Medisch of niet medisch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:26 schreef Blues het volgende:
Idd mondkapjes op anders gaat t niet lukken.
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Medisch of niet medisch?
Niet-medische mondkapjes beschermen een stuk minder. Maar dat wist jij vast wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef Candaasje het volgende:
Heel tof cadeau golfer/Blues!![]()
@ sigme
Het werd hier (echt ontzettend origineel, maar wel lekker) weer eens bulgur/hummus/kikkerwten/champignons/paprika/avocado/tomaten/sla/gemarineerde tempeh![]()
De vleesvervangers sloegen we vandaag maar even over:Ilja Gort vroeg zich af welke wijn hij hierbij zou moeten drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
quote:
Zien er heel veel beter uit dan die rimpel piemelsquote:
We moesten om die plek loten door allemaal bij hem een getal onder de 5 op te noemen, maar ik had met 'de chauffeur' van te voren al iets besproken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:10 schreef Isabeau het volgende:
golfer wat tof, die helicopter! En wat mooi dat je voorin kon zitten, leek mij de mooiste plek zo met die doorzichtige vloer.
Ha, we wisselden afquote:Op zondag 16 augustus 2020 03:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik gedij zo goed op een avond drankjes met goede vrienden en leuke mensen
Weltrusten.
Muskieten kúnnen wel stukquote:Op zondag 16 augustus 2020 04:05 schreef AnneX het volgende:
Siësta no mas.
Slaap stuk. Muskieten niet stuk.
Fijn Lonaa.
Draag je eigenlijk een regenjas op een blote camping?quote:Op zondag 16 augustus 2020 06:50 schreef Tele6 het volgende:
Hier ook een waardeloze nacht. Kwam pas om 1 uur in slaap, werd om 5 uur wakker van heel harde regen. En nu moet ik m'n bedje uit om in de regen het zwembad schoon te gaan maken
Het was zeker gezellig. Mijn tante kan alleen over koetjes en kalfjes praten, dat vind ik soms lastig. Maar het is altijd leuk met haar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:10 schreef Isabeau het volgende:
Was het gezellig met je tante, LS? Jullie hadden elkaar al lang niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |