Klopt, hetzelfde gezeik over koffie drinken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het associëren van tijdstippen met eten is altijd zo vermoeiend. Eet gewoon lekker wat jij wilt wanneer jij dat wilt.
Braddie is het hier mee eensquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het associëren van tijdstippen met eten is altijd zo vermoeiend. Eet gewoon lekker wat jij wilt wanneer jij dat wilt.
Valt wel mee (lol)quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:04 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als een caloriebom
Wie ben jijquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:03 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met jou eens, maar nu wel
Perfect voer voor ecto'squote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:04 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als een caloriebom
En hoelaat is hij dan wakker? (want dat maakt nog wel een verschil)quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow ja haha. De patat is wat zout.
Om 11 uur patat laten bezorgen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je al twee keer per dag warm eet word je al vreemd aangekeken. Helemaal niets mis mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, hetzelfde gezeik over koffie drinken.
Heb ik helaas nietquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waanzinnige dikzakquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik pak een vers glaasje cola en een appelkoek.
Coca Cola?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik pak een vers glaasje cola en een appelkoek.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijgt zn deur niet eens dicht als ie blijft staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |