quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Taiko drummen. Maar nu als rpg met trommel battles?
Wat? Pheno? Dit is jouw schuld heh?
tja, is er iemand nog blij mee.quote:
Paper Mario kan ik van harte aanraden, mits je ok bent met het feit dat het geen RPG is. Superleuke avonturen game, mooie wereld, top soundtrack en en en en enquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, maar goed. Geen nieuwe voucher games beschikbaar, dus ik heb advies nodig.
[poll=345]
Ik las dit voor de edit en ging tevreden weg, nu kom ik terug en zie ik dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Dit staat los van de geruchten voor vrijdag, dus wie weet
Blijkbaar niet, wat kansloos
Geen ideequote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom kan ik als starter van de poll de resultaten niet bekijken
Bij mij Yoshi,quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee
Maar Mario Kart heeft gewonnen.
Tokyo Mirage Sessions, wat een onderschatte Persona wannabe game is dat..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, maar goed. Geen nieuwe voucher games beschikbaar, dus ik heb advies nodig.
[poll=345]
Onderschat maar ook wannabe?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tokyo Mirage Sessions, wat een onderschatte Persona wannabe game is dat..
Ja, er zitten behoorlijk wat van die Quirky Japanse RPG gameplay elementen in. Voor een Crossover game tussen Fire Emblem karakters en Shin Megami Tensei best wel grappig af en toe en dan heb je Joker ook nog als special Character erin zitten,quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onderschat maar ook wannabe?
Oh, geen Engelse stemmen vind ik ook vervelendquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, er zitten behoorlijk wat van die Quirky Japanse RPG gameplay elementen in. Voor een Crossover game tussen Fire Emblem karakters en Shin Megami Tensei best wel grappig af en toe en dan heb je Joker ook nog als special Character erin zitten,
Qua story is het een beetje leentje buur van Persona, maar de story is in Persona toch beter. Bij gebrek aan een Persona game op Switchplatform is er op dit moment niks beter in het genre.
Maar niemand koopt die shit hier in het westen omdat het gewoon te weird voor de meeste is. (Ik heb em ook geleend, maar ik wacht op een betere prijs)
Oja en veel lui liepen te janken omdat er geen Engelse Voice-over was en alles Japans gesproken was
Nintendo Switch TVquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuw model komt eraan.
https://wccftech.com/new-nintendo-switch-soc-memory-board/
Oh, Apple naamgevingquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo Switch (2021 revision)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |