Ja, sommige mensen zijn naief.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.....maar ben wel banger voor meer volksopstand als er meer maatregelen komen....
Omdat IC patiënten dalen, omdat ze zelf niet ziek worden als ze geen 1,5 meter of mondkapje hebben etc.quote:
Hmm ja eindeloze discussie dit......maar ik ga intussen vast m'n slaapmandje in.....trusten lieve schatjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Omdat IC patiënten dalen, omdat ze zelf niet ziek worden als ze geen 1,5 meter of mondkapje hebben etc.
Welterusten!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hmm ja eindeloze discussie dit......maar ik ga intussen vast m'n slaapmandje in.....trusten lieve schatjes
Echt hequote:
Hey puzziequote:
quote:
Goed hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Druk gehad afgelopen weekWel een leuke plek om te werken maar het werk zelf was beetje vervelend.
Hoe is het met jou?
Zo erg was het ook weer niet. Wel naar m'n zin gehadquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet. Wel naar m'n zin gehad
Jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
En nu lekker aan het genieten van weekend?
@engine Ha die Honing, ben je lekker doorgesmeerd? Ik ga de dienstauto straks een goede beurt geven (niet letterlijk).quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh![]()
Hey ons motorblokje is er weer!
Doorgesmeerd......goede beurt geven......Verder alles okee Stokkie??quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:49 schreef stokj het volgende:
[..]
@:engine Ha die Honing, ben je lekker doorgesmeerd? Ik ga de dienstauto straks een goede beurt geven (niet letterlijk).
Jawel jawelquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doorgesmeerd......goede beurt geven......Verder alles okee Stokkie??![]()
Ja eindelijk weer een normale temperatuur en frisse lucht in huisquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel jawel
Met jou ook? Goed geslapen?
Ruikt de frisse lucht lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer een normale temperatuur en frisse lucht in huis
Ja, hier regende het behoorlijk hard. Ik zag dat het water niet gauw weg kon. Maar na een half uur was het toch verdwenenquote:
Hier geen regen.....nog niet tenminste...Nog geen plannen eigenlijk,zit wel relaxed nu....quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, hier regende het behoorlijk hard. Ik zag dat het water niet gauw weg kon. Maar na een half uur was het toch verdwenen
Wat ga je vandaag doen?
Ja jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh![]()
Hey ons motorblokje is er weer!
Neuh niet doorgesmeerdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:49 schreef stokj het volgende:
[..]
@:engine Ha die Honing, ben je lekker doorgesmeerd? Ik ga de dienstauto straks een goede beurt geven (niet letterlijk).
Die idioot ging met zijn broek op zijn enkels op de trekhaak zitten inderdaad.......quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja jahey CD
[..]
Neuh niet doorgesmeerd
Ik hoorde gisteren iets over een filmpje van iemand die door de auto een beurt kreegop sbs6 ofzo. Zelf niet gezien gelukkig
Overigens ga ik ook de auto een spreekwoordelijke beurt geven vanmiddag.
Ik hoorde het jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die idioot ging met zijn broek op zijn enkels op de trekhaak zitten inderdaad.......
Ha ha ja, maar brrrrr......quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoorde het jaen dan wel het dopje terugplaatsen daarna
netjes hoor
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier geen regen.....nog niet tenminste...Nog geen plannen eigenlijk,zit wel relaxed nu....
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren iets over een filmpje van iemand die door de auto een beurt kreegop sbs6 ofzo. Zelf niet gezien gelukkig
drugs denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja jahey CD
[..]
Neuh niet doorgesmeerd
Overigens ga ik ook de auto een spreekwoordelijke beurt geven vanmiddag.
Daar word ik ook helemaal gestoord van.....pokkebeesten.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Helaas wel nu steken de Culex pipiens me lek.
Ja is zwaar klote. Overdag de geel zwarte rakkers en op de avond deze klote beesten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar word ik ook helemaal gestoord van.....pokkebeesten.....
Wespen valt mee hier, maar die muggen vinden me blijkbaar heerlijk....quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja is zwaar klote. Overdag de geel zwarte rakkers en op de avond deze klote beesten.
Niet alleen de muggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wespen valt mee hier, maar die muggen vinden me blijkbaar heerlijk....
Haha pas maar op anders kom ik je steken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Door wie wordt jij gestoken bofkont.....*ik wil ook*
Zou tijd wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha pas maar op anders kom ik je steken.
Vandaag bij toeval zo'n ijsje met dropstokje geprobeerdquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag bij toeval zo'n ijsje met dropstokje geprobeerdWat een tegenvaller zeg
Exact die ja!quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:07 schreef stokj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik van de week ijs ging halen kon ik ook deze halen. Ik twijfelde heel erg. Want als ik het niet lekker zou vinden dan moest ik het kwijt zien te raken. En drop + ijs...een combi die ik niet zo heel positief zie.
Omdat het ijsschap al was geplunderd maar voor deze gekozen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dat had je waarschijnlijk in het ander topic al gezien.
De mango dream ijs is echt heerlijk, net alsof je mango dream sap zelf drinkt.
Sowieso met dit weer is slushachtigijs wel lekkerquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Exact die ja!Had ze gepakt omdat citroensmaak...ijsje zelf is wel lekker maar zo'n bevroren dropstaaf is niks
![]()
En die solero's heb ik ook één gehad vandaagMaar die had ik al in de vriezer liggen. Die zijn wel lekker
![]()
Die mango dingen moet ik ook eens proberen danheb wel ooit pak drinken van coolbest...altijd goed.
Toch welquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Nog nooit een verse watermeloen gegeten zeker![]()
Echt? Ik vind ze wel echt lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag bij toeval zo'n ijsje met dropstokje geprobeerdWat een tegenvaller zeg
Haha, ik heb dat met Galiameloen. Dat at ik als er geen watermeloen was. Helaas kreeg ik in de loop der jaren een jeukerige keel als ik Galiameloen atquote:Op zondag 16 augustus 2020 01:15 schreef engine het volgende:
[..]
Toch welIk kan het wel eten. Maar vind er niks aan. Liever andere meloenen
![]()
Had ik gelezen jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:05 schreef stokj het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-bezorgen~abe135b4/
Baas!quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:05 schreef stokj het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-bezorgen~abe135b4/
quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Had ik gelezen ja![]()
viel me ook op dat er zoveel paren compleet zijn.
Die katten van tegenwoordig. Als een dier je niet accepteert als leider dan luistert zo een beest niet naar jou. Net als dat als er een baby in huis komt dan moet je het dier leren dat de baby ook een 'roedeleider' is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:42 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Die katten van tegenwoordig. Als een dier je niet accepteert als leider dan luistert zo een beest niet naar jou. Net als dat als er een baby in huis komt dan moet je het dier leren dat de baby ook een 'roedeleider' is.Je kunt echt in dienst zijn van een kat inderdaad ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de AH kwam er een man elke week een heel colcontainer vol met kattenvoer, kattenbenodigheden etc halen. Want hij wou voor zijn kat alleen het beste. Omdat hij zo vaker kwam grapte ik een keer of de kat zijn eigen kamer had. Waarop de man serieus zei dat he zo was. Eén van zijn kamers had hij omgebouwd tot kattenspeeltuin met allerlei krabpalen, speeltjes etc. En omdat de kat de week daarop jarig was had hij alle katten van buurt uitgenodigd (waarschijnlijk hun baasje gevraagd).quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je kunt echt in dienst zijn van een kat inderdaad ha ha
Wauw ha ha!quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:48 schreef stokj het volgende:
[..]
In de AH kwam er een man elke week een heel colcontainer vol met kattenvoer, kattenbenodigheden etc halen. Want hij wou voor zijn kat alleen het beste. Omdat hij zo vaker kwam grapte ik een keer of de kat zijn eigen kamer had. Waarop de man serieus zei dat he zo was. Eén van zijn kamers had hij omgebouwd tot kattenspeeltuin met allerlei krabpalen, speeltjes etc. En omdat de kat de week daarop jarig was had hij alle katten van buurt uitgenodigd (waarschijnlijk hun baasje gevraagd).
Dat is nou eens echt in dienst zijn van een kat
Hey puzzie!quote:
Hi engie!!quote:
Ik ben in het weekend vooral bijgekomen van de dagen ervoorquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hi engie!!![]()
Hoe gaat het met jou? Beetje bijgekomen van het weekend?
Heftig was het ook wel eigenlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben in het weekend vooral bijgekomen van de dagen ervoorNiet zoveel gedaan eigenlijk maar dat was ook wel lekker.
Jij een heftig weekend gehad dan?
Gisteravond dat onweerquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heftig was het ook wel eigenlijkEn druk
![]()
Ik ben blij dat het iets is afgekoeld buiten , had zaterdag een stuk gelopen en gisteren ben ik bij mijn kleindochter geweest![]()
En er was nog een test in Boca Chica![]()
En nu lichtelijk aan het bijkomen van alle hectiek![]()
ff niets (hoeven) doen is heerlijk soms
Ik heb weinig meegekregen van het onweer gisteravondquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:05 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteravond dat onweer
Zag wel iets met testen van die sn6 ja maar verder niet gevolgd.
Klinkt wel als een leuk weekend
ijs lekker!quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:09 schreef engine het volgende:
3 verschillende soorten ijsjes was denk ik het hoogtepunt van mijn weekend
ijs ijs ijsquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gaat het alweer over ijs?![]()
![]()
Hier vooral gerommel gisterenavond, maar een buitje van niks.....
Opschieten want je moet ze ook nog invriezenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:01 schreef puzziepie het volgende:
Misschien moet ik maar even snel naar de supermarkt toe
Ik wil ook ijs
Wel weer beetje ruimte in de vriezer na afgelopen weekendquote:
Gedaaaaaanquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Opschieten want je moet ze ook nog invriezen
Goed bezig geweest danquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
Wel weer beetje ruimte in de vriezer na afgelopen weekend
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gedaaaaaan![]()
![]()
Nu wachten tot ze weer goed hard zijn![]()
Dit klinkt wel hel typisch zo maar ik bedoel het ijs
Wordt ijs daar hard van?quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Lieve woordjes tegen zeggen kan soms helpen
ijs niet, dat is al hardquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wordt ijs daar hard van?![]()
Kijk!! ik ben nooit oud genoeg om te leren
Jij hebt hoorntjes?quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn hoorntjes moeten nog harden vrees ik
Goedemorgenquote:
Toppiequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:05 schreef puzziepie het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga zo op mijn kleindochter passen![]()
quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:05 schreef puzziepie het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat is het juichen waardquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:05 schreef puzziepie het volgende:
Goedemorgen![]()
Nee nog niet .. ergens in ht Centrumquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Puffie, heb je de straat van Jappie al geraden
Ja, maar waar. Al die steegjes lijken op elkaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niet .. ergens in ht Centrum
Kost wat maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:25 schreef stokj het volgende:
[..]
HAGA, goeie selectie weer hé. Neymar is ook van de partij en Ter Stegen ook.
Dat is zeker zo. Hoe is het verder?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kost wat maar dan heb je ook wat.
Prima, u?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Hoe is het verder?
Jawel, vandaag 3 dossiers achter de rug en te moe om te gaan fietsen. Dan maar morgen. Moet wel in conditie blijven.quote:
Gewoon de auto pakken dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, vandaag 3 dossiers achter de rug en te moe om te gaan fietsen. Dan maar morgen. Moet wel in conditie blijven.
Ja en een beetje rondrijden en zwaaien naar mensen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon de auto pakken dus
Ja lekker man, niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja en een beetje rondrijden en zwaaien naar mensen.
jamboquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel!! Het is zo'n dotje![]()
Zwaar verliefd
Ben geen verhalen vertellerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:08 schreef stokj het volgende:
@:amee vertel een verhaaltje, laat me even lachen
Begin dan met een anekdote. Dan lees ik het als ik straks weer wakker wordquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Ben geen verhalen verteller
Alleen als er aanleiding is vertel ik vaak wel anecdotes. Haaha!
Er is geen aanleidingquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Begin dan met een anekdote. Dan lees ik het als ik straks weer wakker word
Jij moet eens ophouden met boos te blijven zijn. Ik heb geen interesse in jou. Get over it. Kinderachtig gedoe.quote:
Ik moet niks. Pleur zelf eens op joh. Wat doe je hier?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Jij moet eens ophouden met boos te blijven zijn. Ik heb geen interesse in jou. Get over it. Kinderachtig gedoe.
Hoezo? Is dit van jou dan? Wil je vechten? Kom maar op!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet niks. Pleur zelf eens op joh. Wat doe je hier?
Is goed. Waar en hoelaat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Hoezo? Is dit van jou dan? Wil je vechten? Kom maar op!
Nu. Hier! Omdat ik nooit iets heb terug gezegd wanneer je idioot doet denk je dat je door kan blijven idioten. Kom het hier en nu voor eens en altijd afhandelen. Ik heb geen zin in dit kinderachtig gedoe.quote:
Wat nu hier dan? Hoe gaan we dit afhandelen dan? Jij weet vast meer van online vechtpartijenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Nu. Hier! Omdat ik nooit iets heb terug gezegd wanneer je idioot doet denk je dat je door kan blijven idioten. Kom het hier en nu voor eens en altijd afhandelen. Ik heb geen zin in dit kinderachtig gedoe.
En jij meer van jaloezie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Wat nu hier dan? Hoe gaan we dit afhandelen dan? Jij weet vast meer van online vechtpartijen
Hebben we allebei onze sneer gemaakt. Rot je nu op dan?quote:
Rot jij zelf op! Doen alsof dit jouw SC is is wel erg sneu, vind je niet? Je was toch al een paar dagen weg? Kon je toch niet wegblijven van je oudjes?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben we allebei onze sneer gemaakt. Rot je nu op dan?
WTF!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Jij moet eens ophouden met boos te blijven zijn. Ik heb geen interesse in jou. Get over it. Kinderachtig gedoe.
Jij weet van niks. Ga ook niet met jou discussiëren. Bemoei eens een keer gewoon met je eigen zaken en je eigen kleindochter. Ik heb al een oma.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF!!
Die 2 smileys van engie zorgen ervoor dat je dit op deze manier hier in de SC plempt?
je had er niet op in hoeven gaan , en je had zeker deze nasty reacties hier niet moeten posten.
Wie is hier nou kinderachtig bezig
Genoeg Chillboys op FOK! om mee te spelen of om te bespelen.
Dan moet je stoppen, engine. Ik wil niet vechten. Het spijt me dat ik ben afgehaakt, maar ik heb het recht om van gedachten te veranderen. En je kent de reden. Stop met mij blijven steken. Kunnen we niet gewoon vrienden zijn?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:27 schreef engine het volgende:
Wel fijn dat we het gisteravond voor eens en altijd uitgevochten hebben
DM helpt niet blijkbaar, want hij kan het niet laten om in het openbaar door te blijven gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nou.....nu klaar met al dat stomme geruzie hoor.....vecht dat gewoon lekker in dm uit.....
Stop er dan zelf ook gewoon mee.....tis echt niet okee om deze discussie zo openbaar te zettenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:33 schreef Amee het volgende:
[..]
DM helpt niet blijkbaar, want hij kan het niet laten om in het openbaar door te blijven gaan.
Ik schaam me wel voor deze ordinaire gedoe. Maar heb al te lang niets gezegd. Eens is mijn geduld op.
Alsof je er niet van smult.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stop er dan zelf ook gewoon mee.....tis echt niet okee om deze discussie zo openbaar te zetten
En ik was allang klaar. Heb toch niets meer gezegd tegen je? En ik ga ook niets meer zeggen. Ik vraag e alleen om dit niet te doen. Je jaagt alle plezier weg.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:27 schreef engine het volgende:
Wel fijn dat we het gisteravond voor eens en altijd uitgevochten hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen haags. Al is het voor jou waarschijnlijk al middagquote:
Ha die Plompzakker, wanneer kom je OSM spelen? We hebben hulp nodig om dat miljardenteam van Haga te verslaanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:13 schreef Plompzakker het volgende:
Goedemorgen.
Laten we dit onderwerp afsluiten. Het wordt er zo niet leuker op en dit is juist een leuke sc.
Ik begrijp dat er wat persoonlijke dingen spelen die heel vervelend kunnen zijn. Maar het lijkt me verstandig om dat niet openbaar uit te gaan vechten, voor ieders bestwil.
Mocht iemand te ver gaan of vervelend blijven doen, kun je ook altijd even mij eem dm sturen zodat ik er wellicht wat aan kan doen als het doorgaat.
Ik ben aan het sparen om een seizoen all in te gaanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Plompzakker, wanneer kom je OSM spelen? We hebben hulp nodig om dat miljardenteam van Haga te verslaan
Aha, je gaat muntjes spenderen om grote aankopen te doenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:19 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen om een seizoen all in te gaan
24/7 aanwezig zijn en de transferlijst leeg kopen zodat niemand spelers kan kopenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, je gaat muntjes spenderen om grote aankopen te doen
Hey plompjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:19 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen om een seizoen all in te gaan
Ik hoef ook helemaal niets te weten, Ik post en lees hier ook kleuter.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Jij weet van niks. Ga ook niet met jou discussiëren. Bemoei eens een keer gewoon met je eigen zaken en je eigen kleindochter. Ik heb al een oma.
Als je zonodig ook je mening wil roepen, zorg dan gewoon eerst dat je op de hoogte bent van het hele verhaal.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
24/7 aanwezig zijn en de transferlijst leeg kopen zodat niemand spelers kan kopen
Ik voel mij vereerdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:32 schreef Fernweh het volgende:
@:Plompzakker je bent een van de tofste mods samen met Erasmus
Zin in bitterballen nuquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach als je goed bitterballen kan bakken, dan verdien je ook veel eer.
Ik ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zin in bitterballen nu
Ik ook niet ha haquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kijken niet naar tassen, schoenen en al die dingen in de stad.
Tja is lastig.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hè en toch vind ik niet de ideale man
Niks aan of tegen te doen. Het leven is het leven. Maar tinder en al die zeik het is ook niet gezond meer. Apps en zo maken veel kapot.quote:
True.....zou Fokdaten werken?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Niks aan of tegen te doen. Het leven is het leven. Maar tinder en al die zeik het is ook niet gezond meer. Apps en zo maken veel kapot.
..... ik denk het niet heb dat nog niet echt goed zijn gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
True.....zou Fokdaten werken?
Lastige zin hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
..... ik denk het niet heb dat nog niet echt goed zijn gaan.
Muggen leiden me af. Meest verleidende vrouwen die er zijn. Nog nooit zo erg verleidt om iets neer te slaan.quote:
Ga je muggen of vrouwen slaan??quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Muggen leiden me af. Meest verleidende vrouwen die er zijn. Nog nooit zo erg verleidt om iets neer te slaan.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga je muggen of vrouwen slaan??
Vrouwtjes muggen zijn de enige muggen die ik kapot maak.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga je muggen of vrouwen slaan??
Blij dat ik geen mug ben...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vrouwtjes muggen zijn de enige muggen die ik kapot maak.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:39 schreef stokj het volgende:
De chefkokkin had voor de lunch zelfgemaakte patat met satésaus en uitjes gemaakt. Sinds 18:00 uur zit ik alleen maar de dampen...Stok doe eens niet zo vies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelieve verwijderen
Ja wel ironisch dat het de vrouwtjesmuggen zijn die steken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Blij dat ik geen mug ben...
Zoete wraakquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja wel ironisch dat het de vrouwtjesmuggen zijn die steken.
Ik kook iedere dag, vind ik relaxt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:34 schreef Fernweh het volgende:
@:Pharkus lijkt me meer iemand die komt aanvallen als het eten al op tafel staat, zonder dat hij heeft moeten koken.Of hij kookt natuurlijk teveel achter de schermen, zoals men dat noemt.
Dat klopt maar dan doe je het gewoon zodat niemand het merkt. Niet door keihard te roepen: jongens ik ga eentje laten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen, al dat lucht inhouden is ook niet gezond hoor
Wat kook je graag?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kook iedere dag, vind ik relaxt.
quote:Waarde Apple nu $2.000.000.000.000
Apple is als eerste beursgenoteerde
techbedrijf meer dan 2 biljoen dollar
waard.In 2018 ging het ook als eerste
door de grens van 1 biljoen.Dat kostte
38 jaar.In iets meer dan twee jaar
verdubbelde de waarde.
Het Nederlandse concern met de hoogste
beurswaarde is ASML met 160 miljard
dollar.Alle fondsen uit de AEX zijn bij
elkaar nog niet de helft waard van
Apple.2 biljoen is meer dan twee keer
de omvang van de Nederlandse economie.
Andere dure techbedrijven zijn Amazon
(1,7 biljoen),Microsoft (1,6 biljoen)
en Alphabet,het moederbedrijf van
Google,dat 1 biljoen dollar waard is.
Ik dacht dat ik jullie nog even hielp door het te zeggen, dat voorkomt dat je straks denkt waar die geur vandaan komt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan doe je het gewoon zodat niemand het merkt. Niet door keihard te roepen: jongens ik ga eentje laten.
Boh een man die kan kokenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En dan is het tenminste te vreten. Daarom kook ik ook altijdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Welke keuken vind je het lekkerst om te koken?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En dan is het tenminste te vreten. Daarom kook ik ook altijd
De frituurkeuken natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Welke keuken vind je het lekkerst om te koken?
Garnalen met een beslagje en dan frituren is heerlijk. Helaas ook duur. Dus toch maar bitterballen danquote:
Hoiquote:
Mafketelsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:14 schreef stokj het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)de-hand-me-grijpt-in
Stomme mensenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:14 schreef stokj het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)de-hand-me-grijpt-in
quote:
Als je goed kijkt zie je dat er ook wat 'oudere' mensen zijn die te keer gaan. Man man man.quote:
Jong en oudquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:54 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Als je goed kijkt zie je dat er ook wat 'oudere' mensen zijn die te keer gaan. Man man man.
Als kind werd je altijd geleerd dat als er ergens politie is dat je niet moet gaan staan kijken maar weg moet lopen voordat het uit de hand loopt. Je wilt er namelijk niet in betrokken raken.
Ja precies dat laatste wat je zegt. Dan gaat iedereen piepen en miepen dat ze een klap hebben gekregen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jong en oud
Mensen draaien ook gewoon helemaal door, gewoon luisteren als ze je iets vragen en niet er tegen in gaan.. Want als ze aangeraakt worden dan is het miepen etc
Goed denk ikquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja precies dat laatste wat je zegt. Dan gaat iedereen piepen en miepen dat ze een klap hebben gekregen.
Hoe is het met Stokbrood?
Haha,quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed denk ik
Hoe is met jou?
Was wel lekker op de fiets?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha,
Ja gaat wel. Vandaag beetje gaan fietsen en al. Vanochtend dossiers doorgenomen etc.
Heb je nog gejuicht over iets?
Jazeker, Vroeger kon ik makkelijk in de 5e versnelling (van de 6) fietsen. Nadat ik een keer op mijn knie was gevallen is de 5e versnelling nog te zwaar maar sinds deze zomer is het mij gelukt om, als het niet hard waait, de 5e versnelling te gebruiken. Als het waait dan merk ik dat het me te veel kracht met de knie kost om af te zetten, dan zag ik het op een lagere versnelling. Maar ben er best trots op dat het goed ging.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was wel lekker op de fiets?
Wat voor dossiers en was het veel werk? Nee niet gejuicht over iets
Jij wel ?
Oh ben dan wel raar gevallen op je knie, dat er nu nog last van hebt als je kracht moet zettenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Jazeker, Vroeger kon ik makkelijk in de 5e versnelling (van de 6) fietsen. Nadat ik een keer op mijn knie was gevallen is de 5e versnelling nog te zwaar maar sinds deze zomer is het mij gelukt om, als het niet hard waait, de 5e versnelling te gebruiken. Als het waait dan merk ik dat het me te veel kracht met de knie kost om af te zetten, dan zag ik het op een lagere versnelling. Maar ben er best trots op dat het goed ging.
Dit keer dossiers over sociale zaken en beveiliging (rondom ICT). Was gelukkig te doen. Wel hoofdpijn gekregen na afloop. Denk dat ik toch iets te geconcentreerd heb gewerkt.
Ongeveer 3 jaar geleden viel ik op de knie. Sindsdien als ik bijvoorbeeld ga hardlopen en al dan doet mijn hamstring pijn en dan gaat dat door in de knie. Maar gelukkig met veel oefeningen etc is het stukken minder. Maar toevallig met het fietsen deze zomer merkte ik het wel dat ik niet al te veel moet gaan forceren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ben dan wel raar gevallen op je knie, dat er nu nog last van hebt als je kracht moet zetten
Ik heb hem meestal op de 4e staan
Dat is minder heb al een glas water gedronken?
STOKVISquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Ongeveer 3 jaar geleden viel ik op de knie. Sindsdien als ik bijvoorbeeld ga hardlopen en al dan doet mijn hamstring pijn en dan gaat dat door in de knie. Maar gelukkig met veel oefeningen etc is het stukken minder. Maar toevallig met het fietsen deze zomer merkte ik het wel dat ik niet al te veel moet gaan forceren.
Ik ben de hele dag al aan de water maar het helpt niet echt tot nu toe. Misschien als ik zo meteen ook wat 'vettigs' eet. Las dat dat ook kan helpen.
Gelukkig dat minder is geworden, maar blijft wel vervelend als je pijnt krijgt door te fietsen en met hardlopen..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Ongeveer 3 jaar geleden viel ik op de knie. Sindsdien als ik bijvoorbeeld ga hardlopen en al dan doet mijn hamstring pijn en dan gaat dat door in de knie. Maar gelukkig met veel oefeningen etc is het stukken minder. Maar toevallig met het fietsen deze zomer merkte ik het wel dat ik niet al te veel moet gaan forceren.
Ik ben de hele dag al aan de water maar het helpt niet echt tot nu toe. Misschien als ik zo meteen ook wat 'vettigs' eet. Las dat dat ook kan helpen.
Ja, sindsdien ben ik ook wat meer op mezelf gaan letten. Want toen ik viel dacht ik van 'oh trekt wel weg'. Maar het bleef zeurderig aanhouden. Dan realiseer je je dat je geen 18 meer bentquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig dat minder is geworden, maar blijft wel vervelend als je pijnt krijgt door te fietsen en met hardlopen..
Hhmm hopen dat dat idd gaat helpen anders paracetamol
Haha, ja herken het wel hoor.. Dat je denkt dat meer kan maar is helaas niet zo..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, sindsdien ben ik ook wat meer op mezelf gaan letten. Want toen ik viel dacht ik van 'oh trekt wel weg'. Maar het bleef zeurderig aanhouden. Dan realiseer je je dat je geen 18 meer bent
Ja, denk dat ik het zo ga innemen.
Haha en zo oud ben ik ook nog weer nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, ja herken het wel hoor.. Dat je denkt dat meer kan maar is helaas niet zo..
En misschien even lekker relaxen
Oh 20+ of 30+?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha en zo oud ben ik ook nog weer niet
Ik zal straks kijken of dat lukt. Ik denk dat ik gewoon even niks moet doen
Binnenkort 33quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh 20+ of 30+?
Dat is ook een optie idd en wie weet helpt dat ook
Oh dan ben je nog jong inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Binnenkort 33![]()
Ja, even zien hoe het gaat. Wat ga jij doen? Koken voor Paulus?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan ben je nog jong inderdaad
Nee die kookt lekker zelf maarStraks lekker netflixen
Nou, vind het wel weekend nu dus cheersquote:
Vanavondquote:
Net al gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:26 schreef engine het volgende:
Ook weer thuis.. Weekend
Tijd voor een dutje![]()
Straks lijk je ook op een ijsjequote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:29 schreef stokj het volgende:
Met dit weer ben ik meer in voor de waterijsjes dan voor Italiaans ijs.
Daarom heb ik net deze ijsjes gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De voorraad is weer aangevuld
Ouwe lobbes, lig je al lekker erbij?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:26 schreef engine het volgende:
Ook weer thuis.. Weekend
Tijd voor een dutje![]()
Ghehequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ouwe lobbes, lig je al lekker erbij?
Lig je al in je mandjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:26 schreef engine het volgende:
Ook weer thuis.. Weekend
Tijd voor een dutje![]()
Word je veel gelikt? Ghehehequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan zou ik een lekkere smaak zijn inderdaad
Ik kom net aankakken in deze topic. Nog niet helemaal helder waar we het nu exact over hebben, maar iets met likken doe ik graag ghehehequote:
Welkom! En @stokj heeft het graag over ijsjes hierquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:59 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Ik kom net aankakken in deze topic. Nog niet helemaal helder waar we het nu exact over hebben, maar iets met likken doe ik graag ghehehe
Over ijsjes gesproken, het weekend is aangebroken en de zon schijnt. Tijd voor een magnumquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Welkom! En @:Stokj heeft het graag over ijsjes hier
Ik was nog aan het werk, maar nu proost ik op het weekendquote:
Ah, dan gaat het niet neequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik was nog aan het werk, maar nu proost ik op het weekend
@stokj zijn dit Freudiaanse praktijken, of is een ijsje gewoon een ijsje voor jou? Met jouw nickname in gedachte genomen, weet ik niet of je ook gewoon lekker door een stok/ijsje genomen wil worden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
@:Stokj zijn dit Freudiaanse praktijken, of is een ijsje gewoon een ijsje voor jou? Met jouw nickname in gedachte genomen, weet ik niet of je ook gewoon lekker door een stok/ijsje genomen wil worden.
Het is stokj likken. Haha! Fijn dat je erbij komt, trouwens. Hoe meer zielen hoe meer gespreksonderwerpenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:59 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Ik kom net aankakken in deze topic. Nog niet helemaal helder waar we het nu exact over hebben, maar iets met likken doe ik graag ghehehe
Ik merk daar in de praktijk nog niet veel vanquote:
Ben jij een befkampioen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:59 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Zeker, ijs is heerlijk. Vooral met dit weer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb liever een poesje die aan mijn ijsje liktquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
@:Stokj zijn dit Freudiaanse praktijken, of is een ijsje gewoon een ijsje voor jou? Met jouw nickname in gedachte genomen, weet ik niet of je ook gewoon lekker door een stok/ijsje genomen wil worden.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik merk daar in de praktijk nog niet veel van![]()
Niet door een olifant dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef toch echt liever dan ik neemquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb liever een poesje die aan mijn ijsje likt![]()
![]()
![]()
Hou je het nog een beetje vol daaro gezien de weersomstandigheden van de afgelopen weken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:47 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Ja. Misschien dat ik mijn titel kan verdedigen bij FOK!ster
Afwisseling moet er zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:48 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Ik geef toch echt liever dan ik neem
De zon heeft mij een excess aan testosteron opgeleverd. Het stijgt allemaal wat naar mijn hoofdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Hou je het nog een beetje vol daaro gezien de weersomstandigheden van de afgelopen weken?
Dan moet je een beetje ontladen. Heb je al pagga geslagenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:52 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
De zon heeft mij een excess aan testosteron opgeleverd. Het stijgt allemaal wat naar mijn hoofd
Doe ik nauwelijks meer. Ik hou niet van verspillen. Ik heb calvinistische trekjes, ik spaar graag. Dus dit ook, voor de vrouwtjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan moet je een beetje ontladen. Heb je al pagga geslagen
Verstandig. Het leven als celibaat heeft zo zijn voordelen tot het juiste moment.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:54 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Doe ik nauwelijks meer. Ik hou niet van verspillen. Spaar ze graag voor de vrouwtjes.
Toen ik laatst checkte, was jij oppositie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Verstandig. Het leven als celibaat heeft zo zijn voordelen tot het juiste moment.
Ik zie dat je uit Zuid-Holland komt. Zit je in mijn regeerstad?
Yay eindelijk iemand die het niet over seks en masturbatie heeft!quote:
Ik ben neutraal zoals dat hoort bij mijn functie. Daarentegen heb ik natuurlijk mijn voorkeuren die in de oppositie of coalitie kunnen zitten. Ik sta graag boven de partijenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:56 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Toen ik laatst checkte, was jij oppositie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |