Daarom post ik er ook sinds kortquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt altijd een tijd dat de gevestigde orde afgezet wordt.
Je maakt voorlopig nog minder kans dan de demonstranten in Belarus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom post ik er ook sinds kort
Hier in Nederland zegt men gewoon Wit-Rusland.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je maakt voorlopig nog minder kans dan de demonstranten in Belarus.
Mis.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier in Nederland zegt men gewoon Wit-Rusland.
Ik erken beide niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mis.
De Nederlandse regering van Belarus. Zo ook de Volkskrant.
hun probleemquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mis.
DE VOLKSKRANT SCHRIJFT VOORTAAN ‘BELARUS’
Steeds meer organisaties en media, waaronder nu ook de Volkskrant, schrijven geen ‘Wit-Rusland’ meer, maar ‘Belarus’. De schrijfwijze ‘Wit-Rusland’ is afkomstig uit de tijd dat het land bestuurd werd vanuit Moskou. Maar Belarus noemt zich sinds de onafhankelijkheid in 1991 Belarus. ‘Bela’ betekent ‘wit’ en ‘rus’ slaat niet op Rusland, maar op het voormalig Oost-Europees grondgebied dat bekendstond als het Kievse Rus. Daaruit ontwikkelden zich drie naties: Oekraïeners, Russen en Belarussen. Om duidelijk te maken dat Belarus een soevereine staat is, spreekt onder meer de Nederlandse regering van Belarus. Zo ook de Volkskrant.
ik ook ja walgelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk steeds dat iemand mij quote als ik een mention krijg.
Tijd voor verschillende kleurtjes van de notificaties! @Dannyquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk steeds dat iemand mij quote als ik een mention krijg.
Dat gaat mij niet heel erg helpen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijd voor verschillende kleurtjes van de notificaties! @:Danny
(likes, quotes, mentions)
mobiel fokkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat mij niet heel erg helpen.
Vegan troepquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:03 schreef Zipportal het volgende:
Denk dat @:wereldgozer dit wel leuk vindt?
Dit lijkt me typisch een eigenschap van iemand die tegen racisme is!quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit lijkt me typisch een eigenschap van iemand die tegen racisme is!
We roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:41 schreef Wereldgozer het volgende:
De paniekzaaiers in COR zijn weer op dreef.
zwart is geen kleurquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit lijkt me typisch een eigenschap van iemand die tegen racisme is!
Komt ws morgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijd voor verschillende kleurtjes van de notificaties! @:Danny
(likes, quotes, mentions)
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #796 bijna 800 topics al (lol)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:41 schreef Wereldgozer het volgende:
De paniekzaaiers in COR zijn weer op dreef.
Ik niet, maar @maxi-mus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Die komt niet morgen. Met welke kleuren op FOK! heb je moeite dan?
Vooral blauw.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Die komt niet morgen. Met welke kleuren op FOK! heb je moeite dan?
WE HEBBEN DE WARMSTE WEEK OOIT WETEN TE OVERLEVENquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben er wel klaar mee.
Gelukkig is het BIJNA WEEKEND
Op naar het ONWEER DES DOODS!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WE HEBBEN DE WARMSTE WEEK OOIT WETEN TE OVERLEVEN
https://geef-nu.giro555.nl/beiroet?dm_pv=22quote:kies een ander bedrag
Geef ¤50 en help 2 families met dekens en matrassen
Dure dekensquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://geef-nu.giro555.nl/beiroet?dm_pv=22
OPROTTEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |