Graag geen inhoudelijke analyses. Hier bespreken we alleen wat we eten en drinken tijdens de wedstrijd.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wil ik graag even melden dat ik een HJ Grand Prestige heb ingeschonkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Graag geen inhoudelijke analyses. Hier bespreken we alleen wat we eten en drinken tijdens de wedstrijd.
Ik heb dit keer een Alfa.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan wil ik graag even melden dat ik een HJ Grand Prestige heb ingeschonken
We missen een type @NoNickOnequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Graag geen inhoudelijke analyses. Hier bespreken we alleen wat we eten en drinken tijdens de wedstrijd.
Ook al hou ik niet van bier,ik heb je toch een like gegeven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan wil ik graag even melden dat ik een HJ Grand Prestige heb ingeschonken
Sowquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Had je maar tijdens de Corona in VBL moeten blijven.
Hard gelachen om die botsing.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schachmann heeft veel auw lees ik.
Wat een kutdag.
@Mansjester neemt een Safari on the rocks jongens!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ook al hou ik niet van bier,ik heb je toch een like gegeven.
Gelukkig werd het geen Edo Maasje...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schachmann heeft veel auw lees ik.
Wat een kutdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |