Nou, nee.quote:
Ah, @VoMy is er weer. Leuk!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Duizendmaal dank!
Handig he. Maar krijg je nu voor iedere user een aparte melding?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Melding bij een duimpje omhoog, jeetje
Ik heb dat kettingrukker verhaal niet gevolgd maar het lijkt mij niet heel handig om iedereen die zich beroept op zwijgrecht dan maar de cel in te pleuren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waar gaat dit inhemelsnaam over?
Mensen als Jack zijn niet serieus te nemen. Rechtsstaat geldt niet tenzij ze zelf in het schavot staan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dat kettingrukker verhaal niet gevolgd maar het lijkt mij niet heel handig om iedereen die zich beroept op zwijgrecht dan maar de cel in te pleuren.
Jack voelt zich helemaal thuis bij het onderbuikpubliek. En ondertussen lekker sigaren roken bij AFC. Hij moet het lekker bij voetbal houden, dan kent ie misschien eens spelers voordat iedereen het erover heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mensen als Jack zijn niet serieus te nemen. Rechtsstaat geldt niet tenzij ze zelf in het schavot staan.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jack voelt zich helemaal thuis bij het onderbuikpubliek. En ondertussen lekker sigaren roken bij AFC. Hij moet het lekker bij voetbal houden, dan kent ie misschien eens spelers voordat iedereen het erover heeft.
Heerlijk briesje hier.quote:
Linkedin in het geheel verwijderen lijkt me een topidee.quote:
Maurice de Hond mag ook wel geheel van de tv verdwijnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Linkedin in het geheel verwijderen lijkt me een topidee.
En Ab?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maurice de Hond mag ook wel geheel van de tv verdwijnen.
Ik heb nog nooit Ab op tv gezien, ik kijk zelden Nederlandse tv. Dus niet echt een mening over Ab.quote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:23 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn fruitreepjes voor bij de koffie zijn door de hitte minder goed qua kwaliteit.
We gaan er weer twee fantastische weken van maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, @:Vomy is er weer. Leuk!
Wacht maar tot je je studie hebt afgerond en er allemaal knappe vrouwen je een baan aan proberen te smeren, dan voelt het best leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Linkedin in het geheel verwijderen lijkt me een topidee.
Recruiters, de leegheid van hun levens schokt me.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je studie hebt afgerond en er allemaal knappe vrouwen je een baan aan proberen te smeren, dan voelt het best leuk.
http://heeftmauricedehonddaarverstandvan.nl/quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maurice de Hond mag ook wel geheel van de tv verdwijnen.
Ik denk dat je er in principe wel goed aan zou doen om het gestrekte been iets minder gestrekt te houden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
We gaan er weer twee fantastische weken van maken.
De rechterarm daarentegen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat je er in principe wel goed aan zou doen om het gestrekte been iets minder gestrekt te houden.
Walgelijk neppe mensen. Allemaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Recruiters, de leegheid van hun levens schokt me.
Ik zie ze op LinkedIn het ook vaak maat 2 a 3 jaar volhouden bij toko's als YER en Brunelquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Walgelijk neppe mensen. Allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |