Als het niet Schachmann was, was ik er ook minder zuur over geweest denk ik. Het was wel erg koddig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:09 schreef Coco. het volgende:
Welke speler is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:09 schreef Coco. het volgende:
Welke speler is dit?DepaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Er moet wel echt wat gebeuren hoor. Ik zie de laatste weken voor mijn gevoel echt meer zware ongelukken dan normaal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig werd het geen Edo Maasje...
genotquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:09 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Things you love to see.
Lolquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:09 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Things you love to see.
Leuk bedacht maar ik kan die helaas niet goedkeuren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh. Is toch Depay,met zo'n hoed
7/10quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
zou toko ekambi ook pasteitjes verkopen?
Ja, maar dat is het eigenlijk altijd welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:12 schreef tompsv18 het volgende:
Was Genee met Gijp ongemakkelijk in de voorbeschouwing?
Pics?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:13 schreef Coco. het volgende:
Het is nog steeds vieswarm.
Daarom broekje uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Psg met Neymar, Mpabbe en Icardi. Di Maria op 10.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Spel van City is een magere uitvoering van Bayern. Winnaar CL is bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |