van je tattoo
Was gisteren voor het eerst sinds 14 dagen bij mijn ouders op visite. Mijn vader was toch wel nog erg ziek geworden van cojona.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Cool, ik heb een rode lotusbloem (Japans). Moet in NL nog even een goeie naaldenboer vinden in Nederland die gespecialiseerd is in irezumi.
Maar hij is weer beterquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:03 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Maybe als het helemaal genezen is
Och jee... Beterschap en sterkte!! 🌸
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben trouwens weer weg van BNW. 4 uur is meer dan genoeg! Ga er niets langer aanbesteden. @:izzy73
Nah met 1-0 verliezen is geen blamage.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef illusions het volgende:
Dit is echt de laatste keer in m'n hele fucking leven dat ik ooit geld op fucking Ajax zet.
Wat een fucking blamage.![]()
![]()
Gewoon net als xpompompomx doen, geen ene fuck geven om heel dat voetbal en compleet aan je voorbij laten gaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef illusions het volgende:
Dit is echt de laatste keer in m'n hele fucking leven dat ik ooit geld op fucking Ajax zet.
![]()
Met 1-0 verliezen is geen blamage nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nah met 1-0 verliezen is geen blamage.
Brazillie Duitsland 1-7 dat is een blamage.
Collega wou gisteren ook geld in zetten maar de app waarmee hij dat normaal deed werkte niet..
achteraf dus gelukkig maar.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon net als xpompompomx doen, geen ene fuck geven om heel dat voetbal en compleet aan je voorbij laten gaan.
Mad.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:34 schreef illusions het volgende:
![]()
Voetbal boeit me ook geen fuck, 11 mongolen die m'n geld verkwanselen wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon net als xpompompomx doen, geen ene fuck geven om heel dat voetbal en compleet aan je voorbij laten gaan.
Vids over wat precies?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou als aanbevolen video's?
Als je YouTube opent, welke aanbevelingen krijg je om verder te kijken, dat is de vraag.quote:
Oh dear. Ik ben blij dat ik maar George Thorogood and the Destroyers krijgt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 01:43 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Als je YouTube opent, welke aanbevelingen krijg je om verder te kijken, dat is de vraag.
Ik krijg deze:
Nadat de smurfen als communistische nazi's zijn blootgesteld met Gargamel die als vrekkige Jood moet doorgaan.
![]()
Is het een beetje funky muziek?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 01:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh dear. Ik ben blij dat ik maar George Thorogood and the Destroyers krijgt.
Gelijkspel of winst stond op 2,1. Had die dan ingezet debiel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:26 schreef illusions het volgende:
Gvd gezworen niet meer op Ajax in te zetten, maar x3.7 odds klonk toch wel leuk.
Gaat 'm weer niet worden.
Wat doe jij nouquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gelijkspel of winst stond op 2,1. Had die dan ingezet debiel
Niet schelden met ziektes johquote:
Debiel is toch geen ziektequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:35 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Niet schelden met ziektes joh![]()
Zit ik hier iedereen daarop te corrigeren en aan te geven...
quote:
Hey hey ja goed, en met jou?quote:
Spannende race dit keer, verstappen weer op 3quote:Op zondag 15 november 2020 12:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Met geknepen billetjes F1 kijken!
Ja vanaf ronde 1 is het al billen knijpen..quote:Op zondag 15 november 2020 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannende race dit keer, verstappen weer op 3
Hamelton op 1
Voorlopig zit hij weer op 6quote:Op zondag 15 november 2020 12:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja vanaf ronde 1 is het al billen knijpen..
Hoop dat ie m alsnog naar 3 kan krijgen.
Word m niet meer hoor..quote:
Ja vooral omdat ze Regen verwachtenquote:Op zondag 15 november 2020 12:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Word m niet meer hoor..
Maar hij is te gretig.. en kan straks nog verkeerd uitpakken.
Agh ja.. was wel spannend tot aan het eind.. leuk voor Perez dat ie nog een 2e plek er uit kon halen.quote:Op zondag 15 november 2020 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral omdat ze Regen verwachten
Was weer een ouderwetse spannende racequote:Op zondag 15 november 2020 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh ja.. was wel spannend tot aan het eind.. leuk voor Perez dat ie nog een 2e plek er uit kon halen.
Ik vond het niks aanquote:Op zondag 15 november 2020 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was weer een ouderwetse spannende race
Fijne dag verder theguyver, leuk je weer even gesproken te hebben
Ga je de ps5 halenquote:Op zondag 15 november 2020 13:03 schreef theguyver het volgende:
Oki.. nu ff lekker genshin impact aanslingeren 😛
Dat kan. En dat mag 😛quote:
Geen dank hoor. Je treft het ben in een goede buiquote:
Natuurlijk.. heb geen pr order geplaatst maar ga me zelf een cadeautje doen met oud en nieuw.quote:
Ik wacht de graphics af van FIFA 21 er is nog weinig duidelijk. Erg vreemd wel.quote:Op zondag 15 november 2020 22:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Natuurlijk.. heb geen pr order geplaatst maar ga me zelf een cadeautje doen met oud en nieuw.
Gisteren nog even paar potjes van de laatste FIFA gespeeld..
Zoals verwacht weinig veranderd weer.
Verwacht geen wonderen hoor.. waarschijnlijk alleen andere resolutie.quote:Op zondag 15 november 2020 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wacht de graphics af van FIFA 21 er is nog weinig duidelijk. Erg vreemd wel.
ja ach dat kan een hoop beter maken alquote:Op zondag 15 november 2020 22:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Verwacht geen wonderen hoor.. waarschijnlijk alleen andere resolutie.
En ja ik heb zelfde even paar maandjes wachten..
No I don't know how 'everyone' feelsquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Now you know how everyone else feels when they read your drivel.
You wrote 'fury'.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
a furry is an enthusiast for animal characters with human characteristics, in particular a person who dresses up in costume as such a character or uses one as an avatar online.
Of te wel iemand die hele dagen in zo'n pak rondloopt en dat vrijwillig..
Die heeft nergens last van.
Maar andere mensen hebben schijnbaar problemen met een mondkapje.
Haha geen idee .quote:
quote:
exact en leuke usersquote:Op woensdag 2 december 2020 11:51 schreef F.Sinatra het volgende:
Vast gehoor dat hier een leuke mod rond loopt.
@theguyver, ik sleep dit even naar dit topic.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik waarschuw vast ik ben volhardend en een doorzetter.
Als het tot een ban moet komen omdat ik een vraag stel, so be it![]()
Ik wacht nog steeds op een antwoord van andere user,
Op vrijdag 9 mei 2014 04:29 schreef El_Matador het volgende:
Ik kom terug met het uiteindelijke, supersimpele, alle NASA-verhalen debunkend bewijs van de hoax. Opdat het voor altijd stil zal blijven.
mocht je meelezen mata, ik wacht nog steeds op je antwoord
Dat zijn jouw woordenquote:Op woensdag 2 december 2020 11:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
exact en leuke users
mijn woorden kloppen altijd en heb ook altijd gelijkquote:
In dit geval wel.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mijn woorden kloppen altijd en heb ook altijd gelijk
Ga je er nog 1 versieren of hoe zit datquote:Op woensdag 2 december 2020 11:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
exact en leuke users
quote:Op woensdag 2 december 2020 12:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga je er nog 1 versieren of hoe zit dat
Heb je een kerstboom?quote:Op woensdag 2 december 2020 12:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik wil de kerstboom niet eens versieren. laat staan dat ik wat anders wil versieren
Jij wel dan?quote:
ik ook niet .. weg met die troepquote:
Geloof je (berhaupt) ergens in?quote:Op woensdag 2 december 2020 12:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ook niet .. weg met die troep
werk ze scupquote:Op woensdag 2 december 2020 12:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geloof je (berhaupt) ergens in?
Ik moet weer aan het werk schat, ik zie je bij het avondmaal.
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:theguyver, ik sleep dit even naar dit topic.
Ik zat ooit met Mata (en een paar andere BNW’ers) op een zonnig terras in A’dam en daar heeft hij zijn bewijs uiteengezet. Ik was meteen overtuigd![]()
Dat het stil blijft heeft hij wel waargemaakt toch?
Dat topic opzoeken duurt langer dan het antwoord delen. Zo spannend is het ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:28 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nja stil ik ben niet stil, ik help mensen geregeld nog hier aan herinneren.![]()
maar jij weet de ins and outs, je mag het met ons delen in het moonhoax topic
Dat is inderdaad wel een simpel antwoord.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat topic opzoeken duurt langer dan het antwoord delen. Zo spannend is het ook niet.
Het kwam ongeveer hierop neer:
Een verbrandingsmotor heeft zuurstof nodig. Buiten de atmosfeer is geen zuurstof. Dus kun je daar (met de technologie van 1969) niet vliegen.
Voor verdere uitleg moet hij zelf maar terugkomen.
De laatste keer dat ik hem sprak zat hij nog in Colombia. Maar dat is bijna een jaar geleden.quote:Op woensdag 2 december 2020 13:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een simpel antwoord.
Beetje anticlimax want dat was al meer dan eens aan bod gekomen.![]()
Maare... hij woonde toch in Bogota Colombia?
Of is ie nu weer terug gekomen nadat de economie is ingestort na het overlijden van Maradonna?
Nee maar die snoof wel als een malle cocane het export product van Colombiaquote:Op woensdag 2 december 2020 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem sprak zat hij nog in Colombia. Maar dat is bijna een jaar geleden.
Maradona woonde daar niet.
quote:Op woensdag 2 december 2020 14:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee maar die snoof wel als een malle cocane het export product van Colombia
oke leuk voor jequote:Op donderdag 10 december 2020 23:13 schreef theguyver het volgende:
Kak cyberpunk 2077 binnen, maaaaar ik moet deze week heel veel werk verzetten.
Jij ook lieverd!! & @allemaalquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:52 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust hier zeg
Allemaal hele fijne feestdagen
Hey SuperHartjequote:
Als het nu een fanatieke poster isquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Kijken of die komt kijken dan![]()
En @Divje waar ben je nou?quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het nu een fanatieke poster is![]()
Het is hier echt stilletjes in de chat.
Heb wel andere tijden meegemaakt hier.
Toen was @:Lavenderr nog mod
Met @:blaadjes en @:theguyver
Kom nu af en toe even neuzen maar meestal is er niemand
Je zou toch denken in deze tijd van lockdowns dat er meer zouden komen kletsebetsen hequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
work work workquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou toch denken in deze tijd van lockdowns dat er meer zouden komen kletsebetsen he
quote:
Werk jij nog wel gewoon buiten de deur?quote:
Hoi Dot! Wens je alvast fijne kerstdagen ondanks alle beperkingen van nu. Het valt allemaal niet mee en hopelijk verandert het in het nieuwe jaar, want veel mensen zitten aan hun tax en velen trekken het niet meer. Nu ook weer in de zorg: 'gewone' patinten moeten maar wachten tot de corona voorbij is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Lavenderr, jij ook hele fijne dagen en hopelijk een heel gezond en gelukkig 2021quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Dot! Wens je alvast fijne kerstdagen ondanks alle beperkingen van nu. Het valt allemaal niet mee en hopelijk verandert het in het nieuwe jaar, want veel mensen zitten aan hun tax en velen trekken het niet meer. Nu ook weer in de zorg: 'gewone' patinten moeten maar wachten tot de corona voorbij is.
We proberen er maar wat van te maken he Dot? Al valt het niet mee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Lavenderr, jij ook hele fijne dagen en hopelijk een heel gezond en gelukkig 2021
Ik heb nog niet zoveel last van de beperkingen gelukkig.
Dat mensen die zorg nodig hebben moeten wachten is in en in triest.
Vind zelf thuis zitten niet zo erg, ben er ook wel een beetje aan gewend de afgelopen jaren.
Gelukkig hebben we ons huisje, eten en andere dingen nog.
We zitten allemaal in het zelfde schuitje in deze lockdown wat de maatregelen betreft denk ik dan maar.
Leuk je weer eens te ziendat is lang geleden.
Ja het is niet anders dan dit hequote:Op dinsdag 22 december 2020 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We proberen er maar wat van te maken he Dot? Al valt het niet mee.
Ik kom hier zo af en toe weleens buurten bij Tjacka e SH'tje en nu ook F.Sinatra.
Drink alleen sterkquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:29 schreef SuperHartje het volgende:
En @:F.Sinatra mag hier ook eens komen chillen... biertje erbij 🍺 Coronabier dan wel
tegenwoordig hoofd van een afdeling in magazijn!quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werk jij nog wel gewoon buiten de deur?
O netjes theguyverquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
tegenwoordig hoofd van een afdeling in magazijn!
maar nu is fucking druk11
Ja maar bedrijf groeit TE hard!quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O netjes theguyver
We fijn dat je nog druk kan zijn op je werk
Er zijn zat mensen zonder werk, dus aan personeel komen geen probleem lijkt mijquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar bedrijf groeit TE hard!
mijn afdeling werd 3/4 jaar geleden in leven geroepen en bestaat nu al uit 5 man en ik kom handen te kort..
Dus in weekend vanuit huis aan werk en zit gezellig met mijn miep beide met laptop op de bank, terwijl de blaag het huis afbreekt
Dank je wel Pinnenmutskequote:Op dinsdag 22 december 2020 16:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Voor iedereen prettige feestdagen (en vreetdagen)
jup en thuisbezorgd en post hebben ook heel hard personeel nodig, ook al is het tijdelijk!quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen zonder werk, dus aan personeel komen geen probleem lijkt mij
En thuis is er voor ieder wat wils zo te horen
Das waarquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup en thuisbezorgd en post hebben ook heel hard personeel nodig, ook al is het tijdelijk!
Gaat wel. De donkere dagen zijn zo deprimerend.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel Pinnenmutske
Hoe is het met jou?
Uhm niet hier dusquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou toch denken in deze tijd van lockdowns dat er meer zouden komen kletsebetsen he
Gelukkig kan je nu weer uitkijken naar langer dagen lichtquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gaat wel. De donkere dagen zijn zo deprimerend.
Ik zie het, jammer welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |