Ha die Plompzakker, wanneer kom je OSM spelen? We hebben hulp nodig om dat miljardenteam van Haga te verslaanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:13 schreef Plompzakker het volgende:
Goedemorgen.
Laten we dit onderwerp afsluiten. Het wordt er zo niet leuker op en dit is juist een leuke sc.
Ik begrijp dat er wat persoonlijke dingen spelen die heel vervelend kunnen zijn. Maar het lijkt me verstandig om dat niet openbaar uit te gaan vechten, voor ieders bestwil.
Mocht iemand te ver gaan of vervelend blijven doen, kun je ook altijd even mij eem dm sturen zodat ik er wellicht wat aan kan doen als het doorgaat.
Ik ben aan het sparen om een seizoen all in te gaanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Plompzakker, wanneer kom je OSM spelen? We hebben hulp nodig om dat miljardenteam van Haga te verslaan
Aha, je gaat muntjes spenderen om grote aankopen te doenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:19 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen om een seizoen all in te gaan
24/7 aanwezig zijn en de transferlijst leeg kopen zodat niemand spelers kan kopenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, je gaat muntjes spenderen om grote aankopen te doen
Hey plompjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:19 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen om een seizoen all in te gaan
Ik hoef ook helemaal niets te weten, Ik post en lees hier ook kleuter.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Jij weet van niks. Ga ook niet met jou discussiëren. Bemoei eens een keer gewoon met je eigen zaken en je eigen kleindochter. Ik heb al een oma.
Als je zonodig ook je mening wil roepen, zorg dan gewoon eerst dat je op de hoogte bent van het hele verhaal.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
24/7 aanwezig zijn en de transferlijst leeg kopen zodat niemand spelers kan kopen
Ik voel mij vereerdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:32 schreef Fernweh het volgende:
@:Plompzakker je bent een van de tofste mods samen met Erasmus
Zin in bitterballen nuquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach als je goed bitterballen kan bakken, dan verdien je ook veel eer.
Ik ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zin in bitterballen nu
Ik ook niet ha haquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kijken niet naar tassen, schoenen en al die dingen in de stad.
Tja is lastig.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hè en toch vind ik niet de ideale man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |