Brrrr de horrorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stiekem is ze twaalf en zit ze te giechelen terwijl ze dat schreef
Ik ga teveel met jullie om. Haha!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is toch geen taalgebruik voor een dame
Ameequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
Jij mag me Alexander noemen
En hoe ik jou?
Ben je mijn naam vergeten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer, anders had je iedereen zijn aandacht
Nee, ik ken jouw naam maar al te goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, ik ken jouw naam maar al te goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, ik ken jouw naam maar al te goedNee. Ik dacht even dat je vergeten was. Hoeft niet openbaar idd. Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, nee joh.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht even dat je vergeten was. Hoeft niet openbaar idd. Haha!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]Ja CindySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met de benen omhoog, maar nog lang niet fris want warmquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, nee joh.
Dus hoe waait alles daar? Lekker frisjes?
Hier zijn de benen omlaag en is het wel wat frisjes. De wind is warm maar ook niet zo warm.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Met de benen omhoog, maar nog lang niet fris want warm![]()
Bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |