Of juist niet ...quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:58 schreef roos94 het volgende:
Mentale issues kunnen heel zwaar zijn, maar je zou denken, als je hoogzwanger bent.. wacht je nog ten minste heel eventjes zodat je het kind niet meeneemt. Ze was er al bijna. Maar goed
Ze had gewoon psychische hulp moeten krijgen. Ik kan mij best voorstellen dat iemand die bij de vorige pandemie twee keer behoorlijk ziek is geweest nu angstig is. Zoiets wil je geen 3e keer meemaken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Beetje sneu om hier dan de overheid de schuld van te geven, verder is het uiteraard een tragische aangelegenheid.
Psychische hulp moet iemand dan wel willen natuurlijk. Als je hulpmijdend bent is dat niemand anders aan te rekenen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze had gewoon psychische hulp moeten krijgen. Ik kan mij best voorstellen dat iemand die bij de vorige pandemie twee keer behoorlijk ziek is geweest nu angstig is. Zoiets wil je geen 3e keer meemaken.
En misschien was het verstandig haar niet in de snackbar te zetten.
Maar dat is niet het enige rare, eerst krijg je dat hele veraal over die snackbar en die hamburgers en schotels. Dan is ze zwanger maar dat wil ze niet weten. Dan heeft ze twee keer de Mexicaanse griep gehad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze had gewoon psychische hulp moeten krijgen. Ik kan mij best voorstellen dat iemand die bij de vorige pandemie twee keer behoorlijk ziek is geweest nu angstig is. Zoiets wil je geen 3e keer meemaken.
En misschien was het verstandig haar niet in de snackbar te zetten.
Ik denk dat stagiaires dat soort regionale artikelen schrijvenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar dat is niet het enige rare, eerst krijg je dat hele veraal over die snackbar en die hamburgers en schotels. Dan is ze zwanger maar dat wil ze niet weten. Dan heeft ze twee keer de Mexicaanse griep gehad.
Dan pleegt ze helaas zelfmoord.
??????
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat stagiaires dat soort regionale artikelen schrijven
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok op angst voor de vader van het kind. Zelfmoord om angst voor corona gaat er bij mij eerlijk gezegd niet in.Vooral niet omdat ze een kind droeg.
Het kind leek redelijk in de war te zijn: ontkennen dat je hoogzwanger bent, panisch om ziek te worden, heel strak op de coronaregels, overwerkt. En zwangerschapshormonen kunnen heel zwaar zijn bij psychische problemen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok op angst voor de vader van het kind. Zelfmoord om angst voor corona gaat er bij mij eerlijk gezegd niet in.Vooral niet omdat ze een kind droeg.
Daar heb je gelijk in. Maar als je zoveel angst hebt, blijf je toch thuis?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het kind leek redelijk in de war te zijn: ontkennen dat je hoogzwanger bent, panisch om ziek te worden, heel strak op de coronaregels, overwerkt. En zwangerschapshormonen kunnen heel zwaar zijn bij psychische problemen.
Het blijft hoe dan ook super sneu, en verschrikkelijk omdat er ook een baby slachtoffer is geworden.
Dit vooral ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:57 schreef Ixnay het volgende:
Dus ze heten Ed en Nel, en hun dochter heet La Toya?
Ik ben in de war.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Gia het volgende:
https://m.facebook.com/profile.php?id=100011901636066
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Plaatste deze link voor de duidelijkheid. Het is niet verzonnen.
Ik heb geen Facebook dus kan het niet lezen. Wat staat er?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef Gia het volgende:
https://m.facebook.com/profile.php?id=100011901636066
Heel erg, maar niet de schuld van de overheid.
Die ouders waren ook niet goed bij hun hoofd " ja ze geloofde niet dat ze zwanger was."quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:44 schreef Twiitch het volgende:
La Toya was niet goed bij haar hoofd en de ouders schuiven dit af op corona, dat is namelijk makkelijker te accepteren.
Pauper Hagenezen en hun kind heet La Toyaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die ouders waren ook niet goed bij hun hoofd " ja ze geloofde niet dat ze zwanger was."
Dan gewoon niks doen, verder.
Dit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:34 schreef ZarB het volgende:
Ze had ook gewoon kunnen stoppen met roken he.
Is al op 9 augustus gebeurd. Staan op haar fb en op die van de rest van de familie heel veel foto's en reacties, maar niets over angst voor corona. De uitvaart is morgen. Er staat dat ze met haar kindje begraven wordt, wat op zich logisch is, want die was nog niet geboren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook dus kan het niet lezen. Wat staat er?
Ze hebben ook nog een Chloë en Eddy (jr)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Pauper Hagenezen en hun kind heet La Toya
Tsja... Prefrontale cortex zal ontbreken gok ik
Dat leek mij ook waarschijnlijker ja. Arme meid.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Idd jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:59 schreef Ceviche het volgende:
Dit verhaal doet me denken aan die lerares die zelfmoord pleegde omdat ze zich zogenaamd niet gehoord voelde door de schoolleiding, terwijl ze eigenlijk al jaren allerlei issues had.
Mensen zoeken een reden en het liefst een schuldige. En die hebben ze gevonden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:44 schreef Twiitch het volgende:
La Toya was niet goed bij haar hoofd en de ouders schuiven dit af op corona, dat is namelijk makkelijker te accepteren.
Mogelijk dat de nabestaanden iets zeiden over Corona en het AD het nogal opgeblazen heeft. Anders was er voor hen geen reden om een artikel hierover te schrijven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Is al op 9 augustus gebeurd. Staan op haar fb en op die van de rest van de familie heel veel foto's en reacties, maar niets over angst voor corona. De uitvaart is morgen. Er staat dat ze met haar kindje begraven wordt, wat op zich logisch is, want die was nog niet geboren.
Echt wel een vreemd verhaal.
Ja, dan ook nog " daarom heette het geen hamburger maar een Burragâh." (uit mijn hoofd))quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:09 schreef mcmlxiv het volgende:
Zelden zo’n warrig verhaal gelezen. Ossehaaspuntjes, hamburgers en dan opeens zelfmoord. Ik zou de schrijver van het stuk willen aanraden toch nog eens over zijn/haar carrière na te denken.
Verder vooral erg sneu voor alle betrokkenen.
Angst voor corona waarschijnlijk het laatste zetje. Raar en onsamenhangend verhaal ook. Die had gewoon al lang mentale problemen en voor de nabestaanden is de schuld bij corona/overheid leggen een verklaring waar ze rust in kunnen vinden. Het lag buiten hun invloed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zal wel wat meer aan de hand zijn geweest dan angst voor corona. Triest maar het verhaal is eigenaardig.
Als dat die mensen vrede geeft, prima toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Angst voor corona waarschijnlijk het laatste zetje. Raar en onsamenhangend verhaal ook. Die had gewoon al lang mentale problemen en voor de nabestaanden is de schuld bij corona/overheid leggen een verklaring waar ze rust in kunnen vinden. Het lag buiten hun invloed.
quote:Het begon allemaal met de snackbar.
Er is echt niets gewoons aan LaToya Jackson 😂quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:06 schreef speknek het volgende:
LaToya is gewoon zo'n zus van Michael Jackson toch? Ik ken wel ergere namen.
La Toya als kind van Ed en Nel vind ik dan wel weer realistisch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef ZarB het volgende:
Had dan in ieder geval nog een normale naam van de dochter gekozen om het verhaal geloofwaardiger te maken.
Prima inderdaad, geen mening over voor de rest, en al had ik dat wel dan was dat vrij irrelevant.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:57 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Als dat die mensen vrede geeft, prima toch?
Cijfers die veranderenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:52 schreef roos94 het volgende:
De overheid heeft ons heel bang gemaakt, die angst werd bij La Toya alleen maar groter door alle onduidelijkheid: cijfers die veranderen, maatregelen die eerst werden teruggedraaid en vervolgens opnieuw ingevoerd.
Ik heb dat verhaal nog eens gelezen en het lijkt of de omgeving van La Toya geen benul heeft van psychische issues en waarschijnlijk had het meisje dat zelf ook niet. De link met haar zwangerschap is veel logischer dan corona, maar dat het met corona te maken heeft past beter in de simpele breinen van haar familie. Niet beledigend bedoeld, ik vind het echt simpele mensen. Mensen die suïcidaal zijn kunnen dat goed verbergen soms, maar het helpt niet echt wanneer je omgeving een blinde vlek heeft voor psychische nood.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:02 schreef NitraatPoep het volgende:
De eerste gedachte die ik kreeg was; misschien is ze niet vrijwillig zwanger geworden.
Niet willen praten over de zwangerschap, blijkbaar geen partner in beeld, en net voordat het kind, dat ze blijkbaar wel probeerde te beschermen tegen de rokers in haar zaak, er echt gaat komen, het toch niet meer aan kunnen...
Ik vind het feit dat John Medley een graag geziene gast was wel essentieel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Raar verhaal idd. Zoveel details over die snackbar die er helemaal niet toe doen...
Vermoed ik ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal nog eens gelezen en het lijkt of de omgeving van La Toya geen benul heeft van psychische issues en waarschijnlijk had het meisje dat zelf ook niet. De link met haar zwangerschap is veel logischer dan corona, maar dat het met corona te maken heeft past beter in de simpele breinen van haar familie. Niet beledigend bedoeld, ik vind het echt simpele mensen. Mensen die suïcidaal zijn kunnen dat goed verbergen soms, maar het helpt niet echt wanneer je omgeving een blinde vlek heeft voor psychische nood.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:45 schreef OllieA het volgende:
Nou, dat was weer een stukje hoogstaande journalistiek van het AD.
[..]
Lekker makkelijk toch om in te zetten op iets wat totaal buiten je eigen verantwoordelijkheden ligt. Heb je er iig zelf geen aandeel in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
En trouwens, wat doet de familie denken dat ze zelfmoord pleegde door corona? Ze heeft dat hen toch niet verteld, ze werkte gewoon door ondanks haar angst en ze heeft zoals ik lees geen briefje achtergelaten. Waarom gokken ze met zekerheid hierop?
Die mensen zijn net hun dochter kwijt. Weet niet hoe realistisch jij zal zijn als je in dezelfde schoenen stond.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch om in te zetten op iets wat totaal buiten je eigen verantwoordelijkheden ligt. Heb je er iig zelf geen aandeel in.
Precies. dat dacht ik ook na een paar keer te hebben gelezen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal nog eens gelezen en het lijkt of de omgeving van La Toya geen benul heeft van psychische issues en waarschijnlijk had het meisje dat zelf ook niet. De link met haar zwangerschap is veel logischer dan corona, maar dat het met corona te maken heeft past beter in de simpele breinen van haar familie. Niet beledigend bedoeld, ik vind het echt simpele mensen. Mensen die suïcidaal zijn kunnen dat goed verbergen soms, maar het helpt niet echt wanneer je omgeving een blinde vlek heeft voor psychische nood.
Wel relevant, laat zien dat ze midden in de wereld stond.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Raar verhaal idd. Zoveel details over die snackbar die er helemaal niet toe doen...
Ik denk dat zo'n stagiaire het dit keer door haar jongere broertje of zusje heeft laten doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat stagiaires dat soort regionale artikelen schrijven
Ja, en ook dat die ouders hun prioriteiten kenden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:38 schreef skrn het volgende:
[..]
Wel relevant, laat zien dat ze midden in de wereld stond.
Gewoon psychische problemen, helaas. Kan heel snel gaan, kwestie van maanden van compleet niks aan het handje en nooit iets aan de hand tot suïcidaal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:05 schreef bijdehand het volgende:
Vaag verhaal. Sneu, maar dat ze niet helemaal in orde was lijkt me ook wel goed denkbaar.
Ja, dat ook. Of gewoon een niet aan dachten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en ook dat die ouders hun prioriteiten kenden.
Die medleyburger doet 't hem hèquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
Boh ik heb wel zin in zo'n burger gekregen van dit verhaal
Niet bij iedereen. Maar meestal wel ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:46 schreef roos94 het volgende:
Hoezo kwam pas vast te staan dat ze hoogzwanger was , toen ze gereanimeerd werd? Wat is dat nou voor raars? Ja je kan ontkennen maar opzich met 8-9 maanden zie je over het algemeen wel wat?
Dat is waar. Het moest haast wel zoiets zijn. Gewoon totaal in ontkenning, net zoals toen ze nog leefde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch om in te zetten op iets wat totaal buiten je eigen verantwoordelijkheden ligt. Heb je er iig zelf geen aandeel in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |