Heerlijk briesje hier.quote:
Linkedin in het geheel verwijderen lijkt me een topidee.quote:
Maurice de Hond mag ook wel geheel van de tv verdwijnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Linkedin in het geheel verwijderen lijkt me een topidee.
En Ab?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maurice de Hond mag ook wel geheel van de tv verdwijnen.
Ik heb nog nooit Ab op tv gezien, ik kijk zelden Nederlandse tv. Dus niet echt een mening over Ab.quote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:23 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn fruitreepjes voor bij de koffie zijn door de hitte minder goed qua kwaliteit.
We gaan er weer twee fantastische weken van maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, @:Vomy is er weer. Leuk!
Wacht maar tot je je studie hebt afgerond en er allemaal knappe vrouwen je een baan aan proberen te smeren, dan voelt het best leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Linkedin in het geheel verwijderen lijkt me een topidee.
Recruiters, de leegheid van hun levens schokt me.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je studie hebt afgerond en er allemaal knappe vrouwen je een baan aan proberen te smeren, dan voelt het best leuk.
http://heeftmauricedehonddaarverstandvan.nl/quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maurice de Hond mag ook wel geheel van de tv verdwijnen.
Ik denk dat je er in principe wel goed aan zou doen om het gestrekte been iets minder gestrekt te houden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
We gaan er weer twee fantastische weken van maken.
De rechterarm daarentegen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat je er in principe wel goed aan zou doen om het gestrekte been iets minder gestrekt te houden.
Walgelijk neppe mensen. Allemaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Recruiters, de leegheid van hun levens schokt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |